de acord cu tine (o, Doamne!
) la acest punct, unica S2/6 produsa, acum conservata, este foarte spectaculoasa si parca pot intelege de ce la o masina facuta sa fuga cu aproape 200km/h distributia e gandita altfel...
ceea-ce iti reprosez eu e altceva, Mircea... inainte sa critici cutare sau cutare model ar fi trebuit (si ar trebui) sa te documentezi muuuuuuuuuult mai bine - si aici din pacate Google si Wikipedia nu pot sa aduca informatii de calitatea unor lucrari de referinta privind locomtotivele...
si eu am facut de multe ori greseala sa critic ceva crezand ca "toate sunt la fel si aceea este incorecta"... dupa care am gasit sau cineva mi-a aratat cu bunavointa o imagine si am stat si cugetat si am vazut ca eram pe langa placa... mai ales la locomotive "standard" unde s-au produs cu miile (prusace standard ca P8, T18, G10, viitoarele 38.10-40, 78.2-3. si 57.10 sau standardizate DRG de dupa)...
:roll:
intr-adevar, on ne sait jamais assez, insa nu ar lipsi asa de mult ca acea expresie, "stapanul bielelor" sa devina un compliment in locul unei definitii ironice care ne face sa zambim!
p.s.: in afara de Franta, Belgia, GB si dupa 1945 si Romania nici o alta tara europeana nu mai foloseste termenul de "distributie Walschaert", in Romania fiind chiar vorba de o asociere intre cele doua nume, cel compromis istoric (car allemand) dupa 1945 si cel pseudo-francofon (Walschaert era flamand)
ce-ar fi sa scriem si noi distrributie Heusinger, cum scriem si motor Otto sau Diesel?