Depou hand made

andreiM62

Active Member
Trenulist
13 Dec 2010
137
0
iasi
LOCATION
iasi
am reusit si am terminat acoperisul si am facut si o scara de acces pe acesta





dupa care in depou am construit o rampa de acces pe locomotiva

sper sa va placa :D
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ian 2016
3.608
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Arata foarte bine , ai putea sa ii faci si canale de acces sub fiecare linie. Un strung de roata ar fi misto la una din lini :)
 

andreiM62

Active Member
Trenulist
13 Dec 2010
137
0
iasi
LOCATION
iasi
cosmin78,scara este facuta de mine din sarma de cupru de 1mm si dupa aceea vopsita.
sogard,canale de acces nu cred ca am sa fac dar da-mi te rog o poza cu un strung de roata,poate fac unul
 

Ferrocarril

Active Member
Trenulist
12 Apr 2010
117
0
BUCUREÅžTI
LOCATION
BUCUREÅžTI
Felicită’ri! Bravo! Åži scara arat㒠excelent. O singur㒠obiecţie, sper s㒠nu te superi:locul de amplasare al acesteia.
Cred c㒠se încarc㒠prea mult faţada. Dup㒠mine, locul scă’rii nu este acolo, ci pe un perete lateral, sau mai bine pe cel din spate.
Fii amabil ce cot㒠ai ales între centrele şinelor, si de ce? Exist㒠un normativ (şine în remiză’)? Åži ce lungime (adâncime) are?
Spor la lucru, Florin.
 

andreiM62

Active Member
Trenulist
13 Dec 2010
137
0
iasi
LOCATION
iasi
ma bucur ca va place si va multumesc de aprecieri.
Florin,scara am pus-o acolo deoarece e singurul loc care imi permite.in spate nu am cum deoarece cum se termina depoul se termina si terenul unde e amplasat depoul si pe lateral e prea ingust locul dintre ferestre.
referitor la intrebarile tale:
depoul a fost construit din cap fara sa ma iau dupa niste cote(pur si simplu),
normativ ar fi,dar eu nu am avut parte de asa ceva,
lungimea depoului in interior din perete in perete este de 300mm
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ian 2016
3.608
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Normative sa tot fie dar in realitate. Eu sunt de parere ca daca liniile sunt paralele se stabileste intai ce facilitati ofera si ce echipamente trebuie montate iar in functie de astea se stabileste si distanta intre axele cailor.
Cu o poza personala nu te pot ajuta pentru ca nu am pozat vreodata. Am vazut insa ca se monteaza la nivelul ciupercii ( roata se strunjeste montata ) daca e vorba de mici rectificari. Daca gasesc vreo poza iti arat. De mentionat ar fi ca am vazut si un elevator special construit sub sina pentru a ajuta la demontarea unei osii intregi si mutarea sa pe o alta linie. Tot asa nu am poze ... daca gasesc ceva iti postez pe topic !
Spor la treaba.
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.852
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Marca de siguranta se pune acolo unde distanta intre linii este de 4 m, deci distanta minima ar fi 4 m in linie dreapta.
Am gasit un text:

http://facultate.regielive.ro/cursuri/transporturi/norme-de-proiectare-si-amplasare-a-liniilor-in-statii-87926.html

Si inca unul:

http://www.afer.ro/rom/asfr/documents/Ordin_1186_2001.pdf
 

Ferrocarril

Active Member
Trenulist
12 Apr 2010
117
0
BUCUREÅžTI
LOCATION
BUCUREÅžTI
"Atunci când între 2 linii de cale exist㒠peroane de că’lă’tori, distanţa minim㒠dintre axelele liniilor este de 6 m".
Mulţumesc mult! Florin.
 

Ferrocarril

Active Member
Trenulist
12 Apr 2010
117
0
BUCUREÅžTI
LOCATION
BUCUREÅžTI
SECTIUNEA a 3 - a
DISTANTELE MINIME INTRE AXELE LINIILOR DE CALE FERATA
Art. 29.- (1) Distanta minima intre axele liniilor duble sau intre axele a doua linii simple vecine, in linie
curenta, in aliniament, trebuie sa fie de 4.000 mm. Pentru liniile modernizate sau nou construite
distanta trebuie sa fie, de regula, de minim 4.200 mm. Exceptii se admit numai cu aprobarea
autoritatii de stat in transporturile feroviare in baza documentatiei tehnice avizate de AFER.
(2) La liniile triple - linie dubla vecina cu o linie simpla - si cvadruple, distanta dintre axele liniei a
doua si a treia in aliniament trebuie sa fie de cel putin 5.000 mm.
(3) In statii, distanta intre axele liniilor vecine in aliniament trebuie sa fie de cel putin 4.750 mm.
Pentru liniile modernizate sau nou construite, gabaritul de libera trecere al liniilor directe va fi cel
prevazut in normele tehnice pentru liniile curente.
(4) In cazul statiilor care au peroane intre linii, distanta intre axele liniilor trebuie sa fie de:
a. minimum 9.000 mm in statiile cu un trafic mai mare de 250 calatori pe 24 de ore, pentru a
rezulta un peron lat de 5850 mm, in vederea construirii de treceri subterane;
b. minimum 6.200 mm in statiile cu un trafic mai mic de 250 de calatori pe 24 ore. Exceptii se
admit numai cu aprobarea autoritatii de stat in transporturile feroviare.
(5) In statiile situate pe cale dubla, intre liniile directe nu se construiesc peroane.
(6) Pentru liniile destinate transbordarii marfurilor dintr-un vagon in altul, distanta intre axele
liniilor respective, in aliniament, va fi de minim de 3600 mm.
(7) Distanta dintre axele liniilor vecine, cand aceste linii sunt in curbe, atat in statii cat si in linie
curenta se stabileste in functie de raza si de suprainaltarea curbei, conform actelor normative si
reglementarilor specifice.
 

andreiM62

Active Member
Trenulist
13 Dec 2010
137
0
iasi
LOCATION
iasi
am reusit si am gasit un strung de roti pe care as vrea sa-l construiesc:
http://www.railway-technology.com/contractors/bogies/koltech/koltech1.html