Buna,
Nu este nici un salon Pullman ci un banal WL type S al CIWL, in principiu identic sau cel putin asemanator cu celelalte S din garnitura - la type S exista multe versiuni pentru ca s-a fabricat o perioada indelungata si de diferiti constructori. In ciuda numelui, au existat pana si S-uri cu cutie de lemn acoperita cu tabla.
Fotografia lui Carl Bellingrodt de langa Urspring (Geislinger Steige, linia cu profil greu Stuttgart - Ulm) a lui L 63 "Orient Express" din 1928 a fost reprodusa in multe publicatii si descrisa des, intotdeauna in acelasi mod. Trenul corespunde cu planul de vara 1928-1929 si este compus astfel:
DRG 18.4 Bw. München I (P), Stuttgart HBf. - München HBf.
CIWL F (métallique) Paris Est - Bucuresti Nord
CIWL WR (métallique) Paris Est - Bucuresti Nord
CIWL WL type S Paris Est - Bucuresti Nord
CIWL WL type S Paris Est - Bucuresti Nord
CIWL WL type S Calais Maritime - Bucuresti Nord
CIWL WL type S Paris Est - München HBf.
CIWL F (métallique) Paris Est - München HBf. / Wien Westbf.
Vagoane Pullman nu au fost folosite niciodata pe aceasta legatura, nici nu si-ar fi avut rostul intr-un tren de lung parcurs.