Vagoane de marfa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iaşi 2012

33 RIV 53 RO-RSCO 9332 573-2 - Uagps RSCO


31 RIV 53 RO-CFR 9341 023-0 - Uapps CFR Marfă’


33 RIV 87 F-FW 3936 152-9 P - Res GFR


33 RIV 53 RO-CFR 7919 448-3 P - Zagkks GFR ex-Rompetrol


37 RIV 55 H-THM 2762 032-8 - Habis GFR
 
Fara sa stiu numarul se pune? unde mai sint astea? dar alea pe 4 osii cu vagon de serviciu pe la mijloc?

 
Zaes 7980 RO-UFR  - transportase pă’cură’:


Zaes 7993 RIV RO-GFR, încă’rcat cu pă’cură’:



Tadgs 0843 RIV RO-DBSR:


Tadgs 0823 RIV RO-DBSR:



Zagkks 7919 RO-GFR P - pentru GPL; ex-S.C.Petrotel - Lukoil S.A


Zagkks 7912 RO-CFR P - iniţial destinat transportului de fracţie uşoar㒠aromatic㒠C7, ce se obţine în timpul distilă’rii fracţionate a petrolului brut şi care mai e cunoscut㒠şi ca solvent nafta; ex-Rompetrol Logistics:
 
Am intrebat cindva care ar fi tarile cele mai departate(,,exotice") din care au ajuns vagoane in Romania.

Acum cred ca ONCF este una din cele mai departate si exotice administratii a carei vagoane au circulat prin Romania.
 
Gam3 a spus:
Nu am vazut poza ta, nu imi explic de ce.

Am gasit ceva interesant intr-un livret din 1985, trenuri de apa:



Sa vedem ce viteza avea un marfar in 1985:


Ce tare. Un marfar circula cu 100 km/h... Pe linia IL Caragiale - Moreni/Filipestii de Padure, cum circulau marfarele?
 
IonCFR a spus:
....
Ce tare. Un marfar circula cu 100 km/h... Pe linia IL Caragiale - Moreni/Filipestii de Padure, cum circulau marfarele?

Asa:



Tractiunea cu 040DHC.

Daca mai sunt cereri pot sa mai fac cateva poze. Livretul nr 2 din 1985.
 
Multumesc frumos. Intre Filipestii de Padure - Gura Palangii nu era trafic de marfa atunci ?
Dar pe racordul direct Aninoasa HM - Targoviste Nord se circula cu marfa? Sau era tot cu rebrusment in Targoviste Sud ?
 
Marfarul ala cu 100 vad ca are nr.LP si nu are compunere deci e locomotiva nu?

Acuma nu ca n-ar fi fost marfare cu 100 km/h
 
Zes in depoul Pascani



Depozit de pacura pe roti in depoul Pascani


31 RIV 53 RO-CFR 1914 424-4 Gas


Veresti 29 aprilie
 
01-RIV OPW 53 CFR 5535 209-5 Es-x in Baciu, Cluj Napoca



82 53 CFR 5939 028-3 si 007-7 Eaklmo in Apahida


82 53 CFR 5939 124-0 Eaklmo in Razboieni


Marfar CFR MARFA in Vintu de Jos


31 RIV 55 H-RCH 5331 029-5 Eaos in Vintu de jos


33 RIV 80 D-ERMW 7809 044-0 Zagns


Zags-uri CFR MARFA
 
Fals 6656 RO-GFR:


Fals 6656 RO-GFR:


Fabls 6950 RO-GFR:


Fals 6658 RO-DBSR:


Himrrs 2923 CZ-ÄŒDC (a venit încă’rcat cu eurocontainere metalice pentru o firm㒠din Iaşi ce se ocup㒠cu comercializarea acestora):



Rils 3541 CZ-ÄŒDC:


Sps 2719 CH-SBB:



Tals 0670 RO-CFR:


Tals 0666 RO-CFR:


Uagpps 9345 BG-WCB:


Uapps 9341 88 B-VTG F:


Uacs 9305 87 F-VTG F:


Uapps 9341 88 B E-RAIL:


Zas 7848 BG-LUKo:


Zas 7968 BG-LUKo:


Zas 7842 BG-LUKo: