PZA 201 CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sal
La plug lucrarea nu stagneaza.
Deoarece loko era foarte murdara, aceasta a fost demontata complet si fiecare subansamblu inmuiat in detergent si curatat dupa care a fost gresat corespunzator si remontat.

Avand in vedere ca si rotile si fremul sunt ok din punct de estetic si nu necesita revopsite, am procedat la vopsirea bandajelor rotilor atat de la loko cat si de la tender:
inainte de curatare si dupa vopsire:


Dupa multe cautari, ieri au sosit din Italia si set-ul de wannentendere Liliput, unuia fiind-ui detasate partile care nu imi sunt necesare:


Cazanul a fost trimis la Radu161 pentru ai se clona nisiparul. Singura problema ramasa este astuparea mai multor gauri din platforma de sub cazan, parte grea fiind imitarea gratarului cu care acesta este acoperit.
 
Salut,

Vezi ca de pe tender trebuie sa razi incluziv partea aia de platforma nu numai balustradele:

http://i143.photobucket.com/albums/r136/sogard_2003/diverse/crop_dr2005.jpg

crop dupa o poza de dr2005.

Dragos.
 
Mda, bani aruncati! Mai si trebuie sa muncesti de-ti sar capacele.... ca de ele e vorba! NASPA rau tenderul liliputan! De taiat ca de taiat, da ce te faci cu adaugatul! "Cisterna" e taiata in fata.

Mai bine procedai ca mine (acum treizecideani, evident :D ) si faceai tenderul dintr-o cisterna PIKO





Nu stiu de ce nu i-am mai facut si cerculetzul... am zis ca si asa nu se vede!

A! Si tu nici de motorizare n-ai nevoie! Deci, era si mai simplu (ca formatia!)
 
Observ abia acum ca de fapt "vagonashul - tender" n'are nici o treaba cu tenderul de 52 Liliput (in planul doi al imaginii)

 
Sal Dan
Exagerezi, dracu nu este chiar atat de negru.
Trebuie sa recunosti ca tenderul merita bani pentru ca este, in mare parte, ceea ce trebuie doar ca vor trebui corectate cateva detalii (multumesc de ideea cu cisterna :wink:).
 
Cred ca trebuie sa le sacrifici pe amandoua.
Trebuie sa refaci partea "rotunjita" din fata, adica sa tai spatele unuia si sa-l adaugi celuilalt.
 
doua bucati de plastic de o parte si de alta lipite cu indemanarea lui razvan si a rezolvat problema , o vopsea si un chit ca sa arate ca nou !!
 
Sal
Lucrarile continua atat la plug cat si la loko impingatoare.
Astfel am modificat wanennterner-ul prin adaugarea partilor lipsa la fata dinspre plug, parti fabricate dintr-un capac de cisterna (donatie generoasa din lada cu "gioagle" a lui PDI) precum si indepartarea bazoreliefului care era scara si bara de mana de la spate:

Urmeaza chituirea rosturilor, slefuirea si atasarea scaritei de la spate (multumesc Bogdan) precum si a bari de mana.

De asemena motorul frezei a fost schimbat cu unul mult mai mic, operatiune necesara din ratiuni atat estetice (ocupa cabina de conducere) cat si din ratiuni tehnice deoarece in locul motorului va fi instalat suportul boghiului fata:


Am inceput sa lucrez si la cazan, pentru inceput a fost adaugat domul de abur lipsa urmand sa incep sa fac selectia bazoreliefurilor ce ramane, ce se rade:

Revin.