Suna foarte ciudat, iti inteleg nedumerirea )
Treaba e ca locomotivele de ajutor au venit din Brasov, iar in Apata (deci intre Bv si unde eram noi) nu se putea trece, pe motiv de copaci cazuti pe linie. Ca atare a trebuit sa asteptam sa faca gabarit pentru DA-ul de ajutor (pe firul nostru). Pe urma... noi fiind chiar inainte de Augustin (vedeam prevestitorul in zare), din Apata DA-ul a trebuit sa vina cu 20 km/h, adica a mai pierdut o gramada de vreme (pe vreo 10 km). La fel la tarat trenul inapoi.
Apoi, din ceea ce am vazut, au preferat sa faca in asa fel incat sa dea drumul cat mai repede la ambele fire, intrucat se facuse o coada semnificativa de trenuri in ambele directii (vreo 5 dinspre Sighisoara si vreo 3-4 dinspre BV, inclusiv 346 care sigur o fi ajuns cu vreo 3-4 ceasuri intarziere in Viena, de mandra minune).
Cum au realimentat unul din fire (firul II), au dat drumul la 531. Cand am trecut prin dreptul locului unde s-a rupt linia, lucrarile pareau aproape gata (drezina era inca acolo), deci ma gandesc ca in scurt timp s-a reluat circulatia normal.
In concluzie, fiind "in mijlocul actiunii", mi s-au parut justificate cele 5 ore. In schimb, probabil as fi facut spume sa fiu intr-un alt tren, blocat prin Racos, precum 1746, si sa zac aparent de pomana chiar mai mult de atat, data fiind informarea prompta a pasagerilor pe care o face CFR-ul
Treaba e ca locomotivele de ajutor au venit din Brasov, iar in Apata (deci intre Bv si unde eram noi) nu se putea trece, pe motiv de copaci cazuti pe linie. Ca atare a trebuit sa asteptam sa faca gabarit pentru DA-ul de ajutor (pe firul nostru). Pe urma... noi fiind chiar inainte de Augustin (vedeam prevestitorul in zare), din Apata DA-ul a trebuit sa vina cu 20 km/h, adica a mai pierdut o gramada de vreme (pe vreo 10 km). La fel la tarat trenul inapoi.
Apoi, din ceea ce am vazut, au preferat sa faca in asa fel incat sa dea drumul cat mai repede la ambele fire, intrucat se facuse o coada semnificativa de trenuri in ambele directii (vreo 5 dinspre Sighisoara si vreo 3-4 dinspre BV, inclusiv 346 care sigur o fi ajuns cu vreo 3-4 ceasuri intarziere in Viena, de mandra minune).
Cum au realimentat unul din fire (firul II), au dat drumul la 531. Cand am trecut prin dreptul locului unde s-a rupt linia, lucrarile pareau aproape gata (drezina era inca acolo), deci ma gandesc ca in scurt timp s-a reluat circulatia normal.
In concluzie, fiind "in mijlocul actiunii", mi s-au parut justificate cele 5 ore. In schimb, probabil as fi facut spume sa fiu intr-un alt tren, blocat prin Racos, precum 1746, si sa zac aparent de pomana chiar mai mult de atat, data fiind informarea prompta a pasagerilor pe care o face CFR-ul