sa va spun si cate ceva despre prototip.in 1940 au fost construita clasa E94 bazata
pe E44 si E93,atingand 90km/h,este prima locomotiva cu transmisie elastica.au
fost livrate inca 146 loc dupa 1940,cele neterminate din cauza razboiului au fost
terminate in austria si germania dupa wwII.multe E94 si E44 au fost date uniunii
sovietice ca despagubiri de razboi,E94 fiind supuse la teste in conditiile cercului
arctic,insa au rezistat..."porcii de otel",cum au fost numite ,au fost foarte folosite
in reconstructia germaniei.in aniii ´70 DR le-a redenumit,E 254 fiind in serviciu
pana prin 1977...
modelul este foarte bine realizat,inainte de recentul faliment,si nu se dezminte ,calitatea specifica Roco fiind evidenta.in 1997,87 de modele de E94 si
1020(OBB) au tras un eurosprinter Br 120 de 87 tone pe o distanta de 5.4 m,banii
obtinuti din record fiind donati in scopuri caritare