andreiM62 a spus:
cine ma poate ajuta cu niste poze din interiorul unei remize(depou)ca sa ma pot inspira,multumesc
Inainte de toate, desi cred ca voit ai pus semnul egal intre remiza si depou, sa lamurim termenii.
Remiza este cladirea care adaposteste iar depoul este un complex de cladiri, din care face parte remiza, si instalatii necesar repararii si intretinerii locomotivelor, in cazul CF deoarece remizele sunt si auto si pentru tehnica militara si pentru multe altele.
Legat de intrerior iar sunt mai multe variabile: remiza pentru locomotive cu abur, pentru diesele, pentru electrice sau pentru toate trei tipurile de material rulant de tractiune?
In functie de tipul de material rulant de tractiune exista amenajari/facilitati mai mult sau mai putin complexe.
Cel mai putin conteaza forma, structura de baza si aranjamentul liniilor interioare.
Pana acuma nu stim pentru ce fel de locomotive este remiza?
Si totusi ...
Calafat
O remiza cu linii paralele ce a adapostiti locomotive cu abur, diesel si diesel hidraulice.
Cu execeptia celor doua canale de vizitare si, din spusele celor mai batrani de pe acolo, a doua bancuri de lucru cu menghine si o soba de incalzit nimic in plus daca nu punem iluminatul.
Liniile pornesc dintr-un pod rotitor
Aceleasi detalii, enumerate mai sus, le gasesti si intr-o remiza clasica, circulara, prezentata execelent la scara 1/87 in lucrarea de mai jos
http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galerie/Rotunda/index.htm
Spoor!