Rama TE-1 epoca 3 realizata de studio.trains-addicted.
Model la scara H0.
In anul 1962 o prima rama (inmatriculata TE-1 ) a fost produsa la Görlitz pentru CFR. Ea era identica cu cele de tip DB 13 ale DR (Ost) si a fost testata o perioada indelungata de vreme, atat inainte de aducerea sa in tara cat si pe reteaua CFR. Decizia pentru comanda unei serii mari de trenuri etajate in R.D.G. a fost luata abia in 1969 si livrarile s-au efectuat in perioada 1970-1977 intr-un ritm de aproximativ zece rame pe an.
DSC_3027 by Florin, on Flickr
Primele rame livrate catre CFR (prototipul TE-1 din 1962 si ramele TE-2 – 11 precum si TE 012 – 074 aveau o forma a acoperisului vagoanelor terminale („a” si „b”) mai rotunjita, identica cu cea a vagoanelor livrate in epoca pentru DR, PKP si CSD.
DSC_3039 by Florin, on Flickr
Folosite la inceputul lungii lor cariere cu predominanta in trenuri accelerate si personale de lung parcurs pe magistrale, cu tractiune cu abur (de exemplu, rama TE-1 a fost intrebuintata cu locomotive Pacific 231.0xx) sau Diesel.
Rama TE-1 din 1962 era inscriptionata pe lateral cu inscrisul„CAILE FERATE ROMÎNE” (dupa ortografierea din acei ani, in mod simiar cu primele rame livrate la DR (Ost) si PKP la inceputul anilor 1960).
(text extras din lucrarea "Vagoane de calatori ale cailor ferate romane" vol.1 de Horia Radulescu si Florin Vornicu actualmente in curs de publicare)
DSC_3021 by Florin, on Flickr
Multumesc lui Ionut ca a detasat locomotiva cu abur 230.299 pentru sedinta foto de la muzeu.
Si la sedinta foto oficiala:


Pentru necredinciosi:
varianta DEUTSCHE REICHSBAHN
varianta CAILE FERATE ROMINE
varianta POLSKIE KOLEJE PANSTWOWE / POLSKIE KOLEJE PANSTWOWE
Model la scara H0.
In anul 1962 o prima rama (inmatriculata TE-1 ) a fost produsa la Görlitz pentru CFR. Ea era identica cu cele de tip DB 13 ale DR (Ost) si a fost testata o perioada indelungata de vreme, atat inainte de aducerea sa in tara cat si pe reteaua CFR. Decizia pentru comanda unei serii mari de trenuri etajate in R.D.G. a fost luata abia in 1969 si livrarile s-au efectuat in perioada 1970-1977 intr-un ritm de aproximativ zece rame pe an.

Primele rame livrate catre CFR (prototipul TE-1 din 1962 si ramele TE-2 – 11 precum si TE 012 – 074 aveau o forma a acoperisului vagoanelor terminale („a” si „b”) mai rotunjita, identica cu cea a vagoanelor livrate in epoca pentru DR, PKP si CSD.

Folosite la inceputul lungii lor cariere cu predominanta in trenuri accelerate si personale de lung parcurs pe magistrale, cu tractiune cu abur (de exemplu, rama TE-1 a fost intrebuintata cu locomotive Pacific 231.0xx) sau Diesel.
Rama TE-1 din 1962 era inscriptionata pe lateral cu inscrisul„CAILE FERATE ROMÎNE” (dupa ortografierea din acei ani, in mod simiar cu primele rame livrate la DR (Ost) si PKP la inceputul anilor 1960).
(text extras din lucrarea "Vagoane de calatori ale cailor ferate romane" vol.1 de Horia Radulescu si Florin Vornicu actualmente in curs de publicare)

Multumesc lui Ionut ca a detasat locomotiva cu abur 230.299 pentru sedinta foto de la muzeu.
Si la sedinta foto oficiala:








Pentru necredinciosi:
varianta DEUTSCHE REICHSBAHN
varianta CAILE FERATE ROMINE
varianta POLSKIE KOLEJE PANSTWOWE / POLSKIE KOLEJE PANSTWOWE