In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
O macheta destul de bine realizata, fara prea multe detalii fine. Nu se ridica la nivelul unui AUTOART, dar pentru un raport pret/calitate, zic ca arata bine.
223)PEUGEOT 206 WRC( 15, G. Panizzi / H. Panizzi)
- an 2003
- producator
Desi nu prea ma omor dupa masinile de rally, am achizitionat aceasta macheta deoarece m-a fascinat calitatea executie. Detaliile sunt foarte fidel redate, conform modelulul la scara 1/1. Stopurile, farurile, precum si emblemele "leului", sunt realizate foarte fidel. Cauciucurile sunt inscriptionate Michelin, jantele sunt "marcate" OZ, iar rollcage-ul, completeaza lista detaliilor acestei machete superbe.
Nu in ultimul rand, decalurile sunt aplicate corect.
O alta macheta frumoasa de la HONGWELL, detaliata atat in interior, cat si la exterior. La exterior imi plac jantele, farurile si stopurile chiar daca au nituri, precum si linia caroseriei. La interior remarc ca bordul nu are ceasuri lizibile si nici oglinda retrovizoare dar... cer deja prea multe.
Macheta este acceptabila, in nota SOLIDO, fara detalii iesite din comun, cu un interior destul de bine lucrat. La exterior, nu-mi place ca nu are puse decalurile din fabrica, ci acestea vin "la pachet" in cutia machetei. De asemenea farurile, lampile de ceatza si stopurile, au nituri ce se vad si "sifoneaza" destul de mult imaginea machetei. Jantele sunt ok, oglinzile retrovizoare sunt frumos lucrate dar fara "sticla". Vopseaua este bine aplicata.
Fiind o masina primita si pe care nu am dat banii, zic ca poate sa ramana in colectie pana voi cumpara o alta macheta mult mai bine lucrata.
Macheta este reusita, cu destul de multe detalii. La exterior surprinde in mod placut faptul ca la roti exista discuri de frana. Jantele sunt cu spite, iar stopurile si farurile nu au nituri. Oglinzile nu au "sticla", dar barem sunt vopsite cu gri metalizat. Interiorul este bine redat, dar vopsit tot in negru. Bordul nu are ceasuri lizibile dar... merge si asa.
Urmeaza pozele.
Nu stiu ce pretentii mai pot avea de la aceasta macheta? Este superba, iar culoarea este deosebita. Interiorul este lucrat foarte ingrijit, cu foarte multe detalii. Desi totul interiorul este de culoare neagra, ornamentele cromate ies in evidentaLa exterior ies in evidenta jantele cromate. Placutele de frana sunt nelipsite, iar discurile de frana sunt perforate.
Farurile din plastic transparent adapostesc lampile "xenon", foarte fidel redate, stopurile sunt tot din plastic transparent, iar prizele de aer si aerisirile atent lurate, intregesc frumusetea acestei machete.
228 )PORSCHE 356 B Coupe
- an 1961
- producator - se deschid usile
Macheta frumoasa, detalii destule, dar era loc si de mai bine. La exterior este de remarcat faptul ca ornamentele cromate sunt frumos lucrate. Stopurile sunt vopsite, fapt ce nu ma deranjeaza prea tare. Manerele pentru deschiderea usilor sunt vopsite iar decalurile sunt lipite ireprosabil. La interior iese in evidenta volanul cu spite cromate. HONGWELL a facut o macheta frumusica si detaliata atat cat era nevoie ca sa nu coste prea mult.
232)PORSCHE 911 Carrera (996)
- an 2001
- producator - se deschid usile
Destul de reusita macheta, desi garda la sol mi se pare putintel cam inalta. Interiorul este frumos lucrat, fara detalii iesite din comun. La exterior, jantele sunt bine reproduse, dar cauciucurile sunt cam inguste. Discurile de frana sunt lipite de jante, iar stopurile si farurile sunt din plastic si din pacate, se vad niturile. Stergatoarele sunt lipite de parbriz, oglinzile retrovizoare sunt turnate odata cu usile (ca la BBURAGO) si unde trebuia sa fie "sticla", au fost vopsite cu argintiu.
Cam atat despre aceasta macheta.
233)BMW M3 Cabrio E39
- an 2008
- producator - se deschide capota motorului
Macheta superba realizata de PAUL'S MODEL ART - MINICHAMPS, Editie Reprezentanta, vopsita in bleumarin inchis, aproape spre negru, cu multe detalii atat la interior cat si la exterior. Postamentul nu este foarte agreat de colectionari, neavand clopot transparent ci pur si simplu, macheta este "ascunsa" intr-o cutie.
Capota motorului se deschide, lasand sa se vada motorul destul de bine reprodus pentru o scara 1/43.
Enjoy!
234)BMW Z4 Roadster E85
- an 2002
- producator - se deschide capota motorului
Macheta prezentata, este un Z4 din prima generatie si tot Editie Reprezentanta.
N-am ce sa critic la aceasta macheta. Imi place interiorul care este foarte frumos lucrat, cu scaune rosii ce vin in contrast cu negrul dominant.
La exterior se remarca jantele perforate ce lasa se se vada discurile de frana, iar decalurile sunt frumos si ingrijit aplicate.
Deci... Enjoy!!!!
235)FERRARI 348 TS (TARGA)
- an 1989
- producator - se deschid usile, capota motorului si capacul portbagajului
- acoperis detasabil
De aceasta data va prezint o macheta din plastic, de la HERPA, construita in 1991. Desi are aproape 20 de ani de cand a fost fabricata, macheta are foarte multe detalii constructive. In primul rand, se deschid usile, capota motorului si capacul portbagajului. Interiorul vopsit in negru, este detaliat atat cat trebuie.
La exterior, jantele sunt foarte fidel redate, avand pana si logo-ul Ferrari, oglinzile laterale dispun de "sticla", aerisirile laterale si cele aflate pe capacul motorului sunt perforate, iar stergatoarele de parbriz sunt din plastic si sunt aplicate. Farurile si stopurile sunt din plastic, iar acoperisul (negru) este detasabil si daca vreau sa las macheta decapotata, il pot pune in portbagaj, avand suficient loc!!!