Colectie personala Santa Fe

Salut,iata si inca un EMD F3 produs de Athearn Genesis

Vor mai urma si altele
 
Salut,
Iata si o aburoasa IHC (Mehano).Este un 4-6-2 ,Pacific.

Modelul nu este grozav in comparatie cu cel de la Genesis :-D ,dar merge destul de bine,are volanta si se mai poate putin face tuning la aceasta loco.In catalogul Walthers sunt o multime de accesorii pentru aburoasele americane.piese turnate in bronz la un pret mic.Dar inca nu am timp de ea (diorama are prioritate)
 
Salut,
Iata concurenta lui EMD SD90MAC:Este vorba de GE AC6000(General Electric) tot asa un gigant cu aceleasi dimensiuni(aproape la 200t si 6000hp)

Modelul este de la BLI Blue Line.Este cu sound.Calitatea si aici foarte mare ,eu as spune ca este la fel cu Kato ,Genesis etc.
 
Frumos, Rudi!

Stii, privind "monstrii" astia care trebuie sa fie impresionanti ca dimensiuni chiar si la scara H0, ma intreb cat de mare trebuie sa fie o diorama pentru ca pe ea sa poata "zburda" in voie asa modele! Presupun ca merg fara probleme si pe raze cu diametru mai mic de curbura, insa tot le-ar trebui un peisaj larg in care sa se poata etala in toata splendoarea atat locomotiva, cat si un tren din acela american luuung, luuung, cu multe vagoane! O adevarata provocare si pentru modelist! ;-)

Salutari din Constanta,
Dorin
 
victorian a spus:
Frumos, Rudi!

Stii, privind "monstrii" astia care trebuie sa fie impresionanti ca dimensiuni chiar si la scara H0, ma intreb cat de mare trebuie sa fie o diorama pentru ca pe ea sa poata "zburda" in voie asa modele! Presupun ca merg fara probleme si pe raze cu diametru mai mic de curbura, insa tot le-ar trebui un peisaj larg in care sa se poata etala in toata splendoarea atat locomotiva, cat si un tren din acela american luuung, luuung, cu multe vagoane! O adevarata provocare si pentru modelist! ;-)

Salutari din Constanta,
Dorin
Dorin ,aici ai dreptate.... :aplauze: La locul pe care-l am la dispozitie ar trebui sa fac asa ceva pe N(am lungimea 6,40m si asta pe 2 pereti ,deci dea lungul peretilor.Asta mai merge ,si sper ,cu un fundal frumos sa creez putin din iluzia "wide open spaces....).Lucrarile au inceput deja.
In ceea ce priveste razele,cel putin 50cm trebuie (in locuri vizibile mult mai mare).Intr-adevar este o provocare (dar intotdeauna este asa ),trenul nu are voie sa-si "muste din coada" pe diorama :evil:
 
Salut !!!
14 milioane lei vechi =1400 lei noi (ron)=378,378 (T)euro. :twisted:
(1 euro calculat la 3,7 ron).

Deci cu mult prea mult peste cat ai dat tu.:))) :fluierat: :fluierat:

Marius.
 
Aha,multumesc.
Este totusi muuuult prea scump. Sunt doua versiuni:
Prima este analogica dar cu decodor extra de sound.merge pe circuit analogic dar soundul este full ,ca la o loco digitala.Aceasta versiune se mai poate digitaliza cu un decodor simplu pentru a putea fi rulata pe DCC.Un decodor de 25euro este suficient.Aceasta versiune costa 125.Aceasta o am si eu.
Mai este si o versiune complet digitala care costa cam 250.
BLI ofera asa doua versiuni pentru cei care a diorame analogice (si doresc loco cu sound),dar nu vor sa plateasca un decodor DCC cu sound complet daca tot nu-l folosesc.Asa au despartit soundul pe platina.Si in plus nu mai platesc ceva taxe scumpe la producatorii de decodere,este soundul de la BLI.Dar asa profita si clientul :grin:
 
buna treaba! de chestia asta nu am stiut.
stiu ca exista la IHC un vagon care se atasa de obicei imediat dupa locomotivele cu abur si care avea o instalatie de sunet care imita sunetul locomotivelor cu abur. costa pina in 20 dolari. imi pare rau ca am avut ocazia sa cumpar si nu am facut-o. functiona in analog. nu stiu daca mergea in digital.
 
catalin a spus:
Burlington & Quincy Railroader , prescurtat CB&Q
CB&Q= Chicago Burlington & Quincy, care dupa fuziunea cu SP&S (Spokane Portland and Seattle) si SLSF (St Louis& San Francisco) in 1970 au format BN (Burlington Nortern) - din punct de vedere geografic liniile transcontinentale din nordul SUA. BN a fuzionat cu Santa Fe (ATSF) in 1996 formand BNSF de azi.

Locomotiva 4-8-4 (Northern) a evoluat din seria 2-8-2 (Mikado) tocmai din necesitatea maririi cazanului pentru o putere ridicata. Asa s-au adaugat cate o pereche de roti alergate si purtate.

Nici una din cele 25 de locomotive 4-8-8-4 (Big Boy) nu mai este functionala (exista una ca exponat static in Omaha, NE), functioneaza insa 4-6-6-4 (Challenger) utilizata frecvent la excursii. Cele doua serii de locomotive lucrau complementar intre anii '40-'60, in sensul ca Challenger-ul remorca trenurile prin "mid-west" pana la Cheyenne, WY, iar Big-Boy le prelua la vest, pe pantele cu declivitate mare ale Sherman Hill, etc.

La modelul SD90MAC exista o mare subserie SD 9043 MAC, care sunt de fapt de 4300 cp, datorita faptului ca la lansarea modelului s-au ivit defecte de constructie la motorul diesel de 6000 cp, iar comanda fiind facuta, s-a rectificat si s-au livrat cu motoare de 4300.

Seria SD 40-2 (SD=Special Duty), este cea mai mare si de succes serie de locomotive produse in state. Ele se disting prin sasiul prelungit fata de cutie. De ce? Pentru ca ele au fost adaptate de fapt din seria GP (General Purpose, de 4 osii) in locomotive cu 6 osii, iar ca acestea sa incapa sub masina, s-a prelungit sasiul. La Santa Fe , in schema de marfa (Blue-Yellow) a existat o serie cu botul mai lung (pt echipament radio), cele din aceasta serie fiind poreclite "snoot-noose".
 
Salut,
Da asa este ,SD 90 MAC a fost construit pentru acesti 6000hp,dar probleme cu noul motor a facut nevoia sa le livreze primele locomotive cu 4300hp (dar cu optiunea de a trece la acesti 6250hp).Mai ales ca la viteze mici si medii nu este nevoie de de acesti 6000hp.De fapt producatorii americani au urmarit iarasi imbunatatirea locomotivelor cu 4400hp,si nu mai prea urmaresc acesti "monstrii cu 6000hp".
 
Salut,
Iata si un Dash8 vopsit de mine in culorile Southern Pacific.Modelul a fost albastru(Conrail-blue) si a circulat pe coasta de est.

Modelul este un Spectrum ,mai decent realizat ca un Genesis sau Atlas ,dar merge foarte bine datorita motorului cu 2 volante mari si tractiune pe toate axele.
 
Foarte frumos executat repaint-ul. SP pot sa zic ca este compania mea preferata. Pacat ca nu mai exista decat cateva masini astazi in schema asta. (Stim ca SP a fost cumparat de UP in 1996).
 
Si mie imi place aceasta companie .Locomotivele lor au ceva "brutal".Mai am cateva exemplare care asteapta sa fie revopsite.Deoarece o vanzare imi aduce un pret rau,si cum tot imi lipsesc inca locomotive SP ,am sa le vopsesc eu.Si mai ales ca aceasta vopsire este relativ simpla.Am vopsit si UP ,am sa revin cu poze.
 
ca o mica paranteza umoristica, americanii spun ca BNSF (de fapt; Burlington Northern, Santa Fe) s-ar numi "Big New Santa Fe", ca un concurent direct la UP :D

Rudi, cu ce Klarlack ai dat pe acea Dash 8? nu era mai usor sa pleci de la unul Undecorated decat de la Conrail?
 
Hallo Horia,
Klarlack mat simplu din OBI (se vede rau ....?)
Era mai simplu sigur sa plec de la un undecorated,dar acest model l-am avut de mult .Si daca-l vindeam pe ebay,nu primeam mare lucru.
 
de acord cu tine, Rudi...

Klarlack de OBI? 8O

na ca la asta nu ma gandisem! nu se vede rau, ba chiar ma gandeam ca se vede bine... insa chiar la OBI nu ma gandeam... :-D
 
Nu am avut Klarlack acasa,si asa am dat o fuga repede la Obi,este mai aproape ca la dealerul meu :grin: