Vagoanele tip Y/B "Görlitz tip A, B si AB (Seria 50)

kltrainlover

Well-Known Member
Trenulist
21 Octombrie 2007
329
1
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Din nou despre AB-uri seria 39-50:
pe 25 iunie 2008 am vazut unul intr-o garnitura trecand prin statia Basarab ( CT)

Era vorba de 39-50-026-3. Statia de domiciliu Bucuresti

pe 29 iulie 2008 am vazut unul intr-o garnitura iesind din gara Cluj Napoca dar n-am putut sa-i vad numarul de serie
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Vagoane 39-50 sunt destule în BucureÂşti... atât la Rev. Basarab cât Âşi la Buc. Obor, ba chiar anul trecut erau Âşi la GriviĂža Âşi circulau pe BucureÂşti-Belgrad. Nu mi se pare anormal.
Horia_Radulescu a spus:
ar trebui sa spunem Y/B-78 pentru primele si UIC Z2 sau "ee"-uri pentru cele de dupa 1990... :D

Nu ar fi mai simplu să spunem 21-70, 21-80 etc. ? :lol:
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Apropo de 39-50...

51 53 39-50 003-2 în Rev. Craiova, la 4.10.2007:


51 53 39-50 016-4- in Gara Bucuresti Obor, statia de domiciliu Buc. Obor, la 18.09.2007:


51 53 39-50 020-6 in compunerea P3001 (Buc. Nord - Brasov), statia de domiciliu Buc. Basarab, pozat in Gara Brasov la 15.07.2007:


Acelasi, dar in Rev. Basarab la 1.06.2007:


51 53 39-50 025-5 in Buc. Basarab h., statia de domiciliu Buc. Basarab, la 13.06.2007:


51 53 39-50 025-5, in compunerea P9008 Pitesti-Bucuresti Bas., statia de domiciliu Buc. Basarab, pozat la 6.06.2007. Interiorul era atat de jegos si vandalizat, incat am preferat vagonul salon 11-47 din acelasi tren.


51 53 39-50 025-5 in compunerea P9025, in Buc. Nord la 9.09.2007:
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.215
1.212
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna Dragos,

de acord, cu 21-80.0 si 21-70 nu ai ce confuzii sa faci... ce te faci insa la 71-31, care pot fi la fel de bine foste WLABmh174, WLABmh175, T2s sau MU? :D
 

FAGARAS

Active Member
2 Decembrie 2008
63
0
GOVORA BAI
LOCATION
GOVORA BAI
33

<t>dupa parerea mea aceste vagoane ar trebui puse pe acelerate nu pe personale si mutate la tm sau la Craiova unde vagoanele de aici sunt jalnice , acc de Sighet este cunoscut <br/>
<br/>
As putea spune ca intre cele 2 acc care merg la Sighet este o dif colosala dar pretul este acelasi</t>
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.622
988
Iași
LOCATION
Iași
Salut,

pliante de fabrica, Mai 1988:

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?31,379482

mai jos de BDZ si MAV e vagonul CFR albastru cu acoperis gri de care zicea Horia cu o pagina inapoi.

pentru cei ce au vagoanele de la Sachsenmodelle, interiorul de cl 1 si cl 2 CFR.

mai sunt 9 link-uri ,merita fiecare vazut.
veti gasi vagoane cuseta, de dormit, etajatele....
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.982
52
Re: 33

<r><QUOTE author="FAGARAS"><s>
FAGARAS a spus:
</s>dupa parerea mea aceste vagoane ar trebui puse pe acelerate nu pe personale si mutate la tm sau la Craiova unde vagoanele de aici sunt jalnice , acc de Sighet este cunoscut <br/>
<br/>
As putea spune ca intre cele 2 acc care merg la Sighet este o dif colosala dar pretul este acelasi<e>
</e></QUOTE>

E un accelerat de Bucuresti de aici din Timisoara.Pleaca seara are 4-5 vagoane la fel ca alea care merg la Sighet.<br/>
Eu sint la parerea ca mai conteaza si oamenii.<br/>
Am mers cu toate.Si pe Sighet si pe Iasuri am plecat din ambele statii de indrumare, pleaca destul de curate, dar la un moment dat urca tot felul de specii.Ar fi pacat sa le dai alte vagoane.<br/>
Ala de Bucuresti? dupa ce trece de Craiova nu-mi dau seama la ce mai opreste? devine un fel de tren de naveta pentru tot felul de ,,lume" care zbiara si se striga cautind loc din Videle pina la Bucuresti ei navetind cu acceleratul.<br/>
E bun si ala, ca nu schimbi speciile.</r>
 

MariusM

Active Member
Trenulist
8 Martie 2008
155
11
Pite&#537;ti
LOCATION
Pite&#537;ti
Gam3 a spus:
Salut,

pliante de fabrica, Mai 1988:

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?31,379482

mai jos de BDZ si MAV e vagonul CFR albastru cu acoperis gri de care zicea Horia cu o pagina inapoi.

pentru cei ce au vagoanele de la Sachsenmodelle, interiorul de cl 1 si cl 2 CFR.

mai sunt 9 link-uri ,merita fiecare vazut.
veti gasi vagoane cuseta, de dormit, etajatele....

Pe o alta pagina din acel subiect apare si versiunea pentru CSD a vagoanelor seria 26-26.
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.622
988
Iași
LOCATION
Iași
Am mare nevoie de ajutor. Vreau sa stiu care sunt cele mai mari numere la seria 19-50 (A) ;20-50 (B) ;39-50(AB).

Ce stiu eu:
063
B 145
AB 25

Multumesc.
 

CatalinGhita

Active Member
15 Decembrie 2008
112
1
Din datele mele 8) rezulta:

- cel mai mare numar de vagon din seria 19-50 despre care am date scrise este 51 53 19-50 069-7 din care a rezultat 50 53 19-76 025-0

- cel mai mare numar de vagon din seria 20-50 despre care am date scrise este 51 53 20-50 190-8 din care a rezultat 50 53 89-76 002-4.

Ca o remarca, toate vagoanele seria 89-76 sunt facute din vagoane seria 20-50
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.215
1.212
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna baieti,

la mine erau 063 la A, 22 la AB si 181 la B, asa ca palma de aur o are Catalin ;)

informatiile de la fosta DWA Bautzen, fosta VEB Waggonbau Bautzen, actualmente in faliment ;) au fost 70 A, 30 AB, 200 B, 50 Bc... iar de la GĂśrlitz 30 WLAB...
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
86
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Un 19-50 in Pitesti, 23 iulie 2008:

1950ne8.jpg
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.215
1.212
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna baieti,

iata si datele oficiale din Germania, care ne baga iar in ceata...

A (Ame) 19-50: 70 buc.
AB (ABme) 39-50: 30 buc.
B (Bme) 20-50: 190 buc.
Bc (Bcme) 59-50: 50 buc.

toate fabricate 1982-1984, cutiile la Bautzen, boghiuri si asamblaj final la Goerlitz, asta ca sa fie toti multumiti. :D

in schimb la WL se strica treaba...

60-50 WLA (WLAme) - 10 buc.
70-50 WLB (WLBme)- 20 buc.

pana acum noi stiam de WLAB-uri 70-50, in numar de 30 buc... :roll:
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
86
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Din colectia ing. Serban Lacriteanu, o fotografie facuta de regretabilul Antonio Bianco la prezentarea oficiala a primului 19-50, in toamna lui 1983, Gara de Nord.

Multumim lui Serban pentru amabilitatea cu care ne-a pus la dispozitie imaginea document:

61886221fx1.jpg