Vagoanele tip Y/B "Görlitz tip A, B si AB (Seria 50)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Din nou despre AB-uri seria 39-50:
pe 25 iunie 2008 am vazut unul intr-o garnitura trecand prin statia Basarab ( CT)

Era vorba de 39-50-026-3. Statia de domiciliu Bucuresti

pe 29 iulie 2008 am vazut unul intr-o garnitura iesind din gara Cluj Napoca dar n-am putut sa-i vad numarul de serie
 
Vagoane 39-50 sunt destule în BucureÂşti... atât la Rev. Basarab cât Âşi la Buc. Obor, ba chiar anul trecut erau Âşi la GriviĂža Âşi circulau pe BucureÂşti-Belgrad. Nu mi se pare anormal.
Horia_Radulescu a spus:
ar trebui sa spunem Y/B-78 pentru primele si UIC Z2 sau "ee"-uri pentru cele de dupa 1990... :D

Nu ar fi mai simplu să spunem 21-70, 21-80 etc. ? :lol:
 
Apropo de 39-50...

51 53 39-50 003-2 în Rev. Craiova, la 4.10.2007:


51 53 39-50 016-4- in Gara Bucuresti Obor, statia de domiciliu Buc. Obor, la 18.09.2007:


51 53 39-50 020-6 in compunerea P3001 (Buc. Nord - Brasov), statia de domiciliu Buc. Basarab, pozat in Gara Brasov la 15.07.2007:


Acelasi, dar in Rev. Basarab la 1.06.2007:


51 53 39-50 025-5 in Buc. Basarab h., statia de domiciliu Buc. Basarab, la 13.06.2007:


51 53 39-50 025-5, in compunerea P9008 Pitesti-Bucuresti Bas., statia de domiciliu Buc. Basarab, pozat la 6.06.2007. Interiorul era atat de jegos si vandalizat, incat am preferat vagonul salon 11-47 din acelasi tren.


51 53 39-50 025-5 in compunerea P9025, in Buc. Nord la 9.09.2007:
 
buna Dragos,

de acord, cu 21-80.0 si 21-70 nu ai ce confuzii sa faci... ce te faci insa la 71-31, care pot fi la fel de bine foste WLABmh174, WLABmh175, T2s sau MU? :D
 
33

<t>dupa parerea mea aceste vagoane ar trebui puse pe acelerate nu pe personale si mutate la tm sau la Craiova unde vagoanele de aici sunt jalnice , acc de Sighet este cunoscut <br/>
<br/>
As putea spune ca intre cele 2 acc care merg la Sighet este o dif colosala dar pretul este acelasi</t>
 
Salut,

pliante de fabrica, Mai 1988:

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?31,379482

mai jos de BDZ si MAV e vagonul CFR albastru cu acoperis gri de care zicea Horia cu o pagina inapoi.

pentru cei ce au vagoanele de la Sachsenmodelle, interiorul de cl 1 si cl 2 CFR.

mai sunt 9 link-uri ,merita fiecare vazut.
veti gasi vagoane cuseta, de dormit, etajatele....
 
Re: 33

<r><QUOTE author="FAGARAS"><s>
FAGARAS a spus:
</s>dupa parerea mea aceste vagoane ar trebui puse pe acelerate nu pe personale si mutate la tm sau la Craiova unde vagoanele de aici sunt jalnice , acc de Sighet este cunoscut <br/>
<br/>
As putea spune ca intre cele 2 acc care merg la Sighet este o dif colosala dar pretul este acelasi<e>
</e></QUOTE>

E un accelerat de Bucuresti de aici din Timisoara.Pleaca seara are 4-5 vagoane la fel ca alea care merg la Sighet.<br/>
Eu sint la parerea ca mai conteaza si oamenii.<br/>
Am mers cu toate.Si pe Sighet si pe Iasuri am plecat din ambele statii de indrumare, pleaca destul de curate, dar la un moment dat urca tot felul de specii.Ar fi pacat sa le dai alte vagoane.<br/>
Ala de Bucuresti? dupa ce trece de Craiova nu-mi dau seama la ce mai opreste? devine un fel de tren de naveta pentru tot felul de ,,lume" care zbiara si se striga cautind loc din Videle pina la Bucuresti ei navetind cu acceleratul.<br/>
E bun si ala, ca nu schimbi speciile.</r>
 
Gam3 a spus:
Salut,

pliante de fabrica, Mai 1988:

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?31,379482

mai jos de BDZ si MAV e vagonul CFR albastru cu acoperis gri de care zicea Horia cu o pagina inapoi.

pentru cei ce au vagoanele de la Sachsenmodelle, interiorul de cl 1 si cl 2 CFR.

mai sunt 9 link-uri ,merita fiecare vazut.
veti gasi vagoane cuseta, de dormit, etajatele....

Pe o alta pagina din acel subiect apare si versiunea pentru CSD a vagoanelor seria 26-26.
 
Am mare nevoie de ajutor. Vreau sa stiu care sunt cele mai mari numere la seria 19-50 (A) ;20-50 (B) ;39-50(AB).

Ce stiu eu:
063
B 145
AB 25

Multumesc.
 
Din datele mele 8) rezulta:

- cel mai mare numar de vagon din seria 19-50 despre care am date scrise este 51 53 19-50 069-7 din care a rezultat 50 53 19-76 025-0

- cel mai mare numar de vagon din seria 20-50 despre care am date scrise este 51 53 20-50 190-8 din care a rezultat 50 53 89-76 002-4.

Ca o remarca, toate vagoanele seria 89-76 sunt facute din vagoane seria 20-50
 
buna baieti,

la mine erau 063 la A, 22 la AB si 181 la B, asa ca palma de aur o are Catalin ;)

informatiile de la fosta DWA Bautzen, fosta VEB Waggonbau Bautzen, actualmente in faliment ;) au fost 70 A, 30 AB, 200 B, 50 Bc... iar de la GĂśrlitz 30 WLAB...
 
Un 19-50 in Pitesti, 23 iulie 2008:

1950ne8.jpg
 
buna baieti,

iata si datele oficiale din Germania, care ne baga iar in ceata...

A (Ame) 19-50: 70 buc.
AB (ABme) 39-50: 30 buc.
B (Bme) 20-50: 190 buc.
Bc (Bcme) 59-50: 50 buc.

toate fabricate 1982-1984, cutiile la Bautzen, boghiuri si asamblaj final la Goerlitz, asta ca sa fie toti multumiti. :D

in schimb la WL se strica treaba...

60-50 WLA (WLAme) - 10 buc.
70-50 WLB (WLBme)- 20 buc.

pana acum noi stiam de WLAB-uri 70-50, in numar de 30 buc... :roll:
 
Din colectia ing. Serban Lacriteanu, o fotografie facuta de regretabilul Antonio Bianco la prezentarea oficiala a primului 19-50, in toamna lui 1983, Gara de Nord.

Multumim lui Serban pentru amabilitatea cu care ne-a pus la dispozitie imaginea document:

61886221fx1.jpg