Buna intrebare.
Vagoanele cu frana Westinghouse sau HiK erau apte la 100 km/h.
Rama TE din 1962 era apta in Germania la 115 km/h, in Romania initial 100 km/h (din cate imi amintesc avea frana HiK-P-A, cele venite incepand cu sfarsitul decadei aveau deja KE-P-A si erau apte din uzina la 120 km/h.
Vagoanele cu frana KE (incepand cu 1963-64 UVA 74.000 ff. , incepand cu 1965 WLA din DDR) au fost apte la 140 km/h. Nu stiu exact care era situatia la prototipurile 74.000 si la vagonul-model francez tip DEV-Inox.
Vagoanele cu frana Westinghouse sau HiK erau apte la 100 km/h.
Rama TE din 1962 era apta in Germania la 115 km/h, in Romania initial 100 km/h (din cate imi amintesc avea frana HiK-P-A, cele venite incepand cu sfarsitul decadei aveau deja KE-P-A si erau apte din uzina la 120 km/h.
Vagoanele cu frana KE (incepand cu 1963-64 UVA 74.000 ff. , incepand cu 1965 WLA din DDR) au fost apte la 140 km/h. Nu stiu exact care era situatia la prototipurile 74.000 si la vagonul-model francez tip DEV-Inox.