Ce am cumparat astazi

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Skoda 1200 de la Igra. Va ajunge mașină de poștă din anii 1950.
 

Atașamente

  • IMG_20210816_142502.jpg
    IMG_20210816_142502.jpg
    213,7 KB · Vizualizări: 11
  • IMG_20210816_142456.jpg
    IMG_20210816_142456.jpg
    216,4 KB · Vizualizări: 11
  • IMG_20210816_142450.jpg
    IMG_20210816_142450.jpg
    229,5 KB · Vizualizări: 12
  • IMG_20210816_142442.jpg
    IMG_20210816_142442.jpg
    218,7 KB · Vizualizări: 14
  • Like
Reacții: nae44 și AdyAero
După trei ani de la anunțarea ei în catalog, precomandat de la Modellbahnshop Lippe , în sfârșit a ajuns pe masa mea. După multe locomotive electrice și diesel, este a doua locomotivă cu abur din mica mea colecție.
BR 01 Deutsche Reichsbahn, epoca IV.

20210825_17591163873d6d63f7fefb.jpg


20210825_18070609ec0396b04a9c7c.jpg


20210825_181157c246c3c6e0096062.jpg


20210825_181233eed662e599e2b053.jpg


20210825_1817297675b682f3e7e0a9.jpg


20210825_18142627a6b6ef50fa4120.jpg


20210825_181339f4359b18477c9ef4.jpg
 
The "Schorsch" - a unique one-off of the Deutsche Reichsbahn (DR).
The steam locomotive 18 314 of the German State Railroad (DR) of the GDR, later called “Schorsch”, has an unusual, even extraordinary life story. Once in service in 1919 as the Baden “noble racer” of the “IV h” series, DRG took it over as 18 314. After the end of the Second World War, the locomotive was exchanged for an S 3/6 in the Soviet zone, where the later VES-M Halle urgently needed a fast four-cylinder compound steam locomotive for test drives. In order to be even faster, it was given a Reko boiler, partial cladding, a new driver's cab and tender and a green paint job in 1960. The icing on the cake was the conversion to main oil firing in 1967. At the end of 1971 it was shut down and sold to the FRG in 1984. Since 1986, on permanent loan from the HEF, it has been one of the highlights in the Auto and Technology Museum in Sinsheim.

Prototype: Express train steam locomotive 02 0314-1 with main oil firing and oil tender for the German State Railroad of the GDR (DR / GDR). Conversion version as a test locomotive of the VES-M Halle (Saale). Version with Reko boiler and partial cladding, based on the steam locomotive 18 314 (former Badische IVh). With Witte smoke deflectors and one-sided Indusi. The car looks as it did around 1970/71.

Highlights
Completely new development.
Particularly filigree metal construction.
A multitude of separately applied details.
With smoke insert and speed-dependent, dynamic smoke output as standard.
Driver's cab lighting and landing gear lighting can be controlled digitally.
Digital decoder with extensive operating and sound functions.

Model: The locomotive has a digital decoder and extensive sound functions. It also has controlled high-efficiency propulsion with a flywheel in the boiler. 3 axles powered. Traction tires. Locomotive and tender largely made of metal. Standard built-in smoke insert, with speed-dependent, dynamic smoke output. The triple headlights change over with the direction of travel, will work in conventional operation, and can be controlled digitally. In addition, two red lamps at the front of the locomotive can be controlled digitally. Cab lighting and landing gear lighting can be controlled separately in digital operation. Lighting with maintenance-free warm white and red light-emitting diodes (LED). Close coupling with kinematics between the locomotive and tender. Kinematics-guided close coupling with NEM shaft on the tender. Minimum radius of 360 mm that can be driven on. For large radii or showcases, a panel without a wheel cutout is included below the driver's cab for replacement. Piston rod protection tubes and brake hoses are also included.
Length over the buffers 27.2 cm.

This model can be found in an AC version in the Märklin H0 assortment under item number 39027.


„Schorsch” - o singură dată a Deutsche Reichsbahn (DR).
Locomotiva cu aburi 18 314 a Căii Ferate de Stat Germane (RD) din RDG, numită ulterior „Schorsch”, are o poveste de viață neobișnuită, chiar extraordinară. Odată ajuns în serviciu în 1919 ca „nobil cursant” din Baden din seria „IV h”, DRG a preluat-o ca 18 314. După sfârșitul celui de-al doilea război mondial, locomotiva a fost schimbată cu un S 3/6 în sovietic zona, unde ulterior VES-M Halle avea nevoie urgentă de o locomotivă rapidă cu patru cilindri compusă pentru abilități de testare. Pentru a fi și mai rapid, i s-a oferit un cazan Reko, placare parțială, o nouă cabină de șofer și licitație și o vopsea verde în 1960. Cireșa de pe tort a fost transformarea în foc principal de ulei în 1967. La sfârșitul anului 1971 a fost închisă și vândută FRG în 1984. Din 1986, cu împrumut permanent de la HEF, a fost unul dintre cele mai importante momente ale Muzeului Auto și Tehnologie din Sinsheim.

Prototip: locomotivă cu aburi pentru trenuri expres 02 0314-1 cu tragere principală de petrol și licitație petrolieră pentru Căile Ferate de Stat Germane din RDG (DR / GDR). Versiune de conversie ca locomotivă de testare a VES-M Halle (Saale). Versiune cu cazan Reko și placare parțială, bazată pe locomotiva cu aburi 18 314 (fosta Badische IVh). Cu deflectoare de fum Witte și Indusi unilaterale. Mașina arată la fel ca în jurul anilor 1970/71.

Repere
Dezvoltare complet nouă.
Construcție metalică deosebit de filigranată.
O multitudine de detalii aplicate separat.
Cu insert de fum și ieșire dinamică de fum dependentă de viteză ca standard.
Iluminarea cabinei șoferului și iluminarea trenului de aterizare pot fi controlate digital.
Decodor digital cu funcții extinse de funcționare și sunet.

Model: Locomotiva are un decodor digital și funcții extinse de sunet. De asemenea, are o propulsie de înaltă eficiență controlată cu un volant în cazan. 3 axe alimentate. Anvelope de tracțiune. Locomotivă și ofertă în mare parte din metal. Insert de fum încorporat standard, cu ieșire de fum dinamică, dependentă de viteză. Farurile triple se schimbă cu direcția de deplasare, vor funcționa în mod convențional și pot fi controlate digital. În plus, două lămpi roșii din fața locomotivei pot fi controlate digital. Iluminarea cabinei și a trenului de aterizare pot fi controlate separat în funcționare digitală. Iluminare cu diode emițătoare de lumină albă și roșie (LED), fără întreținere. Cuplaj strâns cu cinematică între locomotivă și ofertă. Cuplaj strâns ghidat de cinematică cu ax NEM pe ofertă. Raza minimă de 360 mm care poate fi condusă. Pentru raze mari sau vitrine, un panou fără decupaj roată este inclus sub cabina șoferului pentru înlocuire. Sunt incluse și tuburile de protecție ale tijei pistonului și furtunurile de frână.
Lungime peste tampoane 27,2 cm.

Acest model poate fi găsit într-o versiune AC în sortimentul Märklin H0 cu numărul articolului 39027.
 
  • Like
Reacții: mpursu
Ai tradus cumva cu Google Translate?

Ma bucura orice prezentare a unei machete care completeaza colectia cuiva, insa mi-as dori un minim de decenta in mesaje. Si prin decenta nu inteleg numai un limbaj civilizat, ci de asemenea si ceva inteligibil de la prima citire, cu ortogafie corecta si respectarea regulilor gramaticale - pe cat se poate. Insa nu un text tradus automat. Fara suparare.
 
  • Like
Reacții: mpursu
Locomotiva asta va fi o piesa foarte faina, cum este si BR08, tot de la MaTrix. Respectiva locomotiva m-a cam lasat fara comentarii -foarte bine realizata.
 
  • Like
Reacții: GFN
In viitorul nu foarte indepartat (sper), va ajunge in depoul AV o locomotiva pe care o astept de ceva vreme, acum am gasit-o intr-o stare foarte buna si la un pret corect (dupa o negociere). Roco 43758 E18 39 DRG (o vechitura, edident ;) ), dotata cu un decodor Lenz Gold+ - va fi primul Lenz din colectie, chiar sunt curios cum se va comporta.
Frumusetea de mai jos va face o echipa regulamentara cu Trix E19 12 si Roco E18 08 Museum Edition, colegele ei de munca din epoca respectiva. (electrice proiectate pentru viteza mare)
Imagini din anuntul original de vanzare, mai jos.
e18_39_2.jpg
e18_39_3.jpg
e18_39_5.jpg
e18_39_7.jpg
 
Ultima editare:
Suprafetele nituite de pe aceste locomotive Roco arata foarte bine in realitate. Atat de bine, incat e nr.4 - Roco E18 si am o banuiala ca mai urmeaza una... (totodata am o certitudine ca va urma si o locomotiva Trix E19 (1, 2 sau 11).
 
Ultima editare:
Nu, n-am luat-o razna. La un moment dat, am facut o rezervare pentru un start-set Trix pe site la Modellbahnshop Lippe. Sa fiu sincer, am si uitat de respectiva rezervare, dar am primit mail cu instiintarea de sosire. Epoca III, cuplare apropiata intre vagoane, locomotiva cu interfata MTC21, un oval decent (va fi integrat in circuitul prezent pe topicul colectiei personale) si un variator de tensiune standard. Nimic special, dar are ceva ce imi place mie acest tren mic de marfuri - Trix 21530. Locomotiva din start set difera foarte, foarte putin in ceea ce priveste gradul de detaliere fata de locomotiva vanduta separat (Trix 22550).

Daca tot eram cu produsul in cos, am adaugat si trusa scule Maerklin 70900- in special pentru ambielajele locomotivelor cu abur.

277399_c.jpgtool_set_ma70900_1.jpg
 
Ultima editare:
Pr. T 12 (ulterior BR 74) de la Märklin si Trix e o constructie noua de acum cativa ani, un model din gama Hobby gandit pentru a fi suficient de ieftin pentru incepatori insa si de bine detaliat incat si cei cu state mai vechi in ale modelismului sa-l cumpere.

Acum doi ani am documentat o versiune SNCF (130 TB) pentru Märklin si am ramas surprins sa vad ca desi masina are mai toate detaliile gravate pe cazan (nu piese separate) respecta fidel proportiile locomotivei reale.
 
Locomotivele BR74 Märklin/Trix sunt într-adevăr frumoase, spectaculoase și reușite, iar pentru a fi perfecte mai au nevoie doar de bielele sertarelor și de orientarea corectă a buclucașelor contramanivele
41.gif

Setul tren de marfă Trix 21530 este chiar simpatic, așa că... felicitări pentru achiziție & conducere plăcută! :cool:
 
  • Like
Reacții: anvo5555
Chiar imi doream trusa asta, dar nu ma hotaram ce sa mai pun langa ea (lista e lunga si anumite chestii nu sunt pe stoc). Pe de alta parte, la ultimul episod de restaurare/reparatie - Roco BR23 ( "editia" Weinert/Faulhaber) m-am chinuit binisor cu tubulara din dotare, care nu prea este de 2,5 (nici de 3 - e pe undeva pe la 2.75 si mai are si o buza destul de groasa). Setul asta a fost "butonul" apasat si pentru trusa de scule. Era interesant sa il ofere bonus, nu ma suparam :) :) :) - cu toate astea, pentru pretul platit primesc suficient tren, zic eu. Este al treilea start set de la Trix pe care il cumpar -primele doua au trecut foarte bine testul timpului si inspira incredere si acum.
 
Setul este peste ceea ce se poate lua de la concurenta. Insa BR74 este foarte prost construita. Dupa cateva ture pe oval a intrat in scurt si nu si-a mai revenit. In fir se tocise si "dadea" la sasi.u Am reusit s-o rezolv dupa ce am refacut toata "electrica". Acu e ok. Si da, setul ala de scule m-ar fi ajutat mai bine... Sper ca a ta BR74 sa fie mai buna.
 
Ce orchestra se pune la cale... Se va auzi in tot orasul :D:D:D
Abia astept!;)


Pe de alta parte, mi-au venit niscai "jucarii" - decodoare macaz pentru Trix, sub forma de kit de montat (WeichEi si WeichZwei). Ma voi distra zilele astea..
.Vezi atașament 5396
 
Ultima editare: