florrin12 a spus:cum e suspensia la DA-ul verde pentru Polonia (cred ca pentru Euronaft, dupa schema de vopsire)...?
florrin12 a spus:acum inteleg intr-un fel un lucru care m-a mirat..DA-urile pentru Marfa cu AC...DA-urile ptr Calatori fara AC ( e drept ca li s-a montat suplimentar fata de configuratia initiala echipamentul de incalzire tren)...probabil cind vor intra din nou la RG DA-urile care au deja montata instalatia de incalzire tren vor capata si AC...
George_Tofan a spus:Salut,
Eu din cate stiu, la Reloc exista un contract de tiristorizare a 10 locomotive EA seria 47 in colaborare cu Promat Craiova, pentru Marfa, , din care sunt gata 7 masini. Prima tiristorizata cu Softronic si executata de Reloc, a fost 47-916 (ulterior 1001), dispunand de IGBT, sistem mono-trifazat si putere marita la 6600, actual in proprietatea TFG.
Un contract pentru 10 masini seria 47 tiristorizate cu Softronic a fost semnat luna trecuta de Depoul Brasov,iar 4 sunt deja venite si fac servici de cale. Alte 10 masini tot pentru calatori vor lua drumul Aradului si al Bucurestiului.
Ce mai stiu este ca acestea n-au cum sa fie ED dintr-un singur motiv : exista deja clasa ED alocata prototipului 50-0001, care este in curs de repunere in functiune la depoul Brasov, prin modificarea sistemului de sericii auxiliare pe 380V, renuntandu-se la cel pe 170. Din cate stiam, aceste locomotive tiristorizate , seria 47 sunt EB
O seara buna :wink:
lucas_littleboy a spus:decamdata iau o pauza si continui sapt viitoare cu noi fotografii.daca vreti ceva anume sa-mi spuneti.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.