Prezentare & reparatie BR64 Guetzold

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
mpursu a spus:
...i-am impins volantul pe ax mai catre motor, i-am dat jos melcul Piko cu doua inceputuri si i-am montat melcul Guetzold...
Ma refeream la motorul Piko, bineinteles :D
Totusi, este foarte adevarat ca draga mea locomotiva a trecut prin multe, in cei 40 de ani ai ei de existenta... :fluierat:
Tocmai de aceea, venerabila aburoasa 64.180 Guetzold a fost prezenta in lucrarea mea de la ICNCT2009, alaturi de mult mai tanara ei colega 64.297 Roco 8)
 
Operatiunea "motor nou pentru venerabila aburoasa 64 Guetzold" a reusit!
yahoo.gif
yahoo.gif
yahoo.gif

A mai ramas problema re-echilibrarii locomotivei, ceea ce inca mai provoaca probleme de contact roti/sine :D
 
Operatiunea "motor nou etc." a intrat intr-un mic impas, deoarece motorul Piko nr.art.56000 are o borna conectata la carcasa :p, ceea ce duce la riscuri mari de scurtcircuit cu rotile locomotivei prin sasiul metalic. Insa noua piesa de prindere a motorului imi va da posibilitatea de izolare electrica a carcasei motorului de sasiu, deci aceasta problema va disparea. E drept ca astfel va disparea si spatiul liber din cabina locomotivei, unde avea loc decodorul, insa si aceasta problema este pe cale de rezolvare, prin mutarea decodorului intr-un alt spatiu din locomotiva si rearanjarea conexiunilor electrice.
 
Ieri seara, venerabila bunicutza 64 Guetzold a facut agale cateva preumblari inainte/inapoi, in sistem analogic, pe un segment drept de sine Piko. Ea este acum complet reasamblata. avand in dotare motorul Piko de mai sus, iar decodorul este plasat in noua sa locatie. La urmatoarea re(re-re-re-re)instalare a Cailor Ferate "La Ursu", ea va fi testata si in sistem digital.
Poze si detalii... dupa ce ma intorc de la Pro Invent 2010 8)
 
Am gasit acest site cu fonturi http://www.ffonts.net
2.gif

Problema consta in faptul ca fonturile astea "e" cam foarte multe :confused:, deci cercetarea in vederea gasirii fontului adecvat pentru tablele venerabilei bunicutze 64 Guetzold se poate dovedi extrem de laborioasa :p
Stie cineva cum se numeste efectiv fontul buclucas, astfel incat sa-l caut "la sigur"? :fluierat:
 
Rasfoind eu aproape la intamplare pe Internet, cuonscuta fiind nestiinta mea in ceea ce priveste limba germana :D, de la un link la altul am ajuns sa caut "lokschilder" (placi de locomotive) si... BINGO!!! Cercetarile mele au luat sfarsit, odata cu descoperirea acestui site

http://www.enkel.schoener-leben-ohne-fahrbetrieb.de/

de unde am descarcat fontul Prof.R.Klein

http://www.enkel.schoener-leben-ohne-fahrbetrieb.de/download/profklein.ttf

Am instalat noul font in computer, am descarcat de pe http://www.lokschilder.info numarul locomotivei 64 179, am scris frumos numerele care ma interesau, dupa care am alaturat & re-scalat numarul original si... iata ce a iesit 8)
 
Opinii din spatiu, perioada stelara GZ 64.

Ce as fi facut cu aceasta locomotiva? mmmm! defrishat , adaugat elemente cat mai reale cu putinta, lasat basoreliefurile deoparte, departe chiar :D
Chituit, finisat, degresat, vopsit. Ma rog, tot tacamul... Dupa aceea interventiile la partea electrica si propulsie. Aici intra luminitze, motorashe, transmisii, eliminari frecari inutile, silentiozitate, etc. Apoi proba, prezentare si pusa ca piesa mea cea tare in cutie de baobab norvegian , directia Ebay. Dupa care luam o rocosenie BR 64 care e muuuuuuuult mai completa , satisfacatoare si Yummy Yummy ;-) .
Serios Mircea, la cat timp ai afectat cu masina, o faceai de la ZERO de TREI ori mai bine! Singura conditie era un set de roti OK, chiar Weinert. Poti mai mult de atat, toti suntem siguri de asta. Ca decana de varsta a depoului, a incercat prin mainile tale sa devina o tinerica cocheta, fara a reusi sa transmita ce e foarte important: vechimea obiectului si nivelul tehnic de realizare al acelor vremuri de mult apuse. Io-s asa mai parabolic, dar fiecare are conceptul lui, de multe ori nu concorda cu restul. Daca eram diplomat, ma trimiteau cu primul avion acasa, ca pe cocalarii de la Tour Eifel :( . Asa, am ajuns in spatiu si-mi plac taratoarele terestre. :D

Cu toata stima pentru cei ce muncesc, toate bune!

Iar era sa uit! ca sa te supar pana la capat :kiss: : Ce-ar fi sa ne punem ce-avem mai bun in comun modelistii din romania?

Subiectul? Facem locomotiva pe aburi functionala la HO?

MPU, coordonator proiect. Ca As in fizici ,parghii si alte biele, presiuni, sertare la supape. HGDan, Dac si Doru_b, baiectii de la cablu.
Florinn, clanul feroviar Savin, dau cu banul pentru aerografe, chituri si culori. Io, cu pensula nu prea am ce face, macar sa vin cu o idee, daca tot supar pe toata lumea. PDI, Victorian, NicuMFor , planuri, documentatii si tot ce tine de istorie la modelu' in cauza. Supunem la vot modelul si culmea, facem ce vreau io? Un Br 84.

Va las, ca o iau razna, dar chestia cu loko pe aburi la Ho sunt sigur ca va da de gandit. Asa, avem sanse sa ne afirmam pe plen european, chiar daca romania s-a afirmat pe plan african. Este?
 
obiwan a spus:
... Dupa care luam o rocosenie BR 64 care e muuuuuuuult mai completa , satisfacatoare si Yummy Yummy ;-) ...

Does THIS answer your question? :D
In ceea ce-i priveste pe venerabila bunicutza 64 Guetzold si pe primul ei vagon, pentru mine acestea doua au farmec asa cum sunt, conform varstei pe care o au si a vietii mai mult sau mai putin usoare pe care au dus-o; de aceea nu ma reped sa le "renovez" aspectul exterior.
Cine stie, poate ca pe viitor voi cauta o alta carcasa identica, dar completa, pentru locomotiva, si nu-i exclus sa revopsesc vagonul. Dar deocamdata ele raman asa cum sunt, pentru nostalgice aduceri aminte despre alte vremuri. Sub absolut nicio forma acestea nu vor parasi colectia mea.
 
Buna si Gutzold....



..scuzati calitatea pozei...e veche si "nedigitala" :p

Ooooops! Nici locomotiva n'are LED-uri multicolore! :D

PDI

PS. Vezi Tren Magazin 30
 
Am o mare rugaminte mare catre posesorii de BR64 Guetzold noi (cum ar fi aceasta sau aceasta); anume, sunt foarte curios sa stiu cum arata interiorul acestei locomotive, respectiv motor, angrenaje, sasiu, sistem electric etc, asa ca va rog sa pozati cat mai in detaliu aceste aspecte, cand/daca aveti timp & chef.
 
Mircea, sincer meriti un premiu! Adminii ar trebui sa aiba in vedere acest fapt: E CEL MAI LONGEVIV SUBIECT! :D