Vagoane de calatori istorice CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da, este in spatele molului, am iesit din mol pe o usa care da exact la gard.Acolo e o bucata lipsa direct la vagon, apoi drumul iasa in oras sau la peronul 1 din gara.
 
Tren special pentru o delegatie care a circulat de la Bucuresti la Constanta. Sec XIX?

Ce provenienta aveau vagoanele acestea scurte? Le-am reintalnit mult mai tarziu (anii 30?) intr-o fotografie a liniei Ploiesti-Slanic.
 
Daca se vedea numarul de pe primul vagon aveam toate datele. Fain CIWL-ul din spate.
 
Cu legatura la pagina 29:
In primele 6 minute actiunea filmului are loc in vagonul restaurant VR 00235


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Date actalizate.
Vagonul salon pe 6 osii, nr 110. Constructie Flamura Rosie, 1950. In anul 1962 trece la CFR si devine pe rand VR 00138 / VR 00235 / VR 50 53 88-29 012-2. Sfarseste la Iasi ca vagon salon /bucatarie WBC 80 53 97-10 004-3 in trenul macara Iasi.
 
Ultima editare:
Vagon - salon princiar pe 4 osii, CFR Nr 11, destinat Principelui Ferdinand, Principesei Maria si Suitei Princiare.
Fabricat la Ringhoffer, Smichow; 1899. Era de culoare albastra si usile platformelor de acces, de la capetele vagonului, aveau pictate cate o coroana regala.

DSC_0086.jpg

DSC_0087.jpg

DSC_0090.jpg


Urmeaza inscriptionarea.
Model facut de la 0 de catre Lucian29. Multumesc mult.
 
Trenul de epocă festiv, organizat cu ocazia semicentenarului căii ferate Braşov - Întorsura Buzăului, lângă Depoul Braşov, 1981.
Trenul a fost folosit prima data la aniversarea centenarului caii ferate Brasov - Sighisoara in anul 1973. Atunci trenul a fost tractat de o locomotiva seria 375.000. Vagoane din imagine erau : F 117, A 986, B 987 si C 988.
36406606_600900343611901_5961851293352853504_o.jpg

Foto facebook Gruia HilohiFB_IMG_1546068637464.jpgFB_IMG_1546068637464.jpg
 
Ultima editare:
Acum nu doar ca nu mai este material pentru astfel de trenuri, dar nu mai avem nici linia spre Intorsura Buzaului.
 
Am ajuns pe la Teius si am gasit un vagon care in mod sigur va ajunge in parcul feroviar din fata garii.


















Intimplator vad ca avea geamuri duble



capatul asta frontal are un gemulet, celalalt capat e altfel, insa nu mi-au iesit bine detaliile, cred ca acolo sint ceva cabluri









pe partea cealalta unele geamuri sint sudate si deasupra lor au o fanta de aer.Nu am putut sa il prind ca erau masini, un gard si 3 ciini care latrau.Nu era unghi, dar o sa fie cind o fi instalat in parc.





 
  • Like
Reacții: ICRA
Este vogonul ce a stat in junga de la Sibiu timp de 15 ani.
Fost vagon salon Guvernamental nr. 3, amenajare cu 3 cabine, 4 locuri.
A fost fabricat la Ernesto Breda (IT) 1928. A facut parte din trenul Regal, guvernamental si prezidential pana la venirea vagoanelor prezidentiale tip IVA fabricate in anii 1970.
Imagini cu interiorul
https://forum.lokomotiv.ro/index.php?threads/2869/page-3#post-161148
 
Este pe ciment, dar cred ca urmeaza sa fie cosmetizat. in parc exista deja o linie pregatita.
Au mai adus de acolo o coloana de apa din coslariu, probabail ca urmare a lucrarilor la santier.

Pacat insa ca totul e facut in stil amator, o vopsea si o placuta informativa , ca sa fie ceva. Insa initiativa nu e rea.
 
  • Like
Reacții: ICRA
Vagon clasa a-3-a, Cah 105907, fabricatie Ganzt es Tarsa Budapest 1908, lungimea de 19.50, statia de domiciliu Bucuresti.
Dupa renumerotarea claselor din1929 devine Cal 7300.
166_001.jpg

sursa- www.delcampe.net
 
  • Like
Reacții: ICRA
Vagon ABld 46007 fabricat la Simering Viena in 1909. In anii 1930 avea statia de domiciliu Iasi.

58378069_1105395232966365_8712721925966659584_o.jpg

sursa - facebook
 
  • Like
Reacții: cosmin78 și ICRA