Nu este WL4ü, Florine, vagoanele de dormit grupa 39 erau mult mai lungi si se stie ce s-a intamplat cu toate, nu s-a ratacit niciunul prin Romania.
Vagonul din imagine este un BC4ü-39, vagon combinat cu trei compartimente cu cate 6 locuri clasa a II-a si cinci compartimente cu cate 8 locuri pe banchete de lemn clasa a III-a sau ABC4ü-38, identic la cutie, cu un compartiment de clasa I situat intre cele de a II-a si a III-a. Intrucat cutia nu a fost modificata, se vede inca clar distributia deschiderilor pe peretele lateral (cu 3 ferestre de 1400mm latime in spate).
Au existat in total 65 de bucati in prima serie, 35 produse de Busch la Bautzen (no DRB 515 501 pana la 530 si 543 la 547) si 30 de Wumag la Görlitz (515 531 la 542, 548 la 565). Au mai urmat putin mai tarziu si vagoanele ABC4ü-38 (cutie identica, un compartiment de clasa I) produse de Westwaggon (214 001 la 035) si apoi comanda din 1941-42, livrare in 1943 de cate Talbot la Aachen, inca 30 de vagoane de ambele tipuri (ABC4ü-38 si BC4ü-39).
Boghiul original era la toate Gö. III usor cu suspensie quadrupla, ramas nemodificat la CFR.
Vagonul din imagine este un BC4ü-39, vagon combinat cu trei compartimente cu cate 6 locuri clasa a II-a si cinci compartimente cu cate 8 locuri pe banchete de lemn clasa a III-a sau ABC4ü-38, identic la cutie, cu un compartiment de clasa I situat intre cele de a II-a si a III-a. Intrucat cutia nu a fost modificata, se vede inca clar distributia deschiderilor pe peretele lateral (cu 3 ferestre de 1400mm latime in spate).
Au existat in total 65 de bucati in prima serie, 35 produse de Busch la Bautzen (no DRB 515 501 pana la 530 si 543 la 547) si 30 de Wumag la Görlitz (515 531 la 542, 548 la 565). Au mai urmat putin mai tarziu si vagoanele ABC4ü-38 (cutie identica, un compartiment de clasa I) produse de Westwaggon (214 001 la 035) si apoi comanda din 1941-42, livrare in 1943 de cate Talbot la Aachen, inca 30 de vagoane de ambele tipuri (ABC4ü-38 si BC4ü-39).
Boghiul original era la toate Gö. III usor cu suspensie quadrupla, ramas nemodificat la CFR.