Colecția lui Iaşu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am uitat sa mentionez. Pe vagonul real erau traverse de beton, stive de cate 20 bucati. As avea nevoie de 240 traverse pe un vagon.
 
  • Like
Reacții: cosmin78
Vagon cisternă pe 4 osii, folosit la transportul produselor în stare lichidă ca : țitei brut, benzină, petrol, păcură, uleiuri etc. Varianta fără cabină de frânar. CFR ep 3b. Vagoanele cisternă ''Uerdinger'' au intrat în parcul CFR după WWII.



 
Vagon de marfa acoperit, tip TP, varianta cu 2 usi. Vagoanele ''americane'' au ajuns la CFR cu ajutoare umanitare dupa WWII sau au fost inchiriate de catre CFR din Franta si Belgia. LA CFR sunt documentate foto ambele versiuni de cutie, cu o 1 usa si cu 2 usi.



 
Vagon platforma pe 4 osii destinat transporturilor in trafic intern si international a urmatoarelor marfuri : containere, utilaje, laminate, (profile, tevi, sine de cale ferata), lingouri, prefabricate din beton, cherestea, busteni, table.
De asemenea, vagonul poate fi utilizat pentru transporturi speciale. In general pe aceste vagoane am vazut cherestea, tehnica militara si paleti cu BCA.

Acest tip de vagon a fost fabricat in Bulgaria. Caracteristicile distinctive sunt deschiderile ovale din grinzile longitudinale centrale ale șasiului și cadrul realizat din canale C în loc de tuburi dreptunghiulare.

Modelele sunt realizate de Albert Model in serie limitata in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.