Mai precis, Mircea vrea sa spuna ca ar trebui sa fie asa cum se vede in aceasta poza:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/b/b6/C-Lok_2.jpg
Intr-adevar e putin ciudat ca facand un asemenea model, care este indiscutabil o reusita, specialistii de la Roco au putut gresi cu o asemenea chestie realmente minora, dar care-ti sare in ochi imediat. Nu stiu cat de usor este de remediat daca piesa care reprezinta contramanivela este profilata sa intre doar intr-o pozitie. Poate doar s-o tai si s-o lipesti in pozitia corecta, riscand sa se rupa din nou din locul acela?
Fiind o locomotiva de mare viteza, avansul unghiular al distributiei ar fi trebuit sa fie un pic mai mare.
Mircea, trebuie sa caut prin apartamentul copiilor mei de la Bucuresti Lexiconul Tehnic Roman al tatalui meu, un compendiu tehnic in mai multe volume, unde tin minte ca am citit si despre modul cum se CALCULEAZA si se regleaza de fapt distributia unei locomotive cu aburi. Acum ni se pare o chestie de neinteles, insa pe vremea cand asemenea masini minunate existau la orice gara, oamenii acestia care le manevrau chiar stiau sa realizeze practic asemenea reglaje minutioase!
Dar, Rudi, chiar si daca nu "trece" de verdictul lui MPU, locomotiva ta e oricum un model reusit!
Salutari din Constanta,
Dorin