Vagoane de calatori istorice CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Vagoane de turism ex PKP au fost 3.
VT 130 fabricat in 1925.
VT 172 fabricat in 1939.
VT 178 fabricat in 1939.

Recapitulare vagoane pe 4 osii CFR ex PKP (dupa reconfigurarea claselor din 1956):
clasa 1/2 - 2 bucati
clasa a-2-a - 13 bucati
VT - 3 bucati
F - 1 bucata
 
In sfarsit am ajuns la Hecht-ul ex PKP de la Ploiesti Sud.

CFR 80 53 97-40 283-7, fost vagon MApN
DSC_3992.jpg

DSC_3903.jpg


Se vede ca fereastra a fost ingustata
DSC_3999.jpg

DSC_4000.jpg


Interior
DSC_3905.jpg

DSC_3948.jpg

DSC_3947.jpg

DSC_3906.jpg

DSC_3943.jpg

DSC_3914.jpg
 
Cererea o adresezi proprietarului. CFR CALATORI, SIMC (http://www.scimcf.ro/), INFRA, etc.
Din experienta cel mai bine tratezi la fata locului.
 
Te duci unde este vagonul si vorbesti cu cei care sunt acolo.
 
O intrebare de la un pasioant din Germania. Daca cineva are poate niste poze mai detaliate si mai vechi ale vagoanelor:
80 53 97-50 901-1 UWLF, Automatizari Feroviare, Bafld 74.000, UVA 1954 si vagonul CFR T-TF, Buc Basarab, Vagon metrologic 80 53 97-50 101-8 UWMT.
 
Stiti daca acest vagon mai exista?
DSC01668m.jpg

foto shoppy

Este un fost vagon de posta german.
 
Posibil vagon de bagaje ex DR grupa 35-36.

exDRgrupa35-361_zpscxrigbmv.jpg

exDRgrupa35-362_zpsbugzwjq7.jpg

exDRgrupa35-363_zpseskgkrp9.jpg


Stop cadru din "Dampfreise durch Rumanien" 1969
 
Fost vagon clasa 1, Aafld 10048 fabricat la Astra Arad in 1940.
In Oravita.

DSC_8190_zpswrhzy3qf.jpg

DSC_8202_zpsse7jf5sp.jpg

DSC_8566_zpsciplvwes.jpg

DSC_8571_zpsnq8ybnu4.jpg


3 foste vagoane de calatori, fabricate la Astra Arad in 1936.Folosite ca vagoane de dormit la trenul macara Caransebes.
In Deva.


DSC_8135_zps5ggzqbyj.jpg

DSC_8136_zpsoiucdbas.jpg

DSC_8149_zpsyl8duvq7.jpg

DSC_8155_zpsh57s5thc.jpg


DSC_8137_zpsnwwkgc4n.jpg

DSC_8143_zpspkpkqn8t.jpg


DSC_8146_zpsuoqpt7d2.jpg


50 53 29-21 452-0 la Oravita. Sper sa nu ajunga fier vechi.
DSC_8222_zps88gs5vej.jpg
DSC_8208_zpsbkutcdc2.jpg

DSC_8211_zpswkiupzzu.jpg
 
Vagonul cu numarul C 8228.
Nu mai figura in inventar dupa 1929.
 
Cu mentiunea ca ceea-ce se numea pe vremea aceea "rosu" nu este un RAL 3000 sau 3020 de astazi adica un rosu aprins ci un rosu-brun dupa nuanta recomandata de forul superior V.D.E.V., la care CFR este asa cum se stie membru plin, o culoare situata pe undeva intre RAL 3009 si 3011 dupa codurile de azi.
 
"ROMÂNIA (anul 1919). ”Pe Căile Ferate Române pasagerii de clasa a patra circulau pe acoperiș… Trenurile aglomerate erau răspunzătoare pentru sute de victime, în medie una pentru un tren pe întreaga țară. Au fost chiar cîțiva pacienți la spitalul Crucii Roșii Americane din București care s-au accidentat căzând de pe acoperișul trenului.” (Crucea Roșie Americană)"
20045571_1063429360426758_4067840824629191844_o.jpg

sursa - facebook ROMANIA, arhive istorice