Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
si cine crede? aici se mai asfalteaza o strada, se mai amenajeaza ceva, ca sa castige voturi...deci lucruri palpabile....insa ditai gogomania nu :roll:
 
La 10 februarie, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a avut loc conferinţa de bilanţ pe anul 2011

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/30805?lang=ro

si alta rece

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/30899?lang=ro
 
Salut!

Am auzit "pe surse" ca din Gara Obor a disparut garnitura cu vagoane de epoca, luand drumul casarii. Poate confirma cineva din zona?
 
Ministerul Transporturilor creste salariile angajatilor companiilor din subordine

http://www.fin.ro/articol_71990/ministerul-transporturilor-creste-salariile-angajatilor-companiilor-din-subordine.html
 
Cică’:

http://www.ziare.com/stiri/avalansa/tren-blocat-de-avalansa-in-maramures-1152014

Dar ştiriştii de pe la pres㒠o dau, precum am mai menţionat de mai multe ori, pentru babe emotive, consumatoare de ”Sclava Isaura”
 
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Alexandru Nazare, s-a întâlnit la 24 februarie la Londra, cu reprezentanţii conducerii Network Rail, compania care gestioneaz㒠infrastructura feroviar㒠în Marea Britanie. în cadrul discuţiilor au fost explorate soluţii comune la problemele cu care se confrunt㒠atât Network Rail cât şi CFR SA, în contextul crizei economice globale care a afectat piaţa european㒠de transport feroviar.
”într-un climat economic dificil în toat㒠Europa, infrastructura feroviar㒠nu poate fi modernizat㒠decât printr-un mix de politici care s㒠favorizeze concomitent reducerea cheltuielilor şi a risipei din companiile feroviare şi derularea unui program substanţial de investiţii în reabilitarea că’ilor ferate, în material rulant şi în activită’ţile de mentenanţ㒠care s㒠contribuie la reducerea restricţiilor de circulaţie şi implicit la creşterea vitezei şi a calită’ţii serviciilor. Experienţa Network Rail împă’rt㒺it㒠astă’zi în cadrul discuţiilor este util㒠ca model pentru planul de viabilizare a CFR SA pentru c㒠se axeaz㒠tocmai pe eficientizarea cheltuielilor şi valorificarea activelor pentru creşterea veniturilor. Ambele mă’suri au ca rezultat în ultim㒠instanţ㒠reducerea facturii pe care o plă’teşte statul în contul pentru acoperirea piederilor, iar aceşti bani economisiţi pot fi investiţi în alte activită’ţi aducă’toare de valoare adă’ugat㒠în economie. Concret, la fel ca Network Rail, CFR SA trebuie s㒠demareze în cel mai scurt timp un program de valorificare a activelor astfel încât şi compania de infrastructur㒠feroviar㒠din România s㒠îşi creasc㒠veniturile din valorificarea proprietă’ţilor. în acelaşi timp, la fel ca Network Rail, CFR SA trebuie s㒠îşi optimizeze consumul de energie aşa încât s㒠putem face economii importante pentru aceste cheltuieli. Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a plă’tit 400 milioane de lei din datoria de 1,2 miliarde lei că’tre furnizorii de energie electrică’”, a declarat ministrul Alexandru Nazare.
Parteneriatul dintre Netork Rail şi CFR SA, demarat în iulie 2011, va continua şi în perioada imemdiat urmă’toare când o echip㒠de experţi a Network Rail va acorda asistenţ㒠CFR SA pentru implementarea programului de viabilizare a companiei.
 
Azi de la orele 22 pe canalul Romania TV in cadrul emisiunii Romania de poveste va fi analizat si cazul casarii trenului de la Obor.
 
Pai ce stire mai era aia ca in gara Obor exista trenul Bucuresti!!
Asa ca s-a taiat pare mai altfel sa nu mai zic de ziaristi care cauta numai senzational sange oameni morti accidente incendii explozii inundatii Gigi Becali potipoance trenuri deraiate etc lucrurile normale numai reprezinta interes
 
Cititi si va minunati!!!Cum se scurg banii de la CFR

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tren-de-ultima-generatie-produs-de-remarul-16-februarie-prezentat-la-bucuresti--75339.html
 
oau!!! geamuri termopan securizate si iluminat fluorescent !! ce noutate!!! (CFR anii 70-80) ....

scuze, nu m-am putut abtine..............mi-a amintit de seria reclamelor la telefonie mobila.....
 
în anii '80 la Faur s-au produs automotoare cu scaune din şipci de lemn, deci geamurile securizate şi iluminatul fluorescent chiar sunt o noutate pentru CFR :))

Oricum, în materialul video se spune clar c㒠,,se va produce un tren nou", dar ziariştii lu' peşte arat㒠automotorul modernizat.
 
Niste mici clarificari.
Am urmarit un reportaj la tv cu acest subiect, si era vorba despre doua lucruri complet diferite. Din ce am inteles eu, era vorba despre zilele Remarul, cu ocazia acestor evenimente s-a prezentat automotorul descris aici, despre care s-a spus clar ca reprezinta doar o modernizare de echipament feroviar din afara.

Pe de alta parte, s-a prezentat situatia companiei, precizandu-se faptul ca in lucru se afla un automotor complet nou, productie integral romaneasca, aflat la momentul filmarilor in stare finala, adica peste 90% din partea de proiectare definitivata iar un vagon sau mai bine spus o unitate a ramei era deja produsa, urmand ca restul sa intre in fluxul de fabricatie al prototipului.

Cei de acolo, sau mai bine spus oficialii au mai declarat ca se fac angajari in aceasta perioada crancena pentru economia nationala, si s-a mai prezentat o loko aburoasa de cale ingusta, restaurata, care se va posta in Alba Iulia.

Faptul ca se produce ceva in tara este un lucru bun. Nu m-ar interesa nici macar daca ar fi un tramvai cu cai, atat timp cat se da de lucru celor de aici, in loc sa se importa sroturi expirate de afara. Deci eu propun sa nu se mai arunce cu noroi in cei care fac ceva, indiferent de motivele care stau la baza functionarii unei firme sau a alteia. Adica, mai concret, daca oricum se fac manareli, si banii se mai duc stiu eu pe unde si inc e sensuri, faptul ca o parte din acesti bani vor duce la locuri de munca pentru romani e un lucru bun. Este normal sa ne dorim calitate pe calea ferata romana. Este normal sa se produca vagoane si loko moderne, la standardele de viteza, confort, siguranta actuale. Acestea insa pot functiona foarte bine alaturi de echipamente mai putin performante pe linii secundare, unde oricum la traficul de tip "navetist" nu s-ar preta material rulant de linia intai.

Eu unul m-am bucurat cand am vazut acel reportaj, interesandu-ma putin partea de management si bani si mult partea tehnologica a problemei. Asteft oricum simpozionul din toamna cand se pare ca va fi expusa rama de productie romaneasca.
 
Nu se pune problema asa hai sa ne bucuram ca se modernizeaza locomotive si vagoane doar sa aiba unii de lucru si se fac lucrari de mantuiala cu bani exorbitanti
Acel ADH reprezinta doar o cosmetizare al unor automotoare vechi de 25 de ani pe care s-a luat o multime de banii 1 milion si ceva de euro cand pretu un automotor diesel nou variaza intre 2.2 milioane de euro si 3 milioane!!
Da vor veni cu un produs nou dupa licenta Bombardier rame AGC care ar trebui sa coste mai putin decat le-au luat SNCF 3.5 mil de euro bucata..

Sa facem o paralela oare la TFG cat a costat reparatia automotorului VT614?Numai prostii de la CFR pot da atatia bani pe VT-uri modernizate !!
 
CFR închiriaz㒠alte 11 linii ferate

Compania Naţional㒠de Că’i Ferate CFR SA anunţ㒠c㒠va organiza, la 15 martie 2012, la Bursa Român㒠de Mă’rfuri, etapa a III-a de licitaţie public㒠cu strigare pentru închirierea a 11 secţii de cale ferat㒠care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile.

Participanţii la licitaţie pot depune oferte pentru una sau mai multe dintre aceste tronsoane. Vor fi scoase la închiriere tronsoane administrate de Regionala Bucureşti (Ploieşti Crâng - Ploieşti Vest; Ploieşti Vest - Târgovişte Nord - Fieni; Diţeşti - Gura Pală’ngii; IL Caragiale - Diţeşti; Buda - Slă’nic; Ploieşti Nord - Mă’neciu), Regionala Braşov (Sebeş Alba - Petreştii de Pă’dure) şi Regionala Iaşi (Dorneşti - Gura Putnei - Putna; Dornişoara - Floreni; Gura Humorului - Dă’rmă’neşti; Crasna - Huşi).

Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de patru ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare. Termenul-limit㒠pentru depunerea ofertelor este 15 martie 2012, ora 9.00, deschiderea acestora urmând s㒠aib㒠loc în aceeaşi zi, la ora 10.00, la sediul Bursei Române de Mă’rfuri, precizeaz㒠CFR.


PS: sper sa mai vad (cum a fost odata) un personal Pucioasa - I.L. Caragiale - Ploiesti si retur sau I.L. Caragiale - Ditesti 8)