locomotive"mari" pe fluxul de reparatie

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Super pozele,multumim,desi cunosc bine postul de conducere la un EA-CFR,nu am avut ocazia sa vad"pe viu" un post de conducere pe"stinga"
 
Foarte frumoasa rolling-stock-ul. :confused: .Nu am apucat sa o vad in relitate.Multumim pentru poze.
 
imi este greu sa scriu asta , dar pt cei care stiu ce a insemnat SC RELOC SA odata aflati ca aceasta va fi legenda ca si electroputere de altfel.astazi ni se va comunica oficial ce se va intampla cu societatea in care tatal meu a lucrat ca sudor accidentale si apoi la constatare locomotive inca de la inceputuri pt ca mai apoi sa-mi predea stafeta,eu lucrand in sectorul ctc.nu pot sa-mi dau seama cum o societate cu 800 angajati se poate inchide asa dintr-o data.asteptam cu teama soarta noastra.se zvoneste ca va mai functiona in regim de service doar pt loco care se mai afla in termen de garantie.asta inseamna max 100 angajati.vai de noi ceilalti 700...si totusi parca nu-mi vine sa cred ca un colos se poate prabusi.dar asta este crudul adevar.era locul unde se intruneau toate conditiile reparatiei unei locomotive si poate singurul.va voi tine la curent cu evolutia lucrurilor.tineti pumnii ca ceea ce am scris mai sus sa fie doar aberatii ale mele...vad eu la ora 9 cand ne intalnim cu sindicatul... :(
 
Din pacate este posibil sa nu fie doar aberatii ci descrierea unei situatii specifice acestei societati, in care nu se mai pune pret pe nimic din ceea ce inseamna valoare, in care se mai produce la nivel macro doar acolo unde suntem considerati sclavii unor concerne de pe afara, care se milostivesc in a ne da a zecea parte din salariul pe care l-ar plati angajatilor de pe la ei in ideea de a ne face fericiti, cu un salariu oricum mai mare decat al celor din jur. Din ce mi s-a povestir se va vinde si cfr marfa pe bucati, ca doar noi nu suntem in stare de nimic.

Iti doresc bafta, si speranta in niste vremuri mai bune (dar foarte indepartate).
 
lucas_littleboy a spus:
imi este greu sa scriu asta , dar pt cei care stiu ce a insemnat SC RELOC SA odata aflati ca aceasta va fi legenda ca si electroputere de altfel.astazi ni se va comunica oficial ce se va intampla cu societatea (

:( Pacat,desi am avut ceva banuieli,au reusit sa puna la pamint inca o societate cu specialisti de profil,pe care nu-i gasesti pe toate drumurile.
 
pacat...am lucrat in IMMR(RELOC) in 1999 si mi se parea destul de bine "infipta" ...
acum o sa intre in actiune sistemul de pile romanesc,unde fiecare se va zbate sa isi pastreze un loc de munca... :(
 
din 800 de angajati am ramas doar 300.momentan finalizam reparatia la doua BO-BO serbia care ne-au salvat de moment.contracte de reparatie s-au mai semnat si momentan avem de lucru.facem fata cu greu reparatiilor deoarece anumite repere au ramas descoperite iar cei care au ramas trebuie sa le acopere si pe acestea.sper ca o parte din cei disponibilizati sa fie chemati inapoi deoarece firma a pierdut oameni valorosi cu oazia acestei restructurari.voi reveni cu fotografii cu cele doua bobicuri sarbesti.
 
si probabil o 461 sirbeasca indreptindu-se spre Reloc ? http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1423&start=360 cam pare ca a luat foc ...
 
sigur nu vine la reloc.se pare ca a stat "la gard" cam mult.se vede ca este incompleta.sarbii cand au trimis la reparat locomotive, acestea au fost in stare de functionare sau in proportie de 95%.CFR-ul le trimite daca s-ar putea cat mai incomplete.momentan avem contract cu sarbii doar pentru cele 2 BO-BO aflate in reparatie.
 
Salut,nu stiu de ce sirbii au ales scheme de vopsire atragatoare iar cfr-ul niste scheme atit de oribile...
Multumim pt. poze
 
avem un lot de trei locomotive din MUNTENEGRU
026 SI 027 gata reparate si pregatite de livrare si 030 care este la probe acum.si la ei ca si la noi s-a cam ales praful de calea ferata.s-au impartit si ei in marfa si calatori avand un total de 20 locomotive electrice- EA si cateva kennedy-DIESEL(am avut si noi trei la reparat).