OK, acum luăm la puricat tenderul. Avem nevoie de un fir suplimentar plus_comun albastru și de un fir suplimentar AUX4 la fel de verzuliu ca acesta, care să plece de la cablaj la conectorul care se va afla undeva suuuus pe carcasă. Căutăm un loc unde să cositorim firul verzuliu suplimentar și, fiindcă nu există, facem noi unul, răzuind ușor traseul de lângă
insula-de-cositor existentă. După cositorire, acolo lipim firul verzuliu AUX4 suplimentar. Identificăm o insulă-de-cositor unde se află plusul comun și lipim acolo firul albastru plus_comun suplimentar.
Conectăm decodorul la cablaj și lipim firul verzuliu AUX4 al decodorului la insula_de_cositor sus-menționată. Admirăm conectorul (pregătit anterior) care va prelua semnalele suplimentare plus_comun, dif1, dif2, AUX2, AUX3, AUX4 și le va transporta spre locomotivă prin panglica flexibilă cu 6ase trasee conductoare. Pentru lumina albă din cabină și pentru lumina roșie din focar am plasat două SMD-uri de câte 1.5k pe plăcuța unde se află lipit conectorul, înseriate cu
pad-urile respective.
Începem să asamblăm tenderul, cu FOARTE mare grijă la integritatea firelor, și așezăm de probă conectorul sus-menționat la locul unde ne-am gândit să-l poziționăm.
Facem o probă a transmisiei, conectând panglica la cele două conectoare și aducând semnalele respective la
pad-urile conectorului pentru tender.
Nu am pozat/filmat, așa că... vă veți mulțumi să mă credeți pe cuvânt că FUNCȚIONEAZĂ!!!