Vagoane de marfa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
15 iulie

Faccpps al DBSR (DB Schenker Logistics) in Bicaz cu zgura adusa de la Galati pentru fabrica de ciment de la Tasca



 
asta e...



In imagine Google Earth este cel din josul imaginii. Nu am idee la ce-ti trebuie dar daca este pentru o reconditionare iti pot recomanda unul cu 20 de ani mai batran si mai toate accesoriile originale, tot de origine MAV (nu fabricatie pentru ca MAV nu a construit vagoane). Evident, intr-o stare buna.
 
http://i930.photobucket.com/albums/ad144/trenuri2009/timisoara%20nord%20-%20anina/tm%20-%20berzovia/P1040236.jpg
Astea mi se par si mai batrine!Sint in gara Jebel.
http://www.forumtrenuri.com/t414-timisoara-nord-anina-09082009
 
Ganz es Tarsa, Budapesta, 1888. Numarul de fabricatie al uzinei nu il stiu.



folosit ca magazie pentru materiale de dezapezire in incinta statiei Buzau, iesirea spre Bucuresti. Intr-o latura nu mai are usa culisanta in rest tampoane arc volut, frana cu vid sistem Hardy, lonjeron in stare impecabila.
 
Socola Triaj

INTERFRIGO 01 RIV 53 RO-CFR 8266 052-8 Ibbhs


CFR mi-a fă’cut o surpriz㒠plă’cut㒠„scoţând” din buruieni şi arbuşti o linie abandonat㒠de mulţişor timp şi redându-i destinaţia iniţială’: descă’rcarea pietruşului necesar construcţiilor din Iaşi etc.

Iat㒠câteva vagoane din prima garnitur㒠(rupt㒠în trei) care a avut onoare de a fi descă’rcat㒠în acel loc dup㒠atâta timp:

82 INTERN 53 RO-CFR 6993 855-0 Faccpps





82 INTERN 53 RO-CFR 6993 089-6 Faccpps




Și pe aici se descarcă’...


Și o poz㒠cu o bucat㒠mai mare din acea garnitură’:



...

Alte Faccpps-uri la descă’rcat:



 
Radu, unde anume in depou e vagonul? Un reper ceva?
Pe cel de la Busteni nu am avut ocazia sa il gasesc cand aveam timp, il stiu doar din poze.
 
Nu am vazut poza ta, nu imi explic de ce.

Am gasit ceva interesant intr-un livret din 1985, trenuri de apa:



Sa vedem ce viteza avea un marfar in 1985: