salut,Continuam cu saptamana germana.
Trenurile de coletarie rapida erau compuse dintr-o garnitura fixa.
Vagoanele intrebuintate pentru formarea garniturilor fixe erau vagoane de capacitate mare, denumite vagoane hambare, precum si din vagoaneJe descoperite seria Itfw.
Vagoanele ce se intrebuintau in garnitura erau toate sablonate cu statia de domiciliu dupa dispozitiunile date de Directiunea Miscarii si cu inscriptia Coletarie Rapida.
Trenurile rapide de coletarie 6501/6502 Bucuresti Filaret - Iasi, avea in compunere ca vagon de serviciu, un vagon clasa din seria Cmx. Pentru ca nu exista model pentru conversie, o sa folosesc un vagon de calatori clasa 3, model Liliput.
Garnitura fixa a trenului era trata intocmai ca in normativul tr. de calatori, nefiind permisa scoaterea si retinerea vagoanelor din garnituri, decit in cazul defectarii sau atunci cand Directia Miscarii va dispune ca vagonul sa fie suprimat.
1947
1948
1949
sursa Foaia Oficiala CFR
Model de baza Rivarossi
Model de baza Rivarossi
Model de baza FLH
Model de baza FLH
Model de bazaRoco
Vagon acoperit tip G, pe 3 osii. Model de baza FLH
Vagon acoperit tip G. Model de baza FLH
(extras dintr-o fotografie de epoca din Colectia Muzeului CFR. Toate drepturile rezervate detinatorului)
Vagon acoperit tip G. Model KIT de la SDVmodel
de la ce firma si ce cod are gardul din beton dintre linii?
multumesc