Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Asa arata motorizarea. Am avut turnanta la N, solida, sanatoasa, lucrata cu simt de raspundere, mecanism tip Geneva indestructibil. Autoblocant, nu rata niciodata pozitiile in nici un sens de rotire. Mecanismul de motorizare, ascuns in sandramaua din poza era cu fulii si curea de cauciuc, silentios. Ca pret, nu mai spun nimic, e ridicol. La N am avut si remiza de 3 locomotive, kit.. Se puteau monta toate de jur imprejur, multiplu de 3. Tot ieftine. Detaliate la greu, usor de montat.
 
  • Love
Reacții: mpursu
Kitul pt cladiri. Se pot monta usor pe placa ta, la nivel. La N era inalta cat terasamentul de burete + sina. Vreo 4-5mm. La 9 inch, adica vreo 230mm, cred ca merg marea majoritate a locomotivelor cu abur.
 
  • Like
Reacții: mpursu
Trenul de marfă DB Cargo revine în actualitate :cool:
IMG_006782.jpg

IMG_006783.jpg

IMG_006784.jpg

IMG_006785.jpg

IMG_006786.jpg

IMG_006787.jpg

IMG_006788.jpg

IMG_006789.jpg

IMG_006790.jpg

IMG_006791.jpg

IMG_006792.jpg

IMG_006793.jpg

IMG_006794.jpg

IMG_006795.jpg

IMG_006796.jpg
 
În componența căilor mele ferate se află și două perechi de macazuri express Fleischmann Profi-Track nr.art.6178 (stânga) și nr.art.6179 (dreapta), prin intermediul cărora linia ferată interioară este alimentată de la linia ferată exterioară, este păstrată distanța regulamentară între cele două linii, iar trenurile pot schimba linia.
20210903_151230_caile_ferate3a9444239c5a31ea.jpg

Aceste macazuri au acele foarte lungi, care asigură trecerea lină a trenului spre linia abătută, și sunt dotate cu inimi mobile (parcă așa se numesc), care asigură trecerea lină a roților peste acestea. Iată o astfel de pereche de macazuri, în pozițiile care asigură trecerea trenurilor pe cele două linii paralele (sus), respectiv în pozițiile care asigură schimbarea liniei (jos).
IMG_006985R.jpg

IMG_006986R.jpg

Exemplificare cu BR86 Roco, care trece înainte pe linia interioară (sus), respectiv care schimbă linia (jos):
IMG_006987R.jpg

IMG_006988R.jpg

Cele patru macazuri au venit dotate cu punți de sârmă care asigură alimentarea tuturor șinelor indiferent de poziția macazului. Toate bune și frumoase, însă numărul de opriri ale sistemului digital cauzate de scurtcircuite s-a înmulțit considerabil după înlocuirea macazurilor simple cu aceste simpatice macazuri express :oops:
Motivul? Inimile metalice mobile, proiectate de Fleischmann cu cele mai bune intenții pentru a prelua potențialul șinei adecvate și pentru a permite trecerea lină a roților, sunt foarte aproape de contrașinele vecine care se află la potențialele diferite ale celor două șine. Astfel, cea mai mică mișcare axială a unei roți metalice duce la atingeri accidentale între inima macazului și contrașina vecină, producând scurtcircuite care declanșează protecția sistemului digital :(
 
Ultima editare:
  • Sad
Reacții: AdyAero