locomotive"mari" pe fluxul de reparatie

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
cite mai sint acum la Reloc...sint si electrice cumva...?...ofertele anterioare care le-a refuzat patronul erau pentru valorificarea la kilogram ?
 
electrice nu sunt.sunt doar diesel.nu cunosc modul de ofertare,dar cred ca nu la kg,ele desi arata deplorabil au totusi componente de valoare cum ar fi boghiurile fiind aproximativ complete.cutia ,componentele di MD ETC
 
florrin12 a spus:
cum e suspensia la DA-ul verde pentru Polonia (cred ca pentru Euronaft, dupa schema de vopsire)...?

Din cate vezi si tu in poza, cu arcuri in foi.
 
ai dreptate...nu am fost atent...ma asteptam ca modificarea suspensiilor sa fie facuta si la aceste locomotive...pe de alta parte o alta intrebare...la Reloc se fac reparatii si pentru DA-uri ale CFR Marfa..la ele se modifica suspensiile...?....
 
Se poate face orice modificare atata vreme cat ea este inclusa in oferta comerciala a societatii reparatoare. Depinde de cerintele beneficiarului.
 
acum inteleg intr-un fel un lucru care m-a mirat..DA-urile pentru Marfa cu AC...DA-urile ptr Calatori fara AC ( e drept ca li s-a montat suplimentar fata de configuratia initiala echipamentul de incalzire tren)...probabil cind vor intra din nou la RG DA-urile care au deja montata instalatia de incalzire tren vor capata si AC...
 
florrin12 a spus:
acum inteleg intr-un fel un lucru care m-a mirat..DA-urile pentru Marfa cu AC...DA-urile ptr Calatori fara AC ( e drept ca li s-a montat suplimentar fata de configuratia initiala echipamentul de incalzire tren)...probabil cind vor intra din nou la RG DA-urile care au deja montata instalatia de incalzire tren vor capata si AC...

Cum am mai zis, depinde de cerintele beneficiarului prevazute in contractul individual al fiecarei masini. La fel de bine se poate reface in configuratia clasica, daca beneficiarul o cere.
 
George_Tofan a spus:
Salut,

Eu din cate stiu, la Reloc exista un contract de tiristorizare a 10 locomotive EA seria 47 in colaborare cu Promat Craiova, pentru Marfa, , din care sunt gata 7 masini. Prima tiristorizata cu Softronic si executata de Reloc, a fost 47-916 (ulterior 1001), dispunand de IGBT, sistem mono-trifazat si putere marita la 6600, actual in proprietatea TFG.

Un contract pentru 10 masini seria 47 tiristorizate cu Softronic a fost semnat luna trecuta de Depoul Brasov,iar 4 sunt deja venite si fac servici de cale. Alte 10 masini tot pentru calatori vor lua drumul Aradului si al Bucurestiului.

Ce mai stiu este ca acestea n-au cum sa fie ED dintr-un singur motiv : exista deja clasa ED alocata prototipului 50-0001, care este in curs de repunere in functiune la depoul Brasov, prin modificarea sistemului de sericii auxiliare pe 380V, renuntandu-se la cel pe 170. Din cate stiam, aceste locomotive tiristorizate , seria 47 sunt EB :)

O seara buna :wink:

Mai George, pe unde-i 50- 0001 ca am cautat tot depoul si nu am dat de ea? (Inclusiv la SCRL)
 
Ieri am zarit in Gara de Nord un 69 intr-o noua schema de vopsire.E o noua schema de vopsire la CFR Calatori?
Nu am reusit sa ma apropii din motivele cunoscute, si mai apoi nu a revenit in gara.
Dar o sa-l pozam daca nu eu altcineva din zona.
 
lucas_littleboy a spus:
decamdata iau o pauza si continui sapt viitoare cu noi fotografii.daca vreti ceva anume sa-mi spuneti.

Salut,desi anuntul este putin mai vechi,te rugam sa ne mai povestesti," in poze"ce se mai intimpla prin"atelier"la locom.in convalescenta(nu am mai vazut halele de prin anii'90 cind toate liniile erau pline(si cele de afara)iar partidele de manevra lucrau in 2 schimburi ca sa faca fata)daca se poate si niste fotografii aeriene,la nivelul podurilor rulante,cutii,boghiuri,toate prezinta interes
 
asadar la solicitarile unora dintre dvs am decis sa mai" povestesc" cate ceva prin intermediul fotografiilor.
criza se pare ca a ajuns si pe la noi ...locomotivele pleaca de la reparat... dar de venit nu prea...
asadar sa lasam vorbele si sa trecem la foto:
o rolling-stock care se pare ca mai sta ceva pe la noi din lipsa de cerere de serviciu pe calea ferata...