Transformare T9.3 FLM (cod 403203) in CFR7311, scara 1:87

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dragos si Bogdan,

Special am taiat cat mai mult din poza, pentru ca idiotul de fotogaleata reduce mult din calitatea pozei, iar daca lasam poza asa cum a iesit, se pierdea mult din rezolutia pozei.

Nu este o poza artistica, ci una de atelier. Din acelasi motiv nu m-a interesat nici balansul de culoare.

Poza am postat-o la rugamintea lui Catalin, pentru a vedea si detaliile de pe aceasta parte a modelului.

Imi cer scuze pentru disconfortul creat de aceasta poza.
 
Va rog sa pastrati acest topic "curat". Nu s-a cerut o fotografie artistica asa ca sfaturi sau critici despre tehnici foto le faceti in alta parte.
 
Salut, andreiule, chiar ori au pus botul, ori razi de mine ca pun botul si imi cer scuze:))))
Banuiesc ca vei alege a doua...
Dar serios... chiar am glumit. Era clar o poza de atelier si foarte buna. Adica ce era important a iesit...
OF
 
andreiul a spus:
Salut,

Am reusit in final sa fac o poza a modelului si de pe partea cealalta

Salut,

in peste 50 de ani de activitate 7311a a "beneficiat" de mai multe schimbari ale pompei Westinghouse, motiv pentru care am vrut sa vad si partea mecanicului, acolo unde se afla traditional pompele de aer.
Pompa modelului corespunde cu realul si la o prima privire nu vad nici o modificare de facut.

Nu reusesc sa-mi aduc aminte, unde era pompa de ulei la locomotiva asta ?

PS: Florin, multumesc.
 
Buna,

Cu riscul sa vina cineva aici si sa se planga ca iar nu stim de gluma, va rog sa pastrati subiectul curat. Spre deosebire de alte forumuri, aici nu se apreciaza mesajele "de umplutura" scrise doar ca sa umple pagini si pagini.

In urma unor plangeri facute administratiei forumului privind aceasta "bascalie" va anunt ca incepand de acum orice mesaj care nu are legatura directa cu subiectul si anume modificarea locomotivei mentionate in titlu va fi sters sau mutat la mesaje off-topic.
Multumesc pentru intelegere.
 
Nu am facut mare lucru pana acum.
Clopotul si tevile aferente au fost rase. Iata si cateva poze cu ce a iesit. Scuze pt calitatea pozelor, insa sunt facute cu combina telefonica.



Stratul de gri este dat pentru a vedea eventualele imperfectiuni.
 
Buna,

Nu trebuie sa te scuzi, fotografiile arata foarte bine ce este de vazut.

Din experienta, asteapta cateva zile dupa ce ai dat stratul de grund gri pe locomotiva inainte sa o vopsesti in culoarea finala. In functie de chitul folosit la imperfectiuni dupa "raderea" clopotului pot sa apara dupa ce solvantul s-a evaporat complet mici reactii cu plasticul cazanului care duc la mici denivelari in zona respectiva, asa ca uneori mai trebuie chituit / grunduit inca o data.
 
Salut Horia,

Nu a fost folosit nici un chit. Clopotul a fost taiat cu cutterul, apoi s-a razuit din apropape in aprope pana cand orice imperfectiune a disparut, numai in zona care trebuia modificata. Evident, nu a fost o operatiune care sa dureze 10 minute, deoarece am dorit doar sa elimin material si sa nu fiu nevoit sa rectific cu chit.

Stratul de gri este vopsea Standox auto, data mai mult gazat. Rolul ei este strict pentru a vedea eventualele imperfectiuni.

PS: Incerc sa ma pregatesc sufleteste pentru plug...
Acesta va fi facut din tabla de alama. Mai mult ca sigur va trebui facut un sdv din aluminiu probabil, un fel de rastel in care sa stea componentele plugului inainte de cositorire. In acest fel, se pot construi mai multe pluguri (si pentru alte locomotive). Deasemenea, daca sdv-ul este confectionat cum trebuie, plugul nu are cum sa nu iasa drept. Nu voi fi nevoit ca dupa lipire sa trebuiasca sa il ajustez, pentru ca nu stiu ce tablita nu s-a lipit drept.

PS: Nu pot sa nu ii multumesc lui Cristi pentru sprijinul acordat.
 
Buna,

@andreiul: atunci e si mai bine. Ideea cu sdv pentru plug mi se pare buna, mai ales ca e vorba de o piesa standard care poate fi folosita sau mai degraba adaptata la multe locomotive CFR.

@cosmin: acel manunchi sunt tevi de ungere ("Schmierleitungen"), prin ele curge ulei, deci nu cred ca eliminarea lor ar fi o ideie buna...