Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am auzit si eu stirea conform careia CFR marfa va fi "modificata" in sensul in care se da liber la taiat vagoane. Nu de alta dar probabil ca acolo este o adevarata mina de aur, neexploatata inca. La taiat fier vechi ne pricepem ca natie, este singurul lucru pe care il facem postrevolutionar cu succes, de construit e mai greu.

Fara a politiza, fara a exagera, infrastructura e jalnica, cu mici exceptii, nimeni nu a ma investit in confortul transportului pe calea ferata. Garile sunt intr-o stare deplorabila, la fel, cu exceptiile de rigoare. Materialul rulant este obosit sau circula in variante aberante si neeconomice de exemplu loko electrica plus 2 vag calatori goale.

Am auzit si stirea conform careia producatorul national de autovehicule se vaita ca nu are autostrada pe valea Oltului pentru a cara masini cu platformele, de unde si mari pierderi. Pai in loc de consum aiurea de carburant, pierdere de vreme, poluare, de ce nu se ia mai in serios si transportul feroviar de marfa, care la cantitati mari este chiar rentabil.
 
Problema taierii materialului rulant excedentar nu este noua. Cine a vazut ce este in triajul de la Valu lui Traian, Videle si in alte locatii cred ca este constient ca nu prea mai exista alte variante. In privinta locomotivelor la fel.
 
Pai ce rost ar avea stageexp, sa investeasca francezul in calea ferata sau transport feroviar de la noi ca sa-si transporte masinile de la Pitesti,pe valea Jiului,fiindca prea multe masini nu produc si daca incet,incet se diminueaza productia de la noi ca cea din Maroc si Rusia sa inflorerasca ,ar trebui sa aloce niste fonduri care dupa incetarea productiei, sa nu mai poata sa si le recupereze,doar nu o sa ia infrastructura modernizata de ei,unde se duc,asa masinile de transport sunt mai usor de dirijat in noua locatie,crezi ca sunt prosti.
 
valahul a spus:
Linia ferat㒠Bumbeşti-Livezeni, construit㒠în urm㒠cu 65 de ani, este considerat㒠una dintre cele mai grele construcţii feroviare din ţară’.

Povestea a fost difuzat㒠26 octombrie 2013, în cadrul emisiunii “Reporter Sud” pe TVR3 începând cu ora 20:30 şi pe TVR Craiova, vineri 1 noiembrie 2013, de la ora 20:00.

http://www.youtube.com/watch?v=7O5KvtRMo3w

Un alt reportaj.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yuNuwBGx5dA
 
Salutare
Un articol azi de pe net. Poate unii aveti mai multe detalii:

http://www.obiectiv.info/in-ce-va-fi-transformata-gara-de-nord_24580.html

Gara de Nord sa se transforme in Gara de tranzit???
 
Pai n-a fost deja aşa pân㒠in anii 1930, pe vremea când pe situl actual al Ministerului Transporturilor aka Palatul CFR se gă’seau vechile ateliere?
 
Nu ştiu de ce nu pot "vedea viitorul" acestui plan.....în Bucureşti....Nu suntem în Belgia.....suntem aici de ....mii de ani .. :p...Iar de vise/visuri (luaţi-le ca atare dup㒠semnificaţie, c㒠tot acolo ne duc) avute de unii/alţii de pe la noi..."pas" la a mai face planuri de viitor (poate doar s㒠vedem cum desfiinţă’m Gara de Nord şi facem un "Mall" pe locul ei).....îmi trec prin minte (ca un "flash-back") imaginile vă’zute cu proprii şi personali ochi prin 1999 cu "Hauptbahnhoff Stuttgart" pe la "ă’ia din......Germania"....
 
"Ieri în Dana 38, la Umex, a acostat nava Albanyborg, pe care au fost încă’rcate 28 de vagoane fabricate la Arad de că’tre Astra Vagoane Că’lă’tori SA. Vagoanele vor ajunge în Brazilia. Vagoanele au fost învelite în prelat㒠albă’, pentru a fi protejate de lovituri şi alte incidente nedorite."

http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/social/mai-aflam-si-lucruri-bune-vagoane-exportate-in-brazilia-prin-portul-constanta-galerie-foto-477217.html?
 
Sase 060-DA se intorc din Polonia in Romania, inca nu se stie care va fi soarta lor. Preluat de pe Indohaz, IHO.HU
http://iho.hu/hir/hazatertek-a-legenyek-131119
Cu click pe imagine se deschide o galerie de 8 imagini.
 
Linia ferat㒠Bumbeşti-Livezeni, construit㒠în urm㒠cu 65 de ani, este considerat㒠una dintre cele mai grele construcţii feroviare din ţară’.

http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/realizarea-liniei-bumbesti-livezeni-confiscata-comunisti
 
La "Åžtirile de la ora 17" de pe RealitateaTV. am auzit "în fugă’" de o deraiere la Cluj a unei cisterne pe o linie industrială’, deraiere provocat㒠de "colecţionarii" de piese metalice, care n-au putut lua altceva decât "câteva" tirfoane de prindere a şinei, lucrare ce a dus la ră’sturnarea cisternei şi blocarea traficului în zon㒠pentru câteva ore bune... Clujeni, aveţi idee unde este asta ??
 
Pe strada Plevnei, in prelungire la Câmpina.

News update!

A crescut preţul la ră’chie în zonă’!
Cisterna nu s-a ră’sturnat, ci a să’rit de pe şine. Putea s㒠se ră’stoarne, dac㒠personalul manevrat nu observa Deraierea.

Eu, la ştirile de pe la noi, extrag radicalul şi împart la doi ca s㒠m㒠apropii de realitate.
 
De Ziua Naţională’, Familia Regal㒠face un drum simbolic, cu Trenul Regal, din Gara Sinaia la Gara de Nord.

http://casa-regala.blogspot.ro/2013/11/Ziua-Nationala-Trenul-Regal-Principesa-Margareta-Principele-Radu.html
 
Pentru o adevă’rat㒠reprezentaţie "retro" pentru un "tren regal", o locomotiv㒠cu abur ar fi fost "plă’cerea supremă’" (cu mirosul de că’rbune ars şi pufă’itul specific auzit în primele vagoane)......., dar de unde ??? Poate 230.065 care s㒠aib㒠un LDH dup㒠ea, iar "venerabila" s㒠aib㒠un "foc fals" în focar, pentru fumul "de decor" ??? Noi....amă’râţii 㒺tia de pasionaţi feroviari, am vrea, mai mult ca oricine/
orice, s㒠avem un "original pe forţe proprii" - aşa cum poate fi la alţii -dar la noi NU !!
Din ce mai ştiiţi şi voi...., chiar şi cu cazanul expirat, mai avem vreo locomotivă’, cât de cât sigur㒠şi capabil㒠de presiunea necesar㒠(fă’r㒠riscuri) pentru tracţiune astă’zi ???
într-adevă’r...e uşor s㒠pui la tracţiune, astă’zi, o "electrică’" (putere...zgomot redus....acceleraţie super...etc), dar epoca "regalismului" era similar㒠cu perioada de vârf a "aburului" la calea ferată’.......pân㒠la urm㒠ambele se pare c㒠sunt un "abur al istoriei"......, iar noi tot în ceaţ㒠ră’mânem!!!
 
Desi este gluma, as vrea sa ii pastrez savoarea de stire ;-)

http://www.timesnewroman.ro/life-death/10451-tragedie-un-tanar-a-murit-de-batranete-dupa-ce-s-a-aruncat-in-fata-unui-tren-personal

Si da, tot in ceata ramanem, coane dimitrov... O ceata grea si groasa si gris... Un weathering de viata tradata ;-)
 
http://casa-regala.blogspot.ro/2013/11/Program-evenimente-familia-regala-1decembrie-Ziua-Marii-Uniri.html

''Accesul presei şi al publicului este liber.''
 
Salutare,
Un filmulet de pe site-ul Fleischmann despre fabrica din Arad

http://www.youtube.com/watch?v=kvYwuq2CZCIt=392

Vizionare placuta.