Si iata, cu pasi mici, se intregeste parcul CTP Arad (la N): astazi apare in peisaj Tatra T4R "Turbo", numita asa dupa evidentul autocolant din parbriz si luneta, pe langa multe alte zorzoane. RePostez si o fotografie realizata de S. Holtge, din '96, cu nr. 151, achizitionata de la CKD in 1981, si modernizata impreuna cu o parte din surate la Astra la inceputul anilor '90, cu mai mult sau mai putin succes (in mare parte RK, si revopsire in scheme fanteziste incoerente psihedelice cu tendinte etno).
Conform Transphoto, a fost casata in 2006, deci alcatuirea dioramatica de mai jos este perfect plauzibila: o obosita si defecta 151 este impinsa catre depou de proaspat adusa de la Halle 903- prima T4D din orasul de pe Salle, aparuta in '05 in orasul de pe Mures. Discrepanta dintre cuple nu era o problema- toate aradencele purtau sun scaunele din spate cate o cupla din toate: Schaku, Tatra, chiar si de Timis cand erau in peisaj.
In afara de vopseaua mai stangace si weathering, putin este schimbat(mai putin noul pantograf metalic). Bineinteles ca tatrele aradene erau toate cu ecartament de 1000mm, dar asa trebuia sa fie si Duwag-urilr. Toate sunt la N, nu Nm. Poate adaptez niste masti pentru boghiu din cele livrate cu sasiul motor.
Enjoy!
Conform Transphoto, a fost casata in 2006, deci alcatuirea dioramatica de mai jos este perfect plauzibila: o obosita si defecta 151 este impinsa catre depou de proaspat adusa de la Halle 903- prima T4D din orasul de pe Salle, aparuta in '05 in orasul de pe Mures. Discrepanta dintre cuple nu era o problema- toate aradencele purtau sun scaunele din spate cate o cupla din toate: Schaku, Tatra, chiar si de Timis cand erau in peisaj.
In afara de vopseaua mai stangace si weathering, putin este schimbat(mai putin noul pantograf metalic). Bineinteles ca tatrele aradene erau toate cu ecartament de 1000mm, dar asa trebuia sa fie si Duwag-urilr. Toate sunt la N, nu Nm. Poate adaptez niste masti pentru boghiu din cele livrate cu sasiul motor.
Enjoy!
Ultima editare: