Salutam,
De ceva vreme ma mananca placajul cu locomotiva asta, insa din diverse motive (in primul rand financiare) am amanat achizitia ei.
Azi am "rupt pisica", asa cum ar spune Robert.
Nu, nu va speriati, nu ma apuc de epoca I. Aia mai lipsea. In plus, in epoca I nu erau locomotive diesel. Deci, nu merge.
Una peste alta, placi aveam, mai lipsea modelul de bricolat.
La prima vedere, treaba e simpla:
- vopsit placi
- vopsit masina
- lipit placi
Inca nu m-am uitat cu atentie sa compar locomotiva 1:1 cu modelul FLM. Mai mult ca sigur voi gasi cosonerii, chestii la care o sa marai, insa o sa ma limitez la eventuale modificari care se pot face si care sigur arata bine.
Nu ma apuc sa fac o chestie daca nu am ceritudinea ca rezultatul final nu este unul decent.
Pana una alta, poze cu modelul FLM in vopsirea de epoca I (DB Cargo).
As vrea sa avem o discutie constructiva in acest post, sa vad ce pot face pentru a aduce modelul cat mai aproape de ceea ce a fost odata locomotiva 1:1 (de preferinta in epoca II, poate III).
Multumesc,
De ceva vreme ma mananca placajul cu locomotiva asta, insa din diverse motive (in primul rand financiare) am amanat achizitia ei.
Azi am "rupt pisica", asa cum ar spune Robert.
Nu, nu va speriati, nu ma apuc de epoca I. Aia mai lipsea. In plus, in epoca I nu erau locomotive diesel. Deci, nu merge.
Una peste alta, placi aveam, mai lipsea modelul de bricolat.
La prima vedere, treaba e simpla:
- vopsit placi
- vopsit masina
- lipit placi
Inca nu m-am uitat cu atentie sa compar locomotiva 1:1 cu modelul FLM. Mai mult ca sigur voi gasi cosonerii, chestii la care o sa marai, insa o sa ma limitez la eventuale modificari care se pot face si care sigur arata bine.
Nu ma apuc sa fac o chestie daca nu am ceritudinea ca rezultatul final nu este unul decent.
Pana una alta, poze cu modelul FLM in vopsirea de epoca I (DB Cargo).
As vrea sa avem o discutie constructiva in acest post, sa vad ce pot face pentru a aduce modelul cat mai aproape de ceea ce a fost odata locomotiva 1:1 (de preferinta in epoca II, poate III).



Multumesc,