linia 515 Dornesti -Putna

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
LA data de 14-09-2018 cu trenul 1766 am plecat in expeditia No Legend pina la Suceava.

Cu acest prilej am reusit sa pozez lucrarile la Culoarul IV Arad-Vintu de Jos. Binecuvintat sa fie cel care a mai lasat citeva geamuri care se pot deschide la vagoane. :lautar:
Trenul circula cu viteza de 50 pe culoarul refacut. Mi-am adus aminte de origini. de originile culoarului inca din vremea cind era coridorul 4.

Apoi incet incet am ajuns in Cluj Napoca 13.35-22.30. Am zis ca pentru 389 km e un timp...

Aici trenul s-a aglomerat foarte mult cu oameni care mergeau acasa de pe la lucrari in zona si cu studenti care mergeau in Moldova.M-am mirat ca studentii se penduleaza deja.

La ora 05.45 dupa 711 km am adastat in Suceava.

m-am deplasat la buda garei sa ma spal. Aici fain, avize ca intrarea e libera , curatenie etc. Un batrin responsabilul stabilimentului m-a luat la refec cum ca acolo e buda nu spalator. Bre zic hai ca ma spal putin ca am transpirat atitea ore ca alea alea. Nu si nu.

La ora 06.53 am luat azimut Putna.

Acesta a fost scopul calatoriei, sa profit de redeschidera liniei si sa evit eventuala reinchidere precum s-a intimplat cu Rodna Veche si Cheresig

Din pacate fiind Desiro nu mai sint geamuri care se pot deschide.calatoria nu a avut nimic special.

Cum linia pina la Dormnesti am postat-o alta data nu mai revin.
de la Dornesti trenul circula cu 40 km/h paralel cu soseaua pe aproape intreaga distanta. Cu asemenea viteza, asemnea grafic va fi foarte greu sa reziste, mai ales ca oamnii sint destul de instariti in zona.totusi ceva calatori au fost.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

cabinele de acar au o forma diferita de restul retelei, bornele kilometrice si vechea arhitectura a cladirilor e identica cu linia Cacica.

by , on Flickr
by , on Flickr

s-au infiintat noi puncte de oprire

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

in zona riurilor exista predispozitie la alunecari de tren, cauza inchiderii si desfiintarii liniei Nisipitu

by , on Flickr

Pod pe linia Nisipitu

by , on Flickr

semnal de intrare din directia Nisipitu, este pe liber

by , on Flickr

dar linia este demontata

by , on Flickr

Gura Putnei

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Bivolaria

by , on Flickr by , on Flickr

Vicovu de Sus

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Vicovu de Jos

aici situatia e putin diferita.
e o intersectie a doua drumuri iar la extremitatile intersectiei sint doua peroane.

cind trenul vine de la Putna opreste inainte de pasaj, are peron pe dreapta si numele statiei pe stinga.

by , on Flickr

drumul comunal care este linga peron pe la capatul trenului trece calea ferata si intra in drumul care se vede in stinga trenului

by , on Flickr

trenul are pasaj cu drumul comunal si imediat cu soseaua nationala

cind trenul vine de la Radauti, opreste inainte de pasajul cu soseaua nationala, are peron pe stinga

by , on Flickr

si numele garii pe dreapta

by , on Flickr

aici se vede mai bine, dar nu erau peroanele.cabina de acar mai este dar nu sint bariere.

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!4v1537274036428!6m8!1m7!1s5A-PtNcOs2Lfe3hB2CGUqw!2m2!1d47.90307131308909!2d25.7196002010277!3f269.19772945845807!4f-13.65574636031792!5f1.864910915844317" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

dupa ce trece de aceasta oprire trenul intilneste amplasamentul garii initiale

by , on Flickr by , on Flickr

apoi ajunge intr-o halta nou infiintata acuma cu prilejul redeschiderii

by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
Galanesti

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Horodnicu

by , on Flickr

Radauti

in Radauti linia trece prin oras ca o linie de tramvai. e fain.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

S-a infiintat o halta, dar trenul nu a oprit

by , on Flickr

by , on Flickr

In apropiere de Dornesti exista doua punte de racordare a unor linii industriale atit cale larga cit si cale normala la combinatul Egger.

Nu imi dau seama de ce s-a construit asa o cladire mare in gara Radauti, probabil acum sint locuinte, la fel ca in cladirea mare alaturat garii Galanesti.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
Nu, dar daca stiam ca e cineva interesat as fi putut linistit sa o masor.
Imi pare rau.
 

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 August 2011
813
103
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Dan dacă în viitor mai faci un turneu poate faci și niște măsurători chiar așa lungime cu lățime, ajuta foarte mult la 3D.