linia 515 Dornesti -Putna

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
LA data de 14-09-2018 cu trenul 1766 am plecat in expeditia No Legend pina la Suceava.

Cu acest prilej am reusit sa pozez lucrarile la Culoarul IV Arad-Vintu de Jos. Binecuvintat sa fie cel care a mai lasat citeva geamuri care se pot deschide la vagoane. :lautar:
Trenul circula cu viteza de 50 pe culoarul refacut. Mi-am adus aminte de origini. de originile culoarului inca din vremea cind era coridorul 4.

Apoi incet incet am ajuns in Cluj Napoca 13.35-22.30. Am zis ca pentru 389 km e un timp...

Aici trenul s-a aglomerat foarte mult cu oameni care mergeau acasa de pe la lucrari in zona si cu studenti care mergeau in Moldova.M-am mirat ca studentii se penduleaza deja.

La ora 05.45 dupa 711 km am adastat in Suceava.

m-am deplasat la buda garei sa ma spal. Aici fain, avize ca intrarea e libera , curatenie etc. Un batrin responsabilul stabilimentului m-a luat la refec cum ca acolo e buda nu spalator. Bre zic hai ca ma spal putin ca am transpirat atitea ore ca alea alea. Nu si nu.

La ora 06.53 am luat azimut Putna.

Acesta a fost scopul calatoriei, sa profit de redeschidera liniei si sa evit eventuala reinchidere precum s-a intimplat cu Rodna Veche si Cheresig

Din pacate fiind Desiro nu mai sint geamuri care se pot deschide.calatoria nu a avut nimic special.

Cum linia pina la Dormnesti am postat-o alta data nu mai revin.
de la Dornesti trenul circula cu 40 km/h paralel cu soseaua pe aproape intreaga distanta. Cu asemenea viteza, asemnea grafic va fi foarte greu sa reziste, mai ales ca oamnii sint destul de instariti in zona.totusi ceva calatori au fost.

001 by David Daniel, on Flickr 002 by David Daniel, on Flickr 003 by David Daniel, on Flickr

cabinele de acar au o forma diferita de restul retelei, bornele kilometrice si vechea arhitectura a cladirilor e identica cu linia Cacica.

004 by David Daniel, on Flickr
005 by David Daniel, on Flickr

s-au infiintat noi puncte de oprire

006 by David Daniel, on Flickr007 by David Daniel, on Flickr008 by David Daniel, on Flickr

in zona riurilor exista predispozitie la alunecari de tren, cauza inchiderii si desfiintarii liniei Nisipitu

009 by David Daniel, on Flickr

Pod pe linia Nisipitu

010 by David Daniel, on Flickr

semnal de intrare din directia Nisipitu, este pe liber

011 by David Daniel, on Flickr

dar linia este demontata

012 by David Daniel, on Flickr

Gura Putnei

013 by David Daniel, on Flickr 014 by David Daniel, on Flickr 015 by David Daniel, on Flickr 016 by David Daniel, on Flickr

Bivolaria

017 by David Daniel, on Flickr 018 by David Daniel, on Flickr

Vicovu de Sus

019 by David Daniel, on Flickr 020 by David Daniel, on Flickr 021 by David Daniel, on Flickr

Vicovu de Jos

aici situatia e putin diferita.
e o intersectie a doua drumuri iar la extremitatile intersectiei sint doua peroane.

cind trenul vine de la Putna opreste inainte de pasaj, are peron pe dreapta si numele statiei pe stinga.

022 by David Daniel, on Flickr

drumul comunal care este linga peron pe la capatul trenului trece calea ferata si intra in drumul care se vede in stinga trenului

023 by David Daniel, on Flickr

trenul are pasaj cu drumul comunal si imediat cu soseaua nationala

cind trenul vine de la Radauti, opreste inainte de pasajul cu soseaua nationala, are peron pe stinga

025 by David Daniel, on Flickr

si numele garii pe dreapta

024 by David Daniel, on Flickr

aici se vede mai bine, dar nu erau peroanele.cabina de acar mai este dar nu sint bariere.

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!4v1537274036428!6m8!1m7!1s5A-PtNcOs2Lfe3hB2CGUqw!2m2!1d47.90307131308909!2d25.7196002010277!3f269.19772945845807!4f-13.65574636031792!5f1.864910915844317" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

dupa ce trece de aceasta oprire trenul intilneste amplasamentul garii initiale

026 by David Daniel, on Flickr027 by David Daniel, on Flickr

apoi ajunge intr-o halta nou infiintata acuma cu prilejul redeschiderii

028 by David Daniel, on Flickr
 
Galanesti

029 by David Daniel, on Flickr 030 by David Daniel, on Flickr 031 by David Daniel, on Flickr 032 by David Daniel, on Flickr

Horodnicu

033 by David Daniel, on Flickr

Radauti

in Radauti linia trece prin oras ca o linie de tramvai. e fain.

034 by David Daniel, on Flickr 035 by David Daniel, on Flickr 036 by David Daniel, on Flickr 037 by David Daniel, on Flickr 038 by David Daniel, on Flickr 039 by David Daniel, on Flickr

S-a infiintat o halta, dar trenul nu a oprit

040 by David Daniel, on Flickr

042 by David Daniel, on Flickr

In apropiere de Dornesti exista doua punte de racordare a unor linii industriale atit cale larga cit si cale normala la combinatul Egger.

Nu imi dau seama de ce s-a construit asa o cladire mare in gara Radauti, probabil acum sint locuinte, la fel ca in cladirea mare alaturat garii Galanesti.
 
Nu, dar daca stiam ca e cineva interesat as fi putut linistit sa o masor.
Imi pare rau.
 
Dan dacă în viitor mai faci un turneu poate faci și niște măsurători chiar așa lungime cu lățime, ajuta foarte mult la 3D.
 
Imagine și text: File de monografie -100 ANI LINIA DORNEȘTI-RĂDĂUȚI, 17.11.1889-17.11.1989 Autor ing.Ioan Lupu
©Povești despre Rădăuți (Iliana Popa) facebook Povești despre Rădăuți
33690364_1979224328778803_6102235658087038976_o.jpg


33040814_1973387099362526_4892196762095190016_o.jpg
32116532_1961410867226816_3124479718749896704_o.jpg
32095420_1959112330790003_8369262698499670016_o.jpg
17310943_1522916341076273_1656460631162856127_o.jpg
17358906_1519872801380627_1852834273242337539_o.jpg
17098044_1512073498827224_367241791607025124_o.jpg


33775321_1979225372112032_5054785493569372160_o.jpg
33530546_1979260898775146_6900197975608262656_o.jpg
34162875_1985329708168265_5009554591679774720_o.jpg


30420481_1947785731922663_5696761678190493421_o.jpg
28953963_1903438633024040_5920265330993533273_o.jpg
28701056_1894767900557780_4384786696436789839_o.jpg
28336447_1876020165765887_2858736692198420595_o.jpg
26063439_1817259074975330_6358280015235132911_o.jpg
26063623_1817259021642002_8685300711409312734_o.jpg
20776608_1684112801623292_4971914658201543071_o.jpg
20616781_1671987362835836_3297294365391918675_o.jpg
20414188_1665199930181246_6137018681581199264_o.jpg
17434825_1525981370769770_8572610951280356810_o.jpg