060 - EA - Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
ca modelist ai ce modeli
Cam greu sa modelesc din nimic furtunele alea lipsa! Doar sa tai din cele pentru vitrina!
In ceea ce priveste pantograful, am reusit sa-i dau o gaura in bratul superior si vreau sa-i bag o sarma sa refac articulatia saniei. Oricum, n-ar fi trebuit sa caut solutii de-astea daca treaba era facuta bine de la bun inceput!
 
Gam3 a scris:
Pantografele sunt asa dintr-o eroare de montaj si sunt deja pe drum saniile noi pentru inlocuire.

Demontand saniile de la 733 le putem pune pe 105 sau pe 520.

Mai stie cineva ceva de aceste sanii? Au sosit, se mai dau?
 
Salut,

mity ai cumva vreo fotografie cestor sanii? Nu de alta dar sa stiu daca se merita sa mai platesc transportul sau vreo ceva pentru ele.

Multumesc
 
Azi, desi spusesem ca nu voi lua "delfinul" cu dunga... aparte, am fost atras de oferta de sarbatori de la Rally si, dupa oarece lupte cu mine insumi, iata-ma in posesie. Odata cu locomotiva am primit si un set de sanii ca sa mi le inlocuiesc pe cele montate. Totodata am zis ca cele date jos sa nu stea degeaba, si le-am pus pe "scufita rosie", primul 060EA de la AF. Montarea saniilor e relativ usoara daca ai sculele si rabdarea necesare. Pentru schimbarea saniilor la prima versiune este necesara si o pilire a tevii de alama dintre articulatii. Eu nu am renuntat aceasta deoarece pe linga rolul de zavorire a pantografului coborit, il mai si rigidizeaza. Mai trebuie rabdare cu reglarea sirmei ce tine sania sa nu se dea peste cap. Oricum look-ul s-a schimbat radical:


Concluzia ar fi ca mai vreau o pereche de sanii standard si pentru gri-ros-albastra. :)

PS: Nu am avut material din care sa confectionez brat dublu pentru articularea saniei ca la cealalta (am incercat cu sirma de arc de discheta), asa ca o las asa...
 
chiar foarte bine,cu coarnele vopsite in galben.baga si un pic de negru mat pe sanie,intre coarne,acolo unde trebuie sa fie bara de grafit.
 
Tot privind definul din depou, am mai remarcat ca pe langa acoperisul modificat fata de celalalte, au aparut tampografiate si garniturile de la faruri. Cum e un amanunt care mareste "lentila" l-am aplicat repede pe precedentele 40 si 41. Cel mai bine se vede efectul pe 41. Scule necesare: marker negru permanent, ascutit. (Se demonteaza loko si se scot ghidurile de lumina, apoi se baga virful markerului in gaura si se rasuceste. Nu prea poti gresi). Saniile le-am frecat cu creion clasic, ca imita grafitul mai bine ;-) .
 
Azi am primit revista Miba.

La noutati este trecuta si locomotiva CFR 477 ( Delfinul ), pretul de 189,99 euro
Producatorul este corect indicat: Amintiri Feroviare, cu adresa din Romania si adresa de web!

Mi-a facut placere sa citesc despre un produs romanesc, chiar daca este proiectat in Italiua si fabricat in China.

Sarbatori fericite tuturor!
 
buna Dan,

in ultimele numere ale revistelor germane ale celor trei grupuri de presa (ALBA cu Eisenbahn Magazin si N-Bahn Magazin, VGB cu MIBA, Eisenbahn Journal si Modelleisenbahner precum si EK-Verlag cu Eisenbahn Kurier) apar in numerele din Decembrie 2010 si Ianuarie 2011 anunturi sau fotografii cu diferite EA in schemele de culoare clasica cu banda rosie si "Delfin".

gurile rele din jurul acestor grupuri de presa speculeaza in jurul sanatatii financiare proaste a firmei-mama A.C.M.E. si dificultatii de a gasi un nou producator in China, care a avut ca rezultat o "invazie" de produse ale acestei firme in magazinele germane la preturi mult reduse si ceea-ce ar putea explica si aparitia subita a produselor AF pe piata germana...

sa vedem ce ne aduce Nürnberg si mai ales ce va urma dupa Nürnberg...
 
1. EA-ul l-am vazut deja pe "e-bay.de".........acum 2 saptamini......
2. Se procedeaza cu EA-ul ca in cazul "Logan"-ului,cind a intrat pe piata germana ? Intreb si eu.....pentru ca si neamtul se uita la bani (sau nu?).....
 
buna,

pentru moment EA-ul este propus spre vanzare aici la acelasi pret ca in Romania si de fapt la pretul la care era disponibil pana acum la Oliver Veith (Memoba) la Viena.

neamtul nu se uita numai la bani, ci si la finisare, detalii si caracteristicile tehnice... pana acum presa de aici a fost "blanda" cu EA-ul, s-au criticat numai "Auslauf"-ul (inertia) practic inexisten in ciuda unui motor cu volanta si cuplele fara culisa KKK, "inacceptabile la un model nou"; nimeni nu a ajuns sa critice pantografele, poate pentru ca la "Delfin" sunt mai aproape de realitate si oricum aici nimeni nu cunoaste prototipul real... global as spune ca este vorba de o critica pozitiva in toate revistele, lasand la o parte "sagetile" la adresa firmei-mama A.C.M.E. lansate ici si colo.

una din reviste prezentase acum 2-3 numere si versiunea MMV, mai "colorata" si mai exotica (produsa oficial de A.C.M.E.); versiunea BDZ inca n-am vazut-o nici unde.
 
Salut Horia, BDZ-ul este fotografiat foarte bine de Dan de la Cluj... http://hgd.ro/AF10016.html poze bune si sincer ma incanta foarte mult schema de culori adoptata de vecinii nostri. :D
 
buna sorgard,

nu ma refeream la pozele de la noi din forum (pe care daca te uitai mai atent ai fi vazut ca le-am comentat de altfel) :D ci la presa de specialitate germana!
 
Cum de sarbatori cam e vremea "pilitului", m-am apucat si eu de pilit sanii de pantograf, ca tot nu se gasesc la liber. Si dai si dai si parca, parca incepe si 41-0105-1 sa arate mai bine.
I-am tras:
-contur negru la faruri;
-contur la tampon (nu e ca in realitate dar se sterge la o adica;
-pilit, vopsit sanii si reprofilarea lor;
-putin alb intre grilele de aerisire;
-ceva negru pe cauciucurile de la suspensia osiilor;
-ceva galben pe inductor;





 
Salutari,

De curand a intrat in custodia mea o locomotiva EA 47-7773 CFR conform etichetei de la AF!
Am trecut la montarea unui decodor Uhlenbrock cod 76400.
Va impartasesc din valorile CV-urilor alese de mine:

Cv1=73
CV2=1
Cv3=3
Cv4=2
Cv5=50
Cv6=40
Cv7=35 software version
Cv8=85 id decodor
Cv29=6
Cv49=32
Cv50=15 dimarea luminilor
Cv51=3
Cv52=30
Cv53= 40 pt o plecare relativ lina; daca alegeti val 120 implicita mers destul de tremurat :(, la o valoare de 17 obtineti un usor "tiuit" la viteze mici,cu plecare lina, poate usor placut pt. cineva care nu are decodor de sunet montat :)
Cv56=20 - aici la alegerea unei valori de genul 110-120: sunet de motor Diesel (asta in cazul in care montati decodorul la astfel de locomotiva si nu aveti modul de sunet ;))

Pagina prducator decodor: http://www.uhlenbrock.de/germany/PRODUKTE/decoder/0/I001719C-001.htm!ArcEntryInfo=0007.2.I001719C

Mihai