Buna Cosmin,
Da, si acesta era inca dupa 100 de ani intr-o forma inca destul de apropiata de cea originala.
Nici CFR, nici alte administratii "mai breze" nu au avut pretentia de a "metaliza" dupa 1921 si mai ales dupa anul fatidic 1953 intreg parcul. Au existat o gramada de vagoane "la care nu a mai meritat" si cred ca si cel din aceasta fotografie este un bun exemplu.
Hai sa-ti mai dau unul: in Austria a existat un vagon, nu mai imi amintesc precis daca de bagaje sau clasa, trebuie sa rasfoiesc la Rheinthaler / Heless sa vad, care nu a mai fost reinmatriculat dupa UIC in 1968 pentru ca trebuia scos din uz inainte de sfarsitul anului. Prin 1988 (!!!) el inca mai circula voios prin toata tara in trenuri locale si accelerate, purtand mai departe numarul de "epoca III" cu 5 cifre.
Da, si acesta era inca dupa 100 de ani intr-o forma inca destul de apropiata de cea originala.
Nici CFR, nici alte administratii "mai breze" nu au avut pretentia de a "metaliza" dupa 1921 si mai ales dupa anul fatidic 1953 intreg parcul. Au existat o gramada de vagoane "la care nu a mai meritat" si cred ca si cel din aceasta fotografie este un bun exemplu.
Hai sa-ti mai dau unul: in Austria a existat un vagon, nu mai imi amintesc precis daca de bagaje sau clasa, trebuie sa rasfoiesc la Rheinthaler / Heless sa vad, care nu a mai fost reinmatriculat dupa UIC in 1968 pentru ca trebuia scos din uz inainte de sfarsitul anului. Prin 1988 (!!!) el inca mai circula voios prin toata tara in trenuri locale si accelerate, purtand mai departe numarul de "epoca III" cu 5 cifre.