Desi locomotiva nu este 100% finalizata, revin, cum am promis, cu lista modificarilor necesare , atat la masina cat si la tender, valabile pentru modelul Gutzold.
La masina:
-felinare tipice CFR, coltare si central, eu le-am facut de la 0
-scari la traversa frontala (eu am sarit peste)
-curatatoare/pluguri pentru sine tipice seriei germane
-indepartate deflectoarele, chituit si slefuit gaurile
-cazanul razuit/slefuit de manunchiul de tevi de pe partea stanga
-eliminat clopotul, chituit, slefuit golul ramas
-slefuita usa cutiei de fum si confectionat suportul pentru numar
-mutat turbogeneratorul, chituit, slefuit golul ramas
-adaugat pompa de ungere
-blindaje pentru pompa, pentru teava domului
-decupata piesa de sub camera de fum,in vederea obtinerii scarii de acces la usa cutiei de fum
-maini curente la marchiza
-optional, fixarea cazanului de sasiu, prin intermediul unui surub , prin cos.
La tender:
-razuit/slefuit firele de pe cutia de scule
-adaugat manere la capacele de apa si maini curente
-razuite/slefuite niturile de pe laterale
-adaugat buncar de pacura cu acareturile necesare
-adaugat curatatoare/pluguri
-scari pe traversa frontala
-inlocuite led-urile galbene cu led-uri alb-cald
-adaugata "chestia" de pe partea dreapta, langa lada de carbuni
-vopsea, placi.
Ceva desene, unele mi-au fost de ajutor pentru realizarea plugurilor
Taken from Soviet Transport Ministry around 1953 scaletrainsclub.com/board/viewtopic.php?f=42&t=1921
www.flickr.com
Si imaginea de referinta, dupa care am lucrat, realizata in 1975, a fost la vanzare pe ebay, apare si in Istoricul Tractiunii Feroviare , vol.2