claudiu_ne2000 a spus:In primul rand ma alatur celor care v-au multumit si v-au felicitat pentru ceea ce faceti. Si in al doile rand va intreb daca aveti de gand ca sa faceti locomotiva functionala?...nu de alta, dar ar fi cel mai fain "happy end" pentru toata treaba.
Bafta
Desi parca nu se raspunde la "Bafta", iti Multumim Claudiu pentru aprecieri !
Cam asta este ideea, sa o vedem pufaind ! Pentru asta trebuie parcurs un prim pas care este si cel mai important: sa avem un proprietar al locomotivei care "sa fie de partea noastra" (spre deosebire de cele de cale ingusta, este suficient atat, nu trebuie sa averm si linie - se pot folosi liniile CFR existente in zona), . Nu ne putem permite din punct de vedere financiar sa o cumparam si nici sa suportam costurile reparatiei, dar am reusit ceva totusi: am clasat locomotiva ca bun de patrimoniu national (pe bune !)-deci teoretic nu poate fi vanduta, casata, transformata in Mickey Mouse, etc,, am reusit sa o conservam/restauram acceptabil si, ceea ce este mai important, ...suntem cu ochii pe ea !
Pasul doi este reparatia, care va fi destul de costisitoare, in principal reparatia cazanului si "rebandajarea" tuturor rotilor (inlocuirea bandajelor care sunt sub "limita limitei" !).
Locomotiva a implinit pe 4 iunie 2009 100 de ani de la livrarea din Uzinele Borsig Berlin catre Societatea Forestiera "LOTRU" din Brezoi. Deoarece nu am reusit sa terminam restaurarea (urmatoarea sedinta este 80 % la interior, Bogdan - ma pregatesc intens pentru tot ce este necesar !). Cand va fi gata cu totul, veti fi invitati din timp cu totii sa spargem sticla de sampanie !]