Hai sa ne intoarcem la diorama mea.
Asa cum am mai facut si cu alte ocazii, precum acea faimoasa expozitie de la Saverne unde am aparat culorile patriei, segmentele ÖBB se pot converti usor intr-unele transilvanene...
Sa spunem ca fotograful nostru a fost transpus in timp si spatiu, cam cu 800-1000 de km mai la est... si cand s-a intors in loc de EN 347 "Dacia" a vazut fostul rapid R 662 care lega Bucuresti de Iasi:
Compunerea este cea din 2010: grupa "de zi" cu Aeem 30-76, Beem 22-96 ex Bimz259 DB AG si Beem 22-96 ex Bomz236 DB AG, ba chiar si unul din primele Beem 22-76 si grupa "de noapte" cu un Bc 59-50 (in loc de AcBc 44-31 care nu exista pe N) si un WLABmee 71-31 tip AB33.
Toate modelele sunt bineinteles creeatii proprii (RSM)
Asa cum am mai facut si cu alte ocazii, precum acea faimoasa expozitie de la Saverne unde am aparat culorile patriei, segmentele ÖBB se pot converti usor intr-unele transilvanene...
Sa spunem ca fotograful nostru a fost transpus in timp si spatiu, cam cu 800-1000 de km mai la est... si cand s-a intors in loc de EN 347 "Dacia" a vazut fostul rapid R 662 care lega Bucuresti de Iasi:
Compunerea este cea din 2010: grupa "de zi" cu Aeem 30-76, Beem 22-96 ex Bimz259 DB AG si Beem 22-96 ex Bomz236 DB AG, ba chiar si unul din primele Beem 22-76 si grupa "de noapte" cu un Bc 59-50 (in loc de AcBc 44-31 care nu exista pe N) si un WLABmee 71-31 tip AB33.
Toate modelele sunt bineinteles creeatii proprii (RSM)