Depou hand made

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
am reusit sa pun tigla pe acoperis facut dintr-un material autoadeziv si am facut si pe interior structura de rezistenta pt sticla de pe acoperis.poze doar asa ca nu-mi merge photobucket:
https://picasaweb.google.com/113020897298823313999/2011_05_22?authkey=Gv1sRgCMHPypSPy83zXA
 
nu este carton LDH,este un material plastic care pe o parte are adeziv foarte rezistent si pe cealalta parte are forma care ati vazuto.nu se gaseste in comert,el este folosit la o masina de stantat,bla bla.....nu stiu exact.am sa aflu mai multe marti si va explic
 
cine ma poate ajuta cu niste poze din interiorul unei remize(depou)ca sa ma pot inspira,multumesc
 
andreiM62 a spus:
cine ma poate ajuta cu niste poze din interiorul unei remize(depou)ca sa ma pot inspira,multumesc

Inainte de toate, desi cred ca voit ai pus semnul egal intre remiza si depou, sa lamurim termenii.

Remiza este cladirea care adaposteste iar depoul este un complex de cladiri, din care face parte remiza, si instalatii necesar repararii si intretinerii locomotivelor, in cazul CF deoarece remizele sunt si auto si pentru tehnica militara si pentru multe altele.

Legat de intrerior iar sunt mai multe variabile: remiza pentru locomotive cu abur, pentru diesele, pentru electrice sau pentru toate trei tipurile de material rulant de tractiune?

In functie de tipul de material rulant de tractiune exista amenajari/facilitati mai mult sau mai putin complexe.
Cel mai putin conteaza forma, structura de baza si aranjamentul liniilor interioare.

Pana acuma nu stim pentru ce fel de locomotive este remiza?

Si totusi ...

Calafat

065_IMG_0720.jpg


O remiza cu linii paralele ce a adapostiti locomotive cu abur, diesel si diesel hidraulice.
Cu execeptia celor doua canale de vizitare si, din spusele celor mai batrani de pe acolo, a doua bancuri de lucru cu menghine si o soba de incalzit nimic in plus daca nu punem iluminatul.

Liniile pornesc dintr-un pod rotitor

056_IMG_0706.jpg


Aceleasi detalii, enumerate mai sus, le gasesti si intr-o remiza clasica, circulara, prezentata execelent la scara 1/87 in lucrarea de mai jos

http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galerie/Rotunda/index.htm

Spoor!
 
Salut,

Aici chiar poţi s㒠şi comanzi accesorii care s-ar potrivi.
http://www.rustystumps.com/default.asp
Aici ai un topic lung care conţine şi lucră’ri de pe lâng㒠case...
http://caiferate.21.forumer.com/viewtopic.php?t=777
Aici nu ai neapă’rat ce îţi trebuie ţie, dar merit㒠vă’zut:
http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galerie/Doplnky/page010.htm
Aici ai tot vechituri:
http://rustyrail.com/Kits.htm

Deci ră’spunsul meu final ar fi: vechituri! De asemenea o mas㒠de lucru cu menghin㒠şi alte scule, aparat de sudur㒠autogen, butoaie... Aaa şi un pichet PSI roşu, dar nu în interior, ci în lateral afar㒠:D

Cât despre rezultatul de la acoperiş, lasă’-m㒠să’-ţi spun c㒠este complet nerealist, adic㒠eu personal nu cred c㒠exist㒠aşa ceva în realitate. Cea mai uşoar㒠schimbare (dac㒠vrei, bineînţeles) ar fi s㒠renunţi la curba luminatorului şi s㒠faci în loc dou㒠ape drepte, transparente dac㒠ţii neapă’rat, cu toate c㒠nici asta n-am vă’zut... Cel mai aproape de ce AM vă’zut ar fi tot fă’r㒠curbă’, dou㒠ape drepte din tabl㒠şi cu lumin㒠doar pe laterale. Raţiunea este că’, la arhitectura industrială’, se folosesc/foloseau detalii cât mai simple şi deci ieftine, la ferestre, luminatoare şi uşi.

Editare: Cam ce se vede în imaginea lui LDH pe casă’. Mai cred c㒠rolul acestor deschideri în acoperiş nu era de luminare ci de aerisire, deci mai mici.
 
multumesc LDH,chiar nu stiam carei diferenta intre remiza si depou.inseamna ca eu construiesc un depou :D .eu vreau sa fac niste elevatoare pe una din linii(cred ca pe mijloc),truse de scule,compresor,butoaie,alea,alea...
referitor la acoperis misha iti spun sincer ca nu stiu cum este un acoperis real.ce mi-ai aratat la poza pusa de LDH este un acoperis de cladire veche,pe cand eu am o cladire un pic mai moderna.ce am facut eu este ce-am avut in cap,mi s-a parut ca e bine,dar nu e.multumesc pt tot dar tot vreau poze dintr-un depou pt locomotive diesel,multumesc
 
Uite aici .... http://www.hobbylinc.com/htm/ale/ale2603.htm sa iti pice fata numai sa vrei sa faci ca ai de unde sa alegi.. problema e cine ne aduce de acolo :(:( mie nu mi-s bune oricum :( :(
 
spuneti-mi va rog,sina din depou unde sant elevatoarele care ridica locomotiva trebuie prevazuta neaparat cu canal sau nu?
 
chiar acum lucrez la cladire.am facut geamurile din blister pt ambalaje si rama din cablu electric de 1mm
 
Pentru mai multa transparenta la geamuri poti apela cu succes la folia de retroproiector. este perfect transparenta si costa maxim 1 leu bucata. e acel plastic care se gasete si in kiturile producatorilor consacrati...
 
un sfatuc si de la mine...daca folia este mai groasa un pic, incearca sa trasezi cu un ac sau cu ceva ascutit ferestrele si apoi umpli canalele obtinute cu marker negru.astfel obtii niste giurgiuvele fine si de efect.cablurile alea tradeaza toate defectele de lipire in pozele de prim-plan.
 
da,acum 15 minute am terminat usile la una din intrarile in depou.am folosit tot komaplus de 2mm atat pt usi cat si pt balamali.balamalele au fost imbinate intre ele cu un bold si lipite cu picatura.
 
daca tot ai migalit, de ce nu ai facut balamalele din izolatia de la cablu?sunt rotunde, exact cum sunt balamalele.astea mi se par cam nelalocul lor. :roll:
 
deoarece imi ramanea o distanta prea mare intre perete si usa cand le inchideam