Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cic㒠Că’lă’torii au şă’f nou:

http://www.ziare.com/stiri/transport/cfr-calatori-are-un-sef-nou-1172826

Spor la treabă’, şi s㒠se mai aplece urechea şi pe la cei din afara sistemului.
 
http://www.adevarul.ro/actualitate/social/Ce_e_nou-_CFR-_-Trenurile_vor_avea_intarzieri_de_40-60_de_minute_0_721128117.html
 
@valahul: asta este topic de noutati... Asta este ceva fffffoooarrrtteee vechi... trenurile in romania intarzie si mai mult...

si vara exceleaza...

Oare cand o sa zuim o veste de tipul: Anul asta intarzierea totatala a tuturor trenurilor a fost de maxim 10 minute... Sper ca la acel moment aceasta intarziere sa nu fie data de un singur tren ce a circulat doar o data in acel an:(((

Trist...

Valahule, sper ca ai inteles ironia care este catre CFR, nu catre tine
 
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/brasov-locomotiva-deraiata-sine-triaj_0_721727852.html
 
200 km / h ? :x :x

Stiam ca o locomotiva nu se poate deplasa daca nu este mecanicul care sa apese pedala de siguranta. Cum e posibil sa plece locomotiva fara mecanic ?
 
Doua chestii sunt ciudate:
o viteza foarte mare cred ca poate provoca aceasta deraiere (de exemplu 80-170 la ora in functie de curba)
unde era pedala....?

ce m-as amuza sa ii prinda ca aveau pedala cu caramida
 
sogard_2003 a spus:
200 km / h ? :x :x

Stiam ca o locomotiva nu se poate deplasa daca nu este mecanicul care sa apese pedala de siguranta. Cum e posibil sa plece locomotiva fara mecanic ?

Ca sa vezi, ai uitat ca a mai plecat una la Odorheiul Secuiesc si alta la Depoul Ploiesti?

Cum necum ele se opresc doar daca mecanicul este IN CABINA si nu apasa pedala. :D

200 km/h care e declivitatea acolo?

http://www.afer.ro/rom/OIFR/rap_investigare_finale/ODORHEI%20REPORT%20RO%20.pdf

Ploiestiul e cel mai tare, a trecut prin gara coool

http://www.afer.ro/rom/OIFR/rap_investigare_finale/incident%20ploiesti.pdf
 
Stiam ca o locomotiva nu se poate deplasa daca nu este mecanicul care sa apese pedala de siguranta.
O posibila explicatie se gaseste la pagina 8 din Raportul de investigare de la Ploiesti:
Ploiestiul e cel mai tare, a trecut prin gara coool

http://www.afer.ro/rom/OIFR/rap_investigare_finale/incident%20ploiesti.pdf
 
Se pare ca se contureaza putin ceea ce zicea Adrian.: Vectronul este omologata pentru Romania.Romania fiind chiar prima tara unde a fost omologata aceasta locomotiva:

"Quite an extensive update from Siemens, about the progression of all Vectron homologation projects. First the big news, the first unlimited homologation is there. The Vectron is now fully approved for... Romania! A country, interesting for customers of the Vectron AC locomotive."

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&id=4118&action=dview
 
Trafic feroviar blocat
25-06-2012
CFR Că’lă’tori informeaz㒠că’, la trenurile care circulau intre Câineni – Podu Olt şi retur, s-a realizat transbordarea auto a pasagerilor - din cauza alunecă’rilor de teren care s-au produs în cursul acestei seri între staţiile CFR Câineni şi Valea Mă’rului, în urma unei viituri.

Trenurile afectate sunt urmă’toarele:
- R 2070 Sibiu - Piatra Olt
- IR 1725 Braşov – Sibiu
- R 2063 Bă’beni – Sibiu
- IR 1721-2 Craiova - Sibiu
- R 2463 Râmnicu Vâlcea - Podu Olt
- IR 1723 Caracal – Sibiu
- R 2464 Podu Olt - Bă’beni

La faţa locului s-au deplasat echipe feroviare care desf㒺oara lucră’ri pentru eliberearea că’ii ferate de aluviunile depuse în urma alunecă’rii de teren.

Pana la redeschidrea circulaţiei în condiţii de siguranţă’, pasagerii sunt rugaţi s㒠se intereseze înainte de efectuarea că’lă’toriei despre condiţiile de trafic în staţiile de cale ferat㒠aflate pe secţia Sibiu - Piatra Olt sau la telefon 021/9521.

CFR Că’lă’tori cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de acest incident şi îi asigur㒠c㒠toate mă’surile operative întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop redeschiderea circulaţiei în condiţii de siguranţă’.
 
Tipul asta promite, dar o sa fie infundat de altii "cu experienta" cum se intampla la noi. Ii urez mult succes in lupta pe care o va duce si sa speram ca nu il baga altii in puscarie.
 
Cică’...

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/calea-ferata-dintre-campia-turzii-si-boju-modernizata-intr-o-licitatie-a-cfr--93493.html

Dar ziaristu` lu` peşte scrie c㒠se modernizează’,da să’-l las pe el”

”Tronsonul de cale ferat㒠dintre Câmpia Turzii ar urma s㒠fie consolidat într-o licitaţie organizat㒠de Compania National㒠de Că’i Ferate CFR SA, care cost㒠pân㒠la dou㒠milioane de lei plus TVA.”

Zise peştele de ziarist, dar dintre Câmpia Turzii şi ce?
O fi absolvent de Fabrica de Diplomă’!
 
Dar de ce nu se folosesc in comunicare numele intregi ale statiilor, ce daca sint lungi?
Monor Gledin nu Monor.
Asta e ca instructorul ala care a circulat in locomotiva pina la Tirgoviste Sud.
 
@interesantul... Este vorba dintre Campia si Turzii... Eventual se foloseste o cratima, desi nu isi are locul, pentru a folosi de tronson...
@dantm: din acelasi motiv pentru care oamenii au inceput sa vorbeasca cu LOL, PLS, SANX, si altele. Pentru ca suntem o civilizatie in faza decadenta, curand degradanta.
 
@interesantul: glumeam! Oi fi eu din Bucuresti, dar 55% din rudele mele sunt in Oradea - Cluj:)) Si am avut 10 la geografie (bine, si un 8, dar asta pentru ca nu am stiut tot ce exporta Rusia si China :)

De fapt in titlul articolului scria "intre Campia Turzii si Boiu", dar doar am glumit vis-a-vis de idiotii de ziaristi care este care se stie:)))
@dantm... nu am prins ideea
 
Am citi articolul cu privire la liniile directoare care vor da un nou start in domeniul transportului de calatori.
Problema aici este ca nu cred in lozinci, nu credeam nici inainte, dar mai ales acum.
Orice este in stare sa prezinte un plan frumos de actiuni, partea dificila este cand se trece la treaba.

Sunt multe de facut si degeaba se trompeteaza pe ideea tinerilor care merg cu trenul sau a modernizarii parcului cfr.

Idei am si eu, nu inseamna ca pot face ceva in acest sens.

Prima data trebuie rezolvata problema infrastructurii, pentru ca si maine daca vine "ioropa" si ne modernizeaza ca prin farmec intreg parcul feroviar, nu avem pe ce sa circulam. Astfel se incepe cu inceputul, bani pentru infrastructura, si lucru chiar inipoteza ca nu pica nimic si pentru buzunarele proprii. Si daca tot se reface aceasta parte, astfel incat sa avem niste viteze dceente de macar 80 km/h pe orce tronson, hai sa rezolvam si cu buruienile si cu jegul de pe calea ferata. Problema se poate rezolva simplu, prin ierbicidare, dar se pare ca nici asa nu mai e voie. Pai sa se revina la distrugerea mecanica cu personal necalificat, macar se mai asigura niscaiva locuri de munca celor fara doctorate.

Dupa aia, da, se modernizeaza parcul transportului de calatori. Aici e simplu, nu are rost sa se dea detalii.

Iar a treia componenta este aceea a conservarii celor facute, in ipoteza in care pasii anteriori s-au realizat deja. Adica paza pe trenuri, pentru a contracara actiunile devastatoare ale indienilor, paza pe cale pentru a contracara furturile de echipament de comunicare.

Dar, destul cu atat vorbarie, pentru ca nimic din cele descrise nu se va face, nu va exista rentabilitate, mai ales in situatia existei celor 3 componente separate marfa, calatori, infrastructura. Asa ca io as fi aproape convins ca starea de lucruri actuala se va degrada si in cele ce urmeaza.
 
A, ca si completare fata de cele scrisemai sus, o alta sursa de bani, e drept ca nu multi, ar fi si turismul feroviar. A fost la un moment dat un reportaj despre banii aruncati aiurea in acest domeniu, cu hoteluri feroviare nerentabile si altele. Ar fi interesant sa se conserve cate ceva din ceea ce a circulat, intr-un muzeu al tehnicii feroviare, fie el si finantat cu bani de afara, unde s-ar plati bilet, la fel ca si pe rute istorice sau cu potential turistic prin peisaj.