LA data de 14-09-2018 cu trenul 1766 am plecat in expeditia No Legend pina la Suceava.
Cu acest prilej am reusit sa pozez lucrarile la Culoarul IV Arad-Vintu de Jos. Binecuvintat sa fie cel care a mai lasat citeva geamuri care se pot deschide la vagoane. :lautar:
Trenul circula cu viteza de 50 pe culoarul refacut. Mi-am adus aminte de origini. de originile culoarului inca din vremea cind era coridorul 4.
Apoi incet incet am ajuns in Cluj Napoca 13.35-22.30. Am zis ca pentru 389 km e un timp...
Aici trenul s-a aglomerat foarte mult cu oameni care mergeau acasa de pe la lucrari in zona si cu studenti care mergeau in Moldova.M-am mirat ca studentii se penduleaza deja.
La ora 05.45 dupa 711 km am adastat in Suceava.
m-am deplasat la buda garei sa ma spal. Aici fain, avize ca intrarea e libera , curatenie etc. Un batrin responsabilul stabilimentului m-a luat la refec cum ca acolo e buda nu spalator. Bre zic hai ca ma spal putin ca am transpirat atitea ore ca alea alea. Nu si nu.
La ora 06.53 am luat azimut Putna.
Acesta a fost scopul calatoriei, sa profit de redeschidera liniei si sa evit eventuala reinchidere precum s-a intimplat cu Rodna Veche si Cheresig
Din pacate fiind Desiro nu mai sint geamuri care se pot deschide.calatoria nu a avut nimic special.
Cum linia pina la Dormnesti am postat-o alta data nu mai revin.
de la Dornesti trenul circula cu 40 km/h paralel cu soseaua pe aproape intreaga distanta. Cu asemenea viteza, asemnea grafic va fi foarte greu sa reziste, mai ales ca oamnii sint destul de instariti in zona.totusi ceva calatori au fost.
001 by David Daniel, on Flickr 002 by David Daniel, on Flickr 003 by David Daniel, on Flickr
cabinele de acar au o forma diferita de restul retelei, bornele kilometrice si vechea arhitectura a cladirilor e identica cu linia Cacica.
004 by David Daniel, on Flickr
005 by David Daniel, on Flickr
s-au infiintat noi puncte de oprire
006 by David Daniel, on Flickr007 by David Daniel, on Flickr008 by David Daniel, on Flickr
in zona riurilor exista predispozitie la alunecari de tren, cauza inchiderii si desfiintarii liniei Nisipitu
009 by David Daniel, on Flickr
Pod pe linia Nisipitu
010 by David Daniel, on Flickr
semnal de intrare din directia Nisipitu, este pe liber
011 by David Daniel, on Flickr
dar linia este demontata
012 by David Daniel, on Flickr
Gura Putnei
013 by David Daniel, on Flickr 014 by David Daniel, on Flickr 015 by David Daniel, on Flickr 016 by David Daniel, on Flickr
Bivolaria
017 by David Daniel, on Flickr 018 by David Daniel, on Flickr
Vicovu de Sus
019 by David Daniel, on Flickr 020 by David Daniel, on Flickr 021 by David Daniel, on Flickr
Vicovu de Jos
aici situatia e putin diferita.
e o intersectie a doua drumuri iar la extremitatile intersectiei sint doua peroane.
cind trenul vine de la Putna opreste inainte de pasaj, are peron pe dreapta si numele statiei pe stinga.
022 by David Daniel, on Flickr
drumul comunal care este linga peron pe la capatul trenului trece calea ferata si intra in drumul care se vede in stinga trenului
023 by David Daniel, on Flickr
trenul are pasaj cu drumul comunal si imediat cu soseaua nationala
cind trenul vine de la Radauti, opreste inainte de pasajul cu soseaua nationala, are peron pe stinga
025 by David Daniel, on Flickr
si numele garii pe dreapta
024 by David Daniel, on Flickr
aici se vede mai bine, dar nu erau peroanele.cabina de acar mai este dar nu sint bariere.
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!4v1537274036428!6m8!1m7!1s5A-PtNcOs2Lfe3hB2CGUqw!2m2!1d47.90307131308909!2d25.7196002010277!3f269.19772945845807!4f-13.65574636031792!5f1.864910915844317" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
dupa ce trece de aceasta oprire trenul intilneste amplasamentul garii initiale
026 by David Daniel, on Flickr027 by David Daniel, on Flickr
apoi ajunge intr-o halta nou infiintata acuma cu prilejul redeschiderii
028 by David Daniel, on Flickr
Cu acest prilej am reusit sa pozez lucrarile la Culoarul IV Arad-Vintu de Jos. Binecuvintat sa fie cel care a mai lasat citeva geamuri care se pot deschide la vagoane. :lautar:
Trenul circula cu viteza de 50 pe culoarul refacut. Mi-am adus aminte de origini. de originile culoarului inca din vremea cind era coridorul 4.
Apoi incet incet am ajuns in Cluj Napoca 13.35-22.30. Am zis ca pentru 389 km e un timp...
Aici trenul s-a aglomerat foarte mult cu oameni care mergeau acasa de pe la lucrari in zona si cu studenti care mergeau in Moldova.M-am mirat ca studentii se penduleaza deja.
La ora 05.45 dupa 711 km am adastat in Suceava.
m-am deplasat la buda garei sa ma spal. Aici fain, avize ca intrarea e libera , curatenie etc. Un batrin responsabilul stabilimentului m-a luat la refec cum ca acolo e buda nu spalator. Bre zic hai ca ma spal putin ca am transpirat atitea ore ca alea alea. Nu si nu.
La ora 06.53 am luat azimut Putna.
Acesta a fost scopul calatoriei, sa profit de redeschidera liniei si sa evit eventuala reinchidere precum s-a intimplat cu Rodna Veche si Cheresig
Din pacate fiind Desiro nu mai sint geamuri care se pot deschide.calatoria nu a avut nimic special.
Cum linia pina la Dormnesti am postat-o alta data nu mai revin.
de la Dornesti trenul circula cu 40 km/h paralel cu soseaua pe aproape intreaga distanta. Cu asemenea viteza, asemnea grafic va fi foarte greu sa reziste, mai ales ca oamnii sint destul de instariti in zona.totusi ceva calatori au fost.
001 by David Daniel, on Flickr 002 by David Daniel, on Flickr 003 by David Daniel, on Flickr
cabinele de acar au o forma diferita de restul retelei, bornele kilometrice si vechea arhitectura a cladirilor e identica cu linia Cacica.
004 by David Daniel, on Flickr
005 by David Daniel, on Flickr
s-au infiintat noi puncte de oprire
006 by David Daniel, on Flickr007 by David Daniel, on Flickr008 by David Daniel, on Flickr
in zona riurilor exista predispozitie la alunecari de tren, cauza inchiderii si desfiintarii liniei Nisipitu
009 by David Daniel, on Flickr
Pod pe linia Nisipitu
010 by David Daniel, on Flickr
semnal de intrare din directia Nisipitu, este pe liber
011 by David Daniel, on Flickr
dar linia este demontata
012 by David Daniel, on Flickr
Gura Putnei
013 by David Daniel, on Flickr 014 by David Daniel, on Flickr 015 by David Daniel, on Flickr 016 by David Daniel, on Flickr
Bivolaria
017 by David Daniel, on Flickr 018 by David Daniel, on Flickr
Vicovu de Sus
019 by David Daniel, on Flickr 020 by David Daniel, on Flickr 021 by David Daniel, on Flickr
Vicovu de Jos
aici situatia e putin diferita.
e o intersectie a doua drumuri iar la extremitatile intersectiei sint doua peroane.
cind trenul vine de la Putna opreste inainte de pasaj, are peron pe dreapta si numele statiei pe stinga.
022 by David Daniel, on Flickr
drumul comunal care este linga peron pe la capatul trenului trece calea ferata si intra in drumul care se vede in stinga trenului
023 by David Daniel, on Flickr
trenul are pasaj cu drumul comunal si imediat cu soseaua nationala
cind trenul vine de la Radauti, opreste inainte de pasajul cu soseaua nationala, are peron pe stinga
025 by David Daniel, on Flickr
si numele garii pe dreapta
024 by David Daniel, on Flickr
aici se vede mai bine, dar nu erau peroanele.cabina de acar mai este dar nu sint bariere.
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!4v1537274036428!6m8!1m7!1s5A-PtNcOs2Lfe3hB2CGUqw!2m2!1d47.90307131308909!2d25.7196002010277!3f269.19772945845807!4f-13.65574636031792!5f1.864910915844317" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
dupa ce trece de aceasta oprire trenul intilneste amplasamentul garii initiale
026 by David Daniel, on Flickr027 by David Daniel, on Flickr
apoi ajunge intr-o halta nou infiintata acuma cu prilejul redeschiderii
028 by David Daniel, on Flickr