Ce am cumparat astazi

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
559
50
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Fum dinamic este altceva .Si eu detest fumul clasic pentruca naclaieste locomotiva si am fost sceptic daca sa pornesc fumul dinamic .
Am rulat locomotiva o ora si nu au sarit stropi de ulei din cos ca la fumul clasic , era perfect curata
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Ieri a sosit comanda de la HGD
BR 85 si piesele , o marchiza si placute pentru a schimba inmatricularea uneia din locomotivele BR 23 105 , si niste scarite pentru BR 038 Fleischmann(de la transport o scarita de la tender s-a indoit si ma calca pe nervi cand o vad asa.) , BR 85 trebuie trecuta si ea in digital cu decodor cu sunet
Dar.....inainte sa ma apuc de toate, trebe sa il fac pe motanel bine, momentan nu imi arde sa fac nimic.:(:(
20210121_225453.jpg

20210120_223901.jpg

20210120_224203.jpg

20210120_223813.jpg

20210120_223829.jpg

20210120_223847.jpg

20210121_222534.jpg

20210121_222556.jpg

20210121_222604.jpg
 

anvo5555

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2016
257
238
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Zilele trecute am dat eu o comanda direct la Roco (completari la Re460 102-2, ER20, niste boghiuri de vagon de calatori) si o comanda la TA, pentru niste cutii de la Auhagen si vreo 2 decodoare Zimo, dar se pare ca mai am de asteptat (desi cutiile apareau pe site ca fiind in stoc, nu imi ajunge comanda azi).:(

@GFN - Felicitari pentru BR85, e frumoasa rau. Vine in pachet cu tot baza de prezentare si suporti de fixare/ vitrina ?
Pe de alta parte, sanatate multa motanului ( a k a Coordonator Trafic / Senior Field Operations Supervisor).
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Multzam.
Da, este un intreg ritual ca sa o scoti /introduci din cutie.
Locomotiva vine prinsa in suportii de pe sina de prezentare, peste ea are un plastic transparent, apoi vine vitrina care se clipseaza pe sina.
Pe urma se introduc pe capetele vitrinei doi suporti din polistiren expandat, iar toate asa in cutia din carton.
L.E.
Cateva poze cu pasii pentru scoatere din cutie.
20210122_113413.jpg

20210122_113437.jpg

20210122_113506.jpg

20210122_113543.jpg

20210122_113554.jpg

20210122_113600.jpg

20210122_113624.jpg

20210122_113607.jpg
 
Ultima editare:

SSL

Active Member
10 Iulie 2015
103
76
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
BR85-urile astea noi sunt ambalate sa poata fi trimise si pe Luna :)
Acum lasand gluma la o parte, BR85-ul mi se pare cea mai avansata implementare de la Roco - cel putin cele cu fum dinamic sunt o poezie pe dinauntru. Exceptand schimbarea motorului, care inca nu stiu cum se poate face (dar nu pare pt muritorii de rand).
 
  • Like
Reacții: mpursu

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
559
50
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Se poate schimba foarte simplu tot pentru cine are putina indemanare dar mai ales rabdare .Toate piesele se potrivesc perfect si sunt intuitiv de asamblat reasamblat in caz de demontare .
Partea cu sunetul si fumul este ca sunetul din fabrica este diferit , mult mai prelucrat la functii si setari fata de cel care este la liber, de aceea un decodor cu sunet cumparat direct de la roco costa dublu ca pret .
Fumul dinamic ,se pot monta pisesele dar sunt mai scumpe cu mult plus munca decat ai lua locomotiva gata echipata din fabrica si apoi sincronizarea se face pe ficare model in parte pentru dinamica fumului .
Nu este imposibil de facut dar este mult mai rentabil luata echipata direct .
 
  • Like
Reacții: mpursu și SSL

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
BR85-urile astea noi sunt ambalate sa poata fi trimise si pe Luna :)
Acum lasand gluma la o parte, BR85-ul mi se pare cea mai avansata implementare de la Roco - cel putin cele cu fum dinamic sunt o poezie pe dinauntru. Exceptand schimbarea motorului, care inca nu stiu cum se poate face (dar nu pare pt muritorii de rand).
Uite una desfacuta pana la motor. Si eu va trebui sa o desfac ca sa ii montez difuzoarele in locasurile special facute.
 

cheluIS

Active Member
Trenulist
9 Decembrie 2014
227
84
Iasi
LOCATION
Iasi
Am luat si eu pensetele de la Lidl. Multumesc pentru "heads up" @Gam3.

Nesperat de repede azi a venit noua mea scula de lipit : TS80P.
TS80P 01.jpg TS80P 02.jpg
TS80P 03.jpg TS80P 04.jpg

Se incalzeste foarte repede, usor si "indemanos".
TS80P 05.jpg

Comandat de pe Aliexpress pe 19.01.2021 a ajuns azi, 23.01.2021 , trimis din Polonia , livrat acasa cu Urgent-Cargus.
Cost 404,53 RON.
Vine cu un singur varf, BC02, cel din imagine, am mai comandat doua tipuri de varfuri (cam scumpe, 19 Euro bucata)
Recomand cu caldura pentru cine lucreaza cu SMD.
 

anvo5555

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2016
257
238
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Si cum am inceput luna ianuarie cu o locomotiva din Elvetia, este frumos sa o inchei tot cu o locomotiva din Elvetia. De data asta, cineva a aruncat in balta nu cu o piatra, ci cu o grenada (sa nu exageram, a fost bataie la licitatie, dar pretul final a fost mai mult decat bun, fata de cat se cere fara licitatie pentru versiuni mai vechi si intr-o stare mai mult sau mai putin dubioasa).

Asadar, este asteptata in colectie Roco 78396 (da, a fost convertita de la AC la DC) - Re460 077 "Chunnel". Este locomotiva Re460 cu nr.3 din "divizia elvetiana" (4 sunt toate) si locomotiva cu nr. ... 40:cool:din colectie. Din descrierea vanzatorului este aproximativnoua (si listata ca atare - convertita, probata si pusa in vitrina). Planurile de viitor pentru ea sunt clare: garnitura supraetajata SBB Ep. 6 (in formula restransa 4-5 vag) si pantografe Faiveley (cel mai probabil Sommerfeldt #698 sau #699 - dupa ce ma lamuresc clar de diferentele dintre cele 2 versiuni). Candva, va ajunge in ea si un decodor cu sunete.

Mai jos, imaginea oficiala Roco si imagini din anuntul de vanzare (deocamdata). Deja pachetul a fost ridicat de la vanzator.
Roco-78396.jpg






 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:(no comment) am inrosit stocul;)
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.062
443
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
  • Like
Reacții: mpursu

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Am in plan o remotorizare la un Fleischmann.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.131
1.248
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Azi am gasit si cumparat de la magazinul Sogest ,rola de burete dublu adeziv.
10mm latime , 1 mm grosime , 10 metri lungime, numai bun pentru fixat diverse.
 

Atașamente

  • 20210323_133117.jpg
    20210323_133117.jpg
    362,6 KB · Vizualizări: 3
  • 20210323_133225.jpg
    20210323_133225.jpg
    130 KB · Vizualizări: 12
  • Like
Reacții: anvo5555

anvo5555

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2016
257
238
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Am reusit sa cumpar ceva ce imi doream de foarte mult timp in colectie (deocamdata e inca pe drum). Avand in vedere preturile care se cer acum pentru cele de mai jos si starea in care sunt de obicei, cred ca pot sa ma consider un norocos. In stare practic noua (desi e vandut ca utilizat), un vanzator care vorbeste engleza perfect si care mi-a trimis din proprie initiativa imagini cu coletul la ambalare si nu in ultimul rand un pret excelent, negociat cu bun simt de ambele parti. Sa corespondez cu acest vanzator a fost o reala placere, desi e german 100%.
Asadar, va prezint ceva "vintage" - Roco 43047 - Lufthansa Airport Express - versiunea "Stuttgart" -> BR111 analog (ca tot mai am o placa de baza de la AMW Huebsch in "stoc" si la prima vedere pare sa fie ce trebuie)+3 vagoane Avmz la scara exacta (tip Eurofima).
Toate vagoanele vor primi lumini digitale si pasageri, in mod evident.
Imaginile sunt o parte din cele inserate in anuntul de vanzare.
Pe viitor voi cauta si locomotiva BR103 Roco in schema de vopsire LAE, dar e rara si extraordinar de scumpa. Daca apare ocazia potrivita, nu voi ezita, indiferent de varianta,AC sau DC.
 

Atașamente

  • luft2.jpg
    luft2.jpg
    226,4 KB · Vizualizări: 10
  • luft5.jpg
    luft5.jpg
    121,4 KB · Vizualizări: 11
  • luft6.jpg
    luft6.jpg
    101,9 KB · Vizualizări: 9
  • luft12.jpg
    luft12.jpg
    215,1 KB · Vizualizări: 8
Ultima editare:

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.381
1.415
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Salut,

Pe viitor voi cauta si locomotiva BR103 Roco in schema de vopsire LAE, dar e rara si extraordinar de scumpa.

Vezi ca 103 101 in schema Lufthansa nu a circulat cu vagoanele de mai sus.

In primul an s-a mers pe linia veche, clasica, si acolo se circula cu maxim 160, deci o banala 111 si trei Euf A nepresurizate erau suficiente.

Cand s-a trecut in 1991 pe linia noua Stuttgart - Mannheim (unde se atingea peste 200 si era nevoie de material presurizat) s-a trecut la vagoane special modificate in acest sens. Si compunerea nu mai era 3 x Avmz ci 1 x Avmz si 2 x Bpmz. Insa nu Avmz 207 si Bpmz 291 ci din acelea presurizate pentru IC/EC, adica Avmz 107 si Bpmz 29x.3. Nu am codurile noilor serii pentru trenul Lufthansa in cap, cred ca erau cu "6" - adica Avmz 206 si Bpmz 296. Gasesti pe net. In orice caz aveau usi presurizate IFE, semnal de sfarsit de tren Pintch-Bamag in forma de coltar s.a.m.d. adica nu mai aratau ca un Eurofima sau un Bpmz clasic.

Cu alte cuvinte, nu poti combina o 103 cu trenul de mai sus. El a circulat doar cu 111.
 
  • Like
Reacții: AdyAero

anvo5555

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2016
257
238
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Multumesc pentru atentionare. Am citit un pic si imi aduc aminte de specificatia pentru echipamente presurizate, pentru noua linie.
Trag concluzia ca va trebui sa aduc in colectie un al doilea tren Lufthansa cu BR103 la tractiune (imi doresc eu ceva de la Trix , adica setul 21680 dar pana acolo mai e un pic).
Atractia pentru trenul Lufthansa a existat de pe la inceputul anilor '90, pot spune - langa cinema "Patria" pe Blvd. Magheru (la acea vreme) era sediul unei agentii Lufthansa iar in vitrina (singura) era un mic segment de sina pe care au existat expuse in timp 2 trenuri - setul de mai sus si ET403.