Prezentare & reparatie BR64 Guetzold

mitica81

New Member
Trenulist
8 Ian 2013
10
0
braila
LOCATION
braila
ai avut de treaba nu gluma , aburoasa mea este exact asa cum a lansato fabrica,
http://www.youtube.com/watch?v=KtBQOTkmDCs
 

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 Aug 2007
3.371
51
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Azi-mâine se împlinesc 3(trei) ani de când am (re-re-re)lansat rugă’mintea urmă’toare:
mpursu a spus:
Am o mare rugaminte mare catre posesorii de BR64 Guetzold noi [...]; anume, sunt foarte curios sa stiu cum arata interiorul acestei locomotive, respectiv motor, angrenaje, sasiu, sistem electric etc, asa ca va rog sa pozati cat mai in detaliu aceste aspecte, cand/daca aveti timp & chef.
Poate... totuşi...
 

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 Aug 2007
3.371
51
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Re: Prezentare & reparatie BR64 Guetzold

O simpatică BeRe64 Guetzold nr.art.126500 a sosit la căile mele ferate pentru studiu & comparații. Cu această ocazie am pus repede la cale o sesiune foto, la care au participat și cele două BeRi64 aflate deja la căile mele ferate, respectiv venerabila bunicuță BR64 Guetzold și nepoata BR64 Roco. Astfel, în pozele următoare sunt prezentate BR64 Roco, vizitatoarea BR64 Guetzold și bunicuța BR64 Guetzold sus-menționată
Din față:





Partea stângă:




Din spate:





Partea dreaptă:


 
Ultima editare de un moderator:

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 Aug 2007
3.371
51
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Re: Prezentare & reparatie BR64 Guetzold

Locomotiva vizitatoare este analogică, fără interfață digitală, așa că plasarea ei pe șinele căilor mele ferate a fost totdeauna precedată de oprirea totală a semnalului DCC. Bineînțeles că am remarcat imediat poziționarea greșită a contramanivelei de pe partea stângă <E>:p</E> și simplificarea mecanismelor sertarelor de la ambii cilindri, dar am apreciat noua modalitate de gândire a șasiului, portcuplele standardizate și utilizarea unui motor cu volant mult mai mic decât cel cunoscut de mine, care permite "eliberarea" cabinei




Cele trei locomotive sunt prezente împreună în pozele de final:

 
Ultima editare de un moderator: