Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu se poate ce spui matale pentru ca intre ele nu e Dunarea si spilul tocmai asta e sa faca podul (sau mai nou, tunelul) pe Dunare.
Ori largesc Siretul sa-l faca Dunare, ori (stai sa vad harta) galatenii sa faca tunelul pina la Insula Mare a Brailei si de acolo brailenii sa faca podul pina in oras. (cica ceva e inceput pe acolo).

Tulcea o sa isi faca si ea podul ei propriu. Pina in cartierul Vladimirescu peste girla.

Asa nu mai o sa fie scandal. Dupa aia avind tunel si poduri astea 3 se unesc si fosrmeaza un oras mare. Ca New Yorkul.
 
Asta ar mai lipsi sa ia galatenii si Insula Mare,iar de la Galati sau Braila pana in Tulcea- oras sunt 100 si km,daca ar fi sa ia insula s-ar razboi cu al nostru presedinte de CJ ca astuia nu-i scapa nimic din mana,iar sa se uneasca cu noi si cu Tulcea,nu ar mai avea suleimazare ce sa guverneze dupa regionalizare,ar trebui sa emigreze in Madacascar si atunci s-ar duce de rapa si carnavalurile din Mamaia,cu Siretul largit,doar dupa ce o termina canalul Siret-Baragan :D .
Cert este ca primarul Galatiului este hotarat pe treaba,cu podul inca nu s-a hotarat cine furnizeaza materialele,al nostru presedinte de CJ are statie de betoane chiar langa malul Dunarii,poate,poate prinde un asemenea contract baban cu statul. :(
 
Azi dimineata la stirile Observator,am aflat ca putem petrece sarbatorile de iarna,craciunul l-am ratat,poate la anul,in mocanita prin Maramures si Bucovina,mai precis va pot pune cateva link-uri:
Craciun la munte,in mocanita- Digi24 si
Datini de craciun impreuna cu Mocanita,Viseul de Sus.
Pentru cei care au posibilitatea ar fi pacat sa rateze o astfel de calatorie printre copacii plini de nea,am accesat cateva poze,dar photobuketul se pare ca nu-mi da voie sa le pun,poate le pun altii.
 
Am reusit sa deblochez photobuketul si am gasit cateva poze frumoase cu mocanita:









Cei de la observator spuneau ca anul acesta a fost pentru prima oara pusa in functiune mocanita de craciun la Viseul de Sus,dar vad ca in alte parti pe unde mai circula ,are deja traditie in astfel de calatorii de sarbatoare.
 
Pantiru a spus:
Cei de la observator spuneau ca anul acesta a fost pentru prima oara pusa in functiune mocanita de craciun la Viseul de Sus,dar vad ca in alte parti pe unde mai circula ,are deja traditie in astfel de calatorii de sarbatoare.

Precum am spus-o de mai multe ori, ştiriştii sunt nişte (CENZURAT), care încearc㒠s㒠vând㒠la populaţie tot felul de gogoşi, pentru ca populaţia s㒠le fac㒠rating şi ei s㒠vând㒠publicitate....
Mocă’niţa de Cră’ciun şi de Anul nou, precum şi de Paşte şi de Lun㒠Plină’, circul㒠de aproximativ 10 ani...

Dac㒠spuneau c㒠si anul acesta circul㒠şi anul acesta... populaţia nu mai d㒠doi bani pe ştire, respectiv pe A cât o fi, deoarece nu au ceva nou, inedit...., le scade ratingul şi nu mai pot cere bani pe tanti aia expirat㒠cu farmaciile...
 
Pantiru a spus:
Am reusit sa deblochez photobuketul[...]

Dupa asa realizare merita sa pui pozele pe forum in formatul:

[ img ] link direct copiat de pe Photobucket [/ img ]

Bineinteles, fara sa pui niciun spatiu.

Nu de alta dar ne-ai omorat cu scroll-ul orizontal. :lol:
 
@ pantiru foarte reusita prima poza.

Am mai vazut cateva poze frumoase azi pe forum (din depoul Dej), nu stiu cum am putea face sa profitam de facebook pentru a le populariza ...
 
De pe forumul DSO:

"Hallo,

14 Wagen der ICK-Bauarten (das sind die ex-Bm 235 der NS) sind nach Beobachtung vom User Theijs [www.drehscheibe-foren.de] an der Grenze Ungarn/Rumänien aufgetaucht und sollen weiter ins Werk Remar S.A. (in 2013 umbenannt in Electroputere VFU) in Pascani im Nordwesten von Rumänien gehen. Dort wurden so manche CFR-Wagen entkernt und umgebaut, vgl. [www.electroputerevfu.ro] Deren Gesellschafter ist die Grup Feroviar Roman (GFR), die u.a. auch die Gütersparte der HZ übernommen hat.

Vielleicht ist das ja nicht die einzige ߓberführung, die NS hat damals 150 Wagen von der DB übernommen und bei der PFA einem leichten Redesign unterzogen, vgl. die hervorragende Seiten von Martijn Haman: [www.martijnhaman.nl] Diese Wagen wurden alle bis 2008 abgestellt. Eine grö߸ere Tranche von 42 Wagen ist dieses Jahr an Hector Rail in Schweden verkauft worden, ansonsten haben wohl nur kleine Stückzahlen den Besitzer gewechselt.

Mal sehen, vielleicht taucht ja schon auf Innotrans im Herbst 2014 ein ehemaliger Bm 235 auf?

Viele Grü߸e

TS-Sounddesigner"

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,6703786,6703786msg-6703786

2 vagoane NS am vazut in garnitura care aducea rama de metrou "Prut"

cb3g116r6cc9.jpg


Daca ajung la Pascani sunt curios ce fac cu ele. Vagoanele ex SBB si acum sunt prin curte la Electroputere VFU.
Ca fapt divers, 2 din cele 3 locomotivele OBB ajunse anul acesta la Pascani au fost reparate.
 
Ce zice articolul? ca merg niste vagoane la Pascani?
Ieri mi-a spus un mecanic din Arad ca a vazut la Curtici niste vagoane OBB... despre care a auzit ca merg la Pascani.

Asadar au intrat in tara.
 
Pe 01 ianuarie seara au ajuns la Pascani. Sunt 24 de vagoane.

1524695_754710001223009_1193000986_n.jpg

foto http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,6703786
 
Florin , nu toata lumea pricepe germana, google translate e mai putin de ajutor... ce se va intampla cu cele 24 de vagoane ? Se reconditioneaza si sunt trimise inapoi sau sunt pentru Romania ?
 
De pe forumul DSO...

"Hallo",
14 vagoane din modelul ICK(acestea sunt ex Bm235 al NS), conform observaţiei userului "Theijs" (de pe www.drehscheibe-foren.de) sunt apă’rute la graniţa Ungaria / România şi vor merge mai departe la Atelierele REMAR S.A. (în 2013 redenumite ELECTROPUTERE VFU) din Paşcani în nord-vestul României (nota mea...localizarea userului, incorect㒠geografic). Acolo, au fost, deci, unele vagoane CFR demolate şi reconstruite, a se vedea (electroputere vfu.ro) Partenerul să’u e Grup Feroviar Romă’n (GFR), care a preluat, de asemenea, printre alte lucruri, Divizia transport al HZ.
Poate c㒠nu este singurul transfer, NS a preluat (pe) atunci 150 de vagoane de la DB şi prin PFA supuse unei uşoare reproiectă’ri, a se vedea excelentele pagini ale lui Martijn Haman (www.martijnhaman.nl). Aceste vagoane au fost toate pân㒠în 2008 refă’cute/rezolvate. O mai mare tranşă’ de 42 de vagoane este în acest an vândut㒠la Hector Rail în Suedia, în rest au poate numai numă’r de bucă’ţi ale proprietarului schimbate.
Priviţi odată’, poate apare pe Innotrans în toamna 2014 un fost Bm 235 ?
Multe salută’ri."
Am încercat o traducere cât mai aproape de realitatea ce o dorea a o comunica "colegul de forum"....... Cu bine tuturor.
P.S. Cred c㒠ar trebui urmă’rite şi paginile date în mesaj pentru corelarea informaţiilor.
 
Dragos, nici eu nu pricep germana si ma folosesc ce google translate.
Oricum, cine vrea sa stie ce scrie intext o sa faca o traducere cu google iar cine nu va trece mai departe.