- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Sincer, nu prea am stiut unde sa incadrez subiectul
Mi-am zis ca la infrastructura este in regula deoarece, daca extrapolez si largesc putin gama celor ce intra in infrastructura unei machete feroviare, pot spune, fara a gresi, ca tot ce nu se cheama linii, macaze si material rulant este infrastructura.
Daca nu merge atunci mutam subiectul la "atelier".
Revenim, la subiect, chiar daca-mi place sa umblu pe coclauri din vorba :wink:
M-am gandit ca nu ar fi rau sa prezint detaliile unei machete feroviare, sa insist putin pe ele fara a baga prea mult in seama desenul circuitului si modul de operare.
Ca sa nu bat prea mult campii, sa nu faca unii scurta la mana tot dand comanada de mareste/micsoreaza poza, voi prezenta detaliile in forma finala sau aproape finala.
Voi vorbi si despre materiale, daca este cazul, si eventuale tehnici dar sunt sigur ca sunt cunoscute majoritatii modelistilor feroviari si nu numai.
Nu voi intra prea mult in amanunte in ce priveste macheta si voi puncta doar cateva lucruri:
-macheta este la scara 1/87, ecartament linie H0, complet digitalizata cu posibilitate de functionare in regim automat cu o statie Flaischmann si cu ajutorul programului pe calculator dar cu posibilitatea de interventie in joc;
-dimensiuni 2,70 x 1,75 m, compusa din doua panouri identice ca dimensiuni, cadru din scandura de brad 10 x 2,5 cm;
-nu exista o tema anume dar poate fi plasata la sfarsitul Ep.II si inceputul Ep.III cu mici variatiuni in functie de modelele ce ruleaza pe macheta;
-desenul circuitului CF apartine in totalitate proprietarului si nu au fost facute decat mici interventii;
Am avut libertate totala
la relief, drumuri auto si detalii, evident in linia traseului CF.
Dupa realizarea, in mare, a reliefului, calibrarea liniei, astfel incat sa poata rula fara probleme orice model feroviar, a inceput lucrul la detalii.
Primul, aproape de finalizare, este o captare de apa ââŹÂŚ
ââŹÂŚ a unui parau, captare ce trece pe sub un drum si ââŹÂŚ nu mai apre nicaieri deoarece se termina macheta
Voi reveni cu poze finale dar pana atunci doua de ansamblu cu stadiul de astazi
:cafea:
(va urma)
Mi-am zis ca la infrastructura este in regula deoarece, daca extrapolez si largesc putin gama celor ce intra in infrastructura unei machete feroviare, pot spune, fara a gresi, ca tot ce nu se cheama linii, macaze si material rulant este infrastructura.
Daca nu merge atunci mutam subiectul la "atelier".
Revenim, la subiect, chiar daca-mi place sa umblu pe coclauri din vorba :wink:
M-am gandit ca nu ar fi rau sa prezint detaliile unei machete feroviare, sa insist putin pe ele fara a baga prea mult in seama desenul circuitului si modul de operare.
Ca sa nu bat prea mult campii, sa nu faca unii scurta la mana tot dand comanada de mareste/micsoreaza poza, voi prezenta detaliile in forma finala sau aproape finala.
Voi vorbi si despre materiale, daca este cazul, si eventuale tehnici dar sunt sigur ca sunt cunoscute majoritatii modelistilor feroviari si nu numai.
Nu voi intra prea mult in amanunte in ce priveste macheta si voi puncta doar cateva lucruri:
-macheta este la scara 1/87, ecartament linie H0, complet digitalizata cu posibilitate de functionare in regim automat cu o statie Flaischmann si cu ajutorul programului pe calculator dar cu posibilitatea de interventie in joc;
-dimensiuni 2,70 x 1,75 m, compusa din doua panouri identice ca dimensiuni, cadru din scandura de brad 10 x 2,5 cm;
-nu exista o tema anume dar poate fi plasata la sfarsitul Ep.II si inceputul Ep.III cu mici variatiuni in functie de modelele ce ruleaza pe macheta;
-desenul circuitului CF apartine in totalitate proprietarului si nu au fost facute decat mici interventii;
Am avut libertate totala
Dupa realizarea, in mare, a reliefului, calibrarea liniei, astfel incat sa poata rula fara probleme orice model feroviar, a inceput lucrul la detalii.
Primul, aproape de finalizare, este o captare de apa ââŹÂŚ
ââŹÂŚ a unui parau, captare ce trece pe sub un drum si ââŹÂŚ nu mai apre nicaieri deoarece se termina macheta
Voi reveni cu poze finale dar pana atunci doua de ansamblu cu stadiul de astazi
:cafea:
(va urma)