EN 346/347 "Dacia" - vagoane CFR de la Fleischmann

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut!
Super fotografiile facute,nu mai vorbim de cum sunt realizate vagoanele.Cosmin iti multumesc ,cat mai curand urmeaza si la mine acest set CFR. :lol:
 
SKLAUS, pentru putin, setul nu e cu nimic mai prejos decat primul, cred ca am fost un pic mai dur in exprimare cu "problemele" de rulare. Am vrut doar sa evidentiez ca vagoanele din primul set ruleaza IMPECABIL si pe o raza de 200-220 mm - si ma refer la o impingere cu mana. Cele din al doilea set prezinta o mica frecare si nu sunt foarte convins dupa ce am repetat testul de mai multe ori ca frecarea e intre buza si sina, incep sa fiu din ce in ce mai convins ca exista o frecare intre bandaj si marginea caroseriei sau intre buza si sasiu. Oricum e vorba de raze nerealiste cel mult ascunse in tunel (sincer mai mult ma deranjeaza aspectul metrului de tamplarie pe raze mici decat aceasta mica frecare) care au un impact redus asupra rularii atunci cand vagoanele sunt trase de o locomotiva.
 
Si cateva poze de detaliu, mi se pare extraordinar ca se pot citi multe dintre localitatile incrise pe foaia cu traseul !

11912901996_827daa9c4b_o.jpg


11912301833_c88aec1396_o.jpg


11912470474_23d95f09ee_o.jpg
 
Ei, asa mai vin de acasa.

Nu de alta insa sa nu vina vreun coleg obisnuit cu Horrible Oversized si sa ne zica "maaaaama, ce urat sunt vopsite!" :lol:
 
Ei ,asa da imagini profesioniste.Nu sunt de acord cu alte comentarii legate de calitatea acestor vagoane :-? ( micile detalii,vopsele aplicate...)vorbim de scara 1:160.Deci pt. mine aceste seturi sunt de nota 10.
 
Horia_Radulescu a spus:
...Nu de alta insa sa nu vina vreun coleg obisnuit cu Horrible Oversized si sa ne zica "maaaaama, ce urat sunt vopsite!...

Chiar comentam zilele trecute catre un distins coleg de forum, cat de bine sunt realizate , tinand cont de scara. Ca o lentila macro iti arata si ce nu se vede, este mai putin important, conteza ce vezi cu ochiul liber.
 
Catinel ca nu dau turcii, bre.
Intelesem eu ca scara N e mica .... dar e mica rau de tot.

Inseamna ca inca n-ai vazut nici Z si nici T (o treime din scara N japoneza, adica 1/450, ecartament 3mm). Asta inseamna "mica rau de tot".

Scara N e ceva mai mult de jumatate din H0. Adica unde iti trebuie 4m la H0 pentru un tren autentic ajung pe N si 2 metri si 20.
Nu sunt de acord cu alte comentarii legate de calitatea acestor vagoane nu ( micile detalii,vopsele aplicate...)vorbim de scara 1:160.Deci pt. mine aceste seturi sunt de nota 10.

Nota zece nu se da pentru ca e numai pentru Dumnezeu, asa ca la scoala pe vremea fostului regim burghezo-mosieresc. Se da doar 8,5 pentru ca nu s-a respectat indicatia de vopsire trimisa din Germania si s-au tampografiat argintiu in loc de negru ramele geamurilor de la usi la T2s si ca doar un boghiu are generator de curent in loc de doua la vagonul real si mai e montat si pe partea gresita (din fericire se poate intoarce usor pe dos). Daca aceste doua puncte erau corect le dadeam poate noua). ;-)
 
Sau de sacrificiile pe care esti dispus sa le faci :) o diorama de 5 mp iti va elimina oricand dintr-un dormitor clasic romanesc de apartament de 16 mp un element util gen pat, sifonier, comoda sau spatiu de circulat. Sau nu, daca esti fan tetris :)
 
La momentul la care am abordat scara N locuiam intr-o camera de 16mp. Multa vreme am tinut diorama sprijinita in pozitie verticala de un perete fara sa ma incurce prea mult (are 180x80), asezand-o pe pat la timpul de joaca! La H0 mi-ar fi ocupat in echivalent 330x147cm. Singura frustrare era ca nu prea aveam material rulant romanesc... intre timp se pare ca se reyolva si asta :)
 
Cu materialul rulant remorcat se rezolva partial.

Ramane problema cu "ce punem in fata". Niciuna din cele doua locomotive cu inscriptionari romanesti produse pana acum in serie mare nu se potriveste cu "Dacia"...
 
Buna,

Setul de vagoane de dormit T2s 860702 a trecut si el pe "galben" la Fleischmann, ceea-ce inseamna aproape epuizat la producator.

Imaginea de produs a fost de asemenea actualizata:
http://www.fleischmann.de/de/product/161183-860702-0-0-0-0-0-001003/products.html
 
Despre BR 50 si BR 55 (pr. G 8.1) de la Fleischmann care s-au produs in versiuni europeene cu planse de inmatriculare sub forma de decaluri care contineau si inmatriculari CFR. Alte locomotive CFR in serie mare pe N nu cunosc.

Au stat mai bine de 12 ani in catalog si nu le-a cumparat nimeni, ultimele s-au vandut noi cu o treime din pretul initial.
 
Salut,
Pen'ca cred ca n-a mai fost nici o poza cu toata garnitura, pun eu una (mica).



PS Nu mai merg thumbnail-uriloe de la imageshack :(