Train Fest , editia 1 - Cluj Napoca - 16.feb.08

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Right again, Horia! 8)
Versiunea Fleischmann a locomotivei BR03 are bielele realizate corect, la fel ca BR55, BR41, BR39, BR78 :D si BR70 :aplauze::aplauze::aplauze:.
Despre ele pot sa ma pronunt in deplina cunostinta de cauza, fiindca au fost in vizita la Caile Ferate "La Ursu" ;-)
De asemenea, noile versiuni Roco ale aburoaselor BR01 si BR03 sunt corecte din acest punct de vedere.
 
La aburoasele 03, 003 si 86 am mai remarcat un micutz aspect care m-a cam deranjat, si anume prezenta unei coroane dintate perfect vizibile pe ultima roata de pe stanga (03 si 003) respectiv de pe dreapta (86), care se angreneaza cu mecanismele din interior:

Chiar nu puteau fabricantii sa plaseze o rotita dintata pe mijlocul axei respective, care sa fi fost mascata inauntrul cadrului? :evil:
 
Muntele H0e se afla in imediata vecinatate a garii cu ecartament dublu:

Stiu ca imaginile mele sunt cunoscute si arhicunoscute celor din Cluj, insa - asa cum spuneam mai sus - doresc sa prezint intalnirea asa cum am vazut-o eu :). In plus, urmeaza imediat imagini cu locomotivele & vagoanele aduse de ceilalti pasionati prezenti la intalnire ;).
 
De la Caile Ferate de Vest au sosit doua splendide vagoane de dormit, unul produs de Roco si celalalt produs de Rivarossi. Pentru a face o proba despre cum anume s-ar potrivi aceste vagoane la expresul meu, am imprumutat un vagon CFR clasa a II-a, produs de Tillig, si l-am cuplat pe rand la ele. Iata aici rezultatele; primele trei poze reprezinta vagonul Roco, iar urmatoarele trei vagonul Rivarossi.


Ce ziceti, care s-ar potrivi mai bine? Eu deja am decis ;-)
Sincer sa fiu, era de fatza si expresul meu, dar a ramas in cutie, fiind admirat de Cornel si de Rocomaniac doar din aceasta ipostaza :D
 
Pe linia de sus, neelectrificata, a urcat locomotiva diesel 060CFR din colectia lui Bogdan (Brasov). Pentru cateva clipe, i s-a alaturat venerabila aburoasa BR64 Gutzold de la Caile Ferate "La Ursu", dupa care s-au plimbat putin pe acolo mai tinerele aburoase BR55 si BR03, ambele Piko, de la aceleasi Cai Ferate.