Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
In deplin acord cu cele scrise.
Nu inteleg rostul anumitor tipuri de vagoane pe anumite trasee. Am fost intr-o calatorie cu trenul la Cluj, mai demult, iar la intoarcere catre tm, impreuna cu un alt pasionat am hotarat sa luam bilete la rapid si nu la acc cum se numeau pe vremea aceea.
Eroare, desi speram la un grad sporit de confort fata de mizeria de pe acc de zi, climatizarea a venit la pachet cu scaunele de tip autobuz din desiro, care petru lung parcurs sunt extrem de incomode. Problema este ca pentru curse scurte, automotoatele implicit si ramele desiro sunt ok, insa pentru distante de ordinul sutelor de km, sunt o pacoste. Mai ales ca se decisesera pentru o singura rama, era aglomeratie, se circula si in picioare. Daca ar fi fost macar 2 rame, mai puteai se te intinzi un pic, fara a ajunge cu picioarele la cel din fata ta, asa insa nici o sansa.

Cand am mers la Bucuresti la summitul feroviar am optat pentru IC clasa I. Lucru bun, pentru ca vagonul este relativ neaglomerat datorita pretului biletelor. Insa la clasa II este tragedie, aglomeratie in sistemul de tip bouvagon, iar problema cea mai nasoala consta in prezenta unor "aborigeni" certati complet cu igiena si cu regulile de comportament. Am mai scris, toaletele fie si moderne sunt rapid aduse la stadiul de utilizare "riscanta" iar gradul de confort per ansamblu lasa de dorit.

Sincer eu calatoresc exclusiv cu masina, iau trenul doar in situatiile extreme in care vreau sa fac o calatorie de placere cu trenul, din motive de pasiune. Altfel ca pret, siguranta personala, confort masina este net superioara.
 
@dimitrov

Vagonul de cl 1 descris de tine este un vagon cl 1 care a fost modernizat pentru trenurile de InterCity, un tren cu traseu lung era Oradea - Bucuresti Nord. Au fost vagone f.bune, sunt confortabile iar acuma sunt folosite la trenurile IR, nu am mai auzit pe nimeni sa se planga de aceste vagoane.

19-76 salon Alee


Nu tin partea vagoanelor salon, nu este vina lor ca, calatorii sunt necivilizati, am calatorit in Europa cu vagoane salon, in mai multe tari si niciodata nu am injurat vagonul. Ca la CFR unele garnituri sunt facute cu altceva decat cu capul nu e vina vagonului. Si eu am plecat cu trenul din Bucuresti Nord si wc-ul era infundat, deci cei din revizia Grivita nu si-au facut treaba cum trebuie.
Am calatorit si la CFR cu vagoane salon, AVA 200 si au fost momente cand ma simteam ca afara si au fost momente cand eram ca la bazar. Totul tine de gradul de civilizatie.
 
Florine, Bucureşti-Baia Mare nu este "lung parcurs" ???? Sunt vreo 620 de km si Braşov-Baia Mare sunt vreo 450-460 km.... Ma rog, vagonul în cauz㒠este 50 53 19-56 005-6 cu scaune fixe.......n-am avut nici cea mai mic㒠senzaţie de confort :-x :-x :-x :-x....halal modernizare ............,iar la clasa a II-a am că’utat un compartiment, pe la mijlocul vagonului, care avea "din fericire" faţa scaunelor "ceva" mai puţin jegoasă’......... Cam atât, restul la "Ce mai vedem...." Să’natate tuturor.............
 
Am recitit inca o data ce ai scris( recunosc ca nu citesc complet ce scrii, prea multe semne de punctuatie) si am vazut descrierea vagonului. Cum nu am calatorit cu 19-56 nu ma pot exprima asupra gradului de confort.
 
îmi pare ră’u pentru punctuaţie, aşa scriu eu, iar "scrisul mess" nu-l suport deloc....dehhhh, om de şcoal㒠veche (poate prea veche); mai am puţin şi-l ajung pe Ramses...... :D :D :D :D . Deja sunt "off top" ! Scuze!
 
Asemenea idiotenii....
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-stiri_din_bucuresti-gara_de_nord-trenuri-gara_obor-tunel-gara_de_sud-infrastructura-investitie_0_680931996.html

Care e logica ?! Dintr-o gara in alta parca se merge cu trenul sau hai za zic Metroul.
 
Logica ar fi urmă’toarea:
Pentru a nu mai efectua operaţiunea de rebrusare a anumitor garnituri, ex: Moscova - Sofia... (nu discut despre traficul de pasageri pe aceasta relaţie), sau a Orient Express-ului, sau estivalele care au trecere prin Bucureşti, le bag㒠sub Gara de Nord în tunel, şi le scot direct spre C-tanţa, Giurgiu.
Amu c㒠ne trebe sau nu tichie de mă’rgă’ritar, e alt㒠poveste.


E.
 
interesantul a spus:
Logica ar fi urmă’toarea:
Pentru a nu mai efectua operaţiunea de rebrusare a anumitor garnituri, ex: Moscova - Sofia... (nu discut despre traficul de pasageri pe aceasta relaţie), sau a Orient Express-ului, sau estivalele care au trecere prin Bucureşti, le bag㒠sub Gara de Nord în tunel, şi le scot direct spre C-tanţa, Giurgiu.
Amu c㒠ne trebe sau nu tichie de mă’rgă’ritar, e alt㒠poveste.


E.

Evident, printr-un tunel care incepe la Gara de Nord, trece pe sub tot orasul (aprox 12km lungime), subtraverseaza Dambovita si infrastructura de metrou precum si nenumaratele retele de apa/curent multe din ele fara harti exacte de amplasare pentru a face legatura cu intrerupta linie spre Giurgiu si semiabandonata gara Progresul.
Dupa autostrada suspendata si gara ingropata de la Razoare e probabil in top 3 fantezii citite in presa in ultimii ani.
Nici nu stiu daca asemenea articole merita macar sa fie citate.
 
Probabil ca ideea este de aceeasi categorie ca si legatura feroviara directa dintre Galati si Tulcea... :roll:

Partea proasta este ca asemenea investitii fantasmagorice, la fel ca si "eurogarile prostiei" din diverse localitati din tara, se fac pe banii NOSTRI de la buget, ca din punct de vedere financiar CFR-ul este o adevarata gaura neagra!
 
hai ca mie imi place sa ma uit la star trek, atata timp cat sunt constient ca e "sefe"
e frumos sa visam, sa citim despre anul 3000 cand nu vom mai fi copii, mai grav e ca unii vor pune botul la asa ceva; s-o fi semnat nu stiu ce agreement-uri intre rromania si belgia parca, dar in actualul deceniu, poate si urmatorul, nu cred ca vedem noi asa ceva prin bucuresti
dar pentru niste 'studii de fezabilitate' (tm) intotdeauna exista bani, mai europeni sau mai bastinosi
 
WAKE UP!

Iaşte peste 2 luni alegeri de primariu în capitală’, şi nu numai.
Iaşte peste 6 luni alegerea puturoşilor plă’tiţi de noi.

E.
 
Eu nu am inteles bine articolul. Gara din Bucuresti Nord e sora cu gara din Bruxelles chiar daca aici e micul Paris?

Si cum ar veni de fapt o sa fie un tunel intre garile surori? dar unde o sa fie peronul?o sa foloseasca si tunelele de pe linia Vilcele?
 
Pentru cei interesaţi:

Să’ptă’mâna viitoare marţi 24 Aprilie 2012 de la 21.00 pe NG Channel va fi emisiunea Megauzine unde se va vizita o fabric㒠ALSTOM care produce garnituri TGV
 
mai precis AGV-ul pentru italieni :|
e beton reportajul!
eu am vazut reportajul acum o saptamana, de ce discrepanta asta de 2 sapt. :roll: ?
 
Iar pe ProTv duminica seara la Romania, te iubesc! emisiunea va fi despre trenuri. Astept cu interes emisiunea, am o parere buna despre ea si sper sa fie la fel si dupa.